Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Mission ligefrem? Klap lige hesten og tag en dyb indånding. Der er ingen mission her, blot en debat.

Ikke ham der siger du har en misson, det var transformer der udtrykte at han var enig i din 'mission'
Citat:
Skriver ikke så tit herinde men vil bare give udtryk for at jeg holder ret meget med Resist i hans mission, blander mig ikke i "hetzdiskussionen".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Resist skrev:
Hold nu op med de 82%. Du kan overhovedet ikke bruge det til noget. Det er blot en indikator for hvor mange procent med kun MDMA, som politiet har konfiskeret i den periode. IKKE hvor mange der er blevet produceret. Desuden svinger de tal som sagt en del, og i næste kvartal kan de ende på 40% uden at jeg ville blive overrasket.

Max temp: -273C skrev:
Uanset om der så er 20 eller 80% af alle piller på markedet som indeholder MDMA, så er det stadigt en betydelig mængde.

Den lader vi lige stå lidt.

Max temp: -273C skrev:
Udsagn som ecstasy er kemikerens romkugle og der er amfetamin i alle ecstasy-piller bliver fremlagt som fakta

?????

Senest rettet af wEstzIde 01 apr 2008 20:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
At ecstasy brugere ikke ved hvad MDMA er, gør ikke at pillerne er farligere, hvad snakker du om? Hvis man bruger hovedet lidt og tager sig tid til et tjekke på internettet og og bruge et testkit kan man meget hurtigt finde ud af om det er en pille der indeholder MDXX eller noget andet.

De idioter der bare spiser kiks og ikke ved hvad MDMA er, ville jo også gå ned hvis det var et andet stof de tog.. Det er ikke pillernes skyld at der findes uansvarlige forbrugere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Møgsvinn skrev:
hvad snakker du om?

Du skal lige lære at benytte "Quote" funktionen. Hvis du kigger ordentligt efter er jeg sikker på at du vil kunne beskue den. Jeg antager dog at du taler til mig og tillader mig derfor at svare. :)

Møgsvinn skrev:
At ecstasy brugere ikke ved hvad MDMA er, gør ikke at pillerne er farligere, hvad snakker du om? Hvis man bruger hovedet lidt og tager sig tid til et tjekke på internettet og og bruge et testkit kan man meget hurtigt finde ud af om det er en pille der indeholder MDXX eller noget andet.

Lad os nu antage at vi har en person som vi kalder A. og hans kammerat B(rian) fortæller ham om en ny vild syrekiks der rent faktisk viser sig at indeholder 2C-T-4. Og at man bare skal spise et par stykker af gangen. Hvilke mulige scenarier kunne du forestille dig ud fra dette? Jeg kunne meget nemt forestille mig at person A fik det rigtig rigtig skidt. eventuelt udførte ting der kunne være til fare for ham selv og andre. Vi begynder dog at komme ud på et sidespor nu da dette jo tydeligvis kun kan sættes i rammer for en vis omgangskreds. Omend hvor mange personer denne ramme så involverer, er dog en anden ting.

Det er forresten tabletter, ikke piller.

Møgsvinn skrev:
At ecstasy brugere ikke ved hvad MDMA er, gør ikke at pillerne er farligere

Ikke i sig selv nej, men hvem har også sagt det?

Senest rettet af wEstzIde 02 apr 2008 20:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Dette indlæg er skrevet hovedsageligt til Resist, jeg quoter ikke fordi jeg ikke mener der er nogen grund til at læse det samme flere gange.

Citat:
Du får ecstasy til at generalt fremstå som en relativt sikker ting at indtage, hvilket jeg finder uforsvaligt.

Det skrev du. Jeg mener det er forsvarligt at indtage ecstasy hvis man tænker sig om.

Hvis A kom hen til B og sagde "Prøv det her pulver det er vildt fedt" så ville han nok også gøre det, og hvis pulveret var ketamin ville han nok os ende i en meget uheldig situation.

