Møgsvinn skrev:
hvad snakker du om?
Du skal lige lære at benytte "Quote" funktionen. Hvis du kigger ordentligt efter er jeg sikker på at du vil kunne beskue den. Jeg antager dog at du taler til mig og tillader mig derfor at svare.

Møgsvinn skrev:
At ecstasy brugere ikke ved hvad MDMA er, gør ikke at pillerne er farligere, hvad snakker du om? Hvis man bruger hovedet lidt og tager sig tid til et tjekke på internettet og og bruge et testkit kan man meget hurtigt finde ud af om det er en pille der indeholder MDXX eller noget andet.
Lad os nu antage at vi har en person som vi kalder A. og hans kammerat B(rian) fortæller ham om en ny vild syrekiks der rent faktisk viser sig at indeholder 2C-T-4. Og at man bare skal spise et par stykker af gangen. Hvilke mulige scenarier kunne du forestille dig ud fra dette? Jeg kunne meget nemt forestille mig at person A fik det rigtig rigtig skidt. eventuelt udførte ting der kunne være til fare for ham selv og andre. Vi begynder dog at komme ud på et sidespor nu da dette jo tydeligvis kun kan sættes i rammer for en vis omgangskreds. Omend hvor mange personer denne ramme så involverer, er dog en anden ting.
Det er forresten tabletter, ikke piller.
Møgsvinn skrev:
At ecstasy brugere ikke ved hvad MDMA er, gør ikke at pillerne er farligere
Ikke i sig selv nej, men hvem har også sagt det?