At person B benytter euforiserende stoffer uforsvarligt gør ikke ecstasyTABLETTER farlige. De fleste stoffer er farlige hvis de bruges uforsvarligt.

OT: Hvad er forskellen på en pille og en tablet så?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Møgsvinn skrev:
Jeg mener det er forsvarligt at indtage ecstasy hvis man tænker sig om.

Hvis A kom hen til B og sagde "Prøv det her pulver det er vildt fedt" så ville han nok også gøre det, og hvis pulveret var ketamin ville han nok os ende i en meget uheldig situation.

At person B benytter euforiserende stoffer uforsvarligt gør ikke ecstasyTABLETTER farlige. De fleste stoffer er farlige hvis de bruges uforsvarligt.

Han ville forhåbentligt dog også vide hvad han stod med i hånden. Nemlig ketamin. Og grundet dette ville begge individer være i stand til at finde ud af hvordan de skulle forholde sig til substansen ketamin. Der er vel forhåbentligt ingen der tager imod ukendt pulver og sniffer det?

Der er vist efterhånden blevet linket nok til statistiker i denne tråd, så folk må selv tage til ansvar om de vil indtage ecstasy eller ej. Og det var sådan set også pointen med denne tråd. ;)

Møgsvinn skrev:
OT: Hvad er forskellen på en pille og en tablet så?

En pille er rund, som f.eks. en p-pille. Se her: http://fil.nrk.no/contentfile/imagecrop ... d=f169w650

Her ser du tabletter: http://destiutami.files.wordpress.com/2 ... tablet.jpg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Resist skrev:
Han ville forhåbentligt dog også vide hvad han stod med i hånden. Nemlig ketamin. Og grundet dette ville begge individer være i stand til at finde ud af hvordan de skulle forholde sig til substansen ketamin. Der er vel forhåbentligt ingen der tager imod ukendt pulver og sniffer det?

Følger du med på dette forum? Det er findes en del om bare indtager pulver de ikke ved hvad er.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz skrev:
Resist skrev:

Følger du med på dette forum? Det er findes en del om bare indtager pulver de ikke ved hvad er.

Det må du lige linke til så. Jeg har set tråde hvor folk har skrevet fordi at de stod med ukendt pulver - men ikke at de ligefrem har indtaget det.

Hvis du har ret kan jeg dog kun sukke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Resist skrev:
Portuz skrev:
Resist skrev:

Det må du lige linke til så. Jeg har set tråde hvor folk har skrevet fordi at de stod med ukendt pulver - men ikke at de ligefrem har indtaget det.

Er i dag for træt til at finde link, men ved husker noget om Citrus_the_virus :) lavede noget i den stil, har efterhånden læst et par tråde om det. Og privat kender jeg også til personer der har gjort det, så det er slet ikke så ukendt.

EDIT/ Resist her er det: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ight=cyrus

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz skrev:
Resist skrev:
Portuz skrev:
Resist skrev:

Er i dag for træt til at finde link, men ved husker noget om Citrus_the_virus :) lavede noget i den stil, har efterhånden læst et par tråde om det. Og privat kender jeg også til personer der har gjort det, så det er slet ikke så ukendt.

EDIT/ Resist her er det: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... ight=cyrus

Dybt sørgeligt. :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja enig Resist.

Men har selv stået i den slags situationer, og det må du næsten også have gjort. Jeg ved hvordan det er, og til tider ved man ikke bedre med mange ting.

Jeg synes også det er dumt og folk er idioter og spassere og jeg kunne blive ved, men jeg kan ikke tillade mig at blive det, det bedste jeg føler jeg kan gøre er at vejlede dem jeg kan og kender.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz skrev:
Jeg synes også det er dumt og folk er idioter og spassere og jeg kunne blive ved, men jeg kan ikke tillade mig at blive det, det bedste jeg føler jeg kan gøre er at vejlede dem jeg kan og kender.

Ja, og så håbe på at de lytter efter. ;)

Det føles også fantastisk at give indsigt om HR til folk, og så se dem forbedre aspekter i sig selv samt deres omgivelser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]