Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
spiffeh skrev:
kan vi så få at vide i hvilket sammenhæng det var?

Nej, jeg vil ikke omtale andre mennesker på en personlig måde, og det ville det kræve.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Igen, når i nu siger at det er så farligt, hvorfor for fanden indtager i det så? Er der et stof jeg ik bryder mig om, jamen så indtager jeg det ikke!
Og så er det jeg tænker, hvis i virkelig er så skræmte over det så hold jer da væk fra det!

Nu har jeg os selv taget mephedron omkring 4 gange, og det er nok ik noget jeg gider at tage igen - måske lidt.

Og en anden ting, det er jo et såkaldt RC så man kender jo ikke de eventuelle bivirkninger det kan gi senere i livet. Men det er jo den risici du tager ved at indtage RC's - Så igen det er ens eget valg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Dextrose skrev:
Hvad jeg har kunnet finde på Bluelight's fora, er at det er en 5-HT-2b agonist, og vistnok et link til en publikation.

Men søg selv derinde, dovne røvhuller! :P

Ja gu fanden er jeg da doven, det er en livsstil! Men kom da lige ind i kampen med et link til den publikation hvis du har den.
Jeg er ikke stødt på andet end det jeg har postet i den anden p-MMC-tråd, som var et udpluk fra en artikel, som vist stammer fra bluelight oprindeligt, omkring indholdsstoffer i nogen kapsler kaldet NeoDoves.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

C20H25N3O skrev:
Igen, når i nu siger at det er så farligt, hvorfor for fanden indtager i det så? Er der et stof jeg ik bryder mig om, jamen så indtager jeg det ikke!
Og så er det jeg tænker, hvis i virkelig er så skræmte over det så hold jer da væk fra det!

Nu har jeg os selv taget mephedron omkring 4 gange, og det er nok ik noget jeg gider at tage igen - måske lidt.

Og en anden ting, det er jo et såkaldt RC så man kender jo ikke de eventuelle bivirkninger det kan gi senere i livet. Men det er jo den risici du tager ved at indtage RC's - Så igen det er ens eget valg.

Alle stoffer er jo farlige på hver deres måde. Hvis det gør betydelig forskel, om man tager det moderat eller voldsomt meget, så er det meget rart at vide.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dextrose skrev:
Hvad jeg har kunnet finde på Bluelight's fora, er at det er en 5-HT-2b agonist, og vistnok et link til en publikation.

Vil du ikke smide et link? Jeg har prøvet google men intet fundet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jamen hvis du har fået det at vide af din ven, så må han jo have kilden på det? Og hvis det er en "universitetsforsker" der har lavet undersøgelsen, så er den vel blevet publiceret et sted? Medmindre det var en totalt random person i byen der fortalte dig det burde det da ikke tage lang tid at finde ud af hvor han har læst det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

jim fear skrev:
Jamen hvis du har fået det at vide af din ven, så må han jo have kilden på det? Og hvis det er en "universitetsforsker" der har lavet undersøgelsen, så er den vel blevet publiceret et sted? Medmindre det var en totalt random person i byen der fortalte dig det burde det da ikke tage lang tid at finde ud af hvor han har læst det.

Jeg kender ham ikke, men det er gået fra hans mund og videre og videre til min, og der skulle ikke være nogen dokumenter på nettet, måske de findes på kinesisk?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Minimal skrev:
Alle stoffer er jo farlige på hver deres måde. Hvis det gør betydelig forskel, om man tager det moderat eller voldsomt meget, så er det meget rart at vide.

Ja det jo det. Og hvis man ved det er farligt på måder man ik bryder sig om jamen så kan man jo bare holde fingrene fra fedte fadet.. :)

Edit: Men ja som du os siger så kan doserne os ha meget at sige omkring stoffets skades potientiale..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
jim fear skrev:

Jeg kender ham ikke, men det er gået fra hans mund og videre og videre til min, og der skulle ikke være nogen dokumenter på nettet, måske de findes på kinesisk?

Sorry men det lyder altså som den største røver, og der skal ikke meget fantasi til for at gætte på hvem ophavsmanden er...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er som en dårlig film... det ender vel med han har infiltreret alle brugerne :lol:

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Minimal - - du siger direkte at det er fuldt forsvarligt at tage p-MMC en gang om ugen i almindeligt timulerende doser, i forhold til at behandle amfetamin ligeledes - GIDER DU GODT LUKKE - - hvis din "ven" var forsker, havde han refereret til en publikation! Og hvis hans projekt ikke var færdigt, havde han ikke udtalt sig så vidnefast omkring det.
INGEN (måske tyskere, da de lider af sagelig storhedsvanvid) laver en research af et næsten ukendt narko, på andet sprog end engelsk.
Det lyder som om et af leddene, den information har været igennem, har betydelig økonomisk interesse i stoffets udbredelse..

Dermed ikke sagt, at man ikke skal tage advarslen om større skadevirkning, ved hyppigere brug, alvorligt!

God aften, folkens:)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22023

yeti skrev noged om at det var et forkert/andet stof?? kan du ikke lige skrive hvad det så kunne være.. så vi kan finde ud af hvad det (måske) er

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Scented skrev:
Resist skrev:
Jeg kunne heller aldrig drømme om at indtage mephedrone, og giver dig absolut ret i at det er uansvarligt at det bliver solgt uden advarsler. Men det er direkte af økonomiske årsager og grådighed.

Så vidt jeg ved sælges det altid med advarslen "Not for human consumption". Desuden følger der altid et "Material Safety Data Sheet" med forsendelserne.

Hvis folk vælger at ignorere disse eller køber det andetsteds, er de også selv ude om det. Men det er sku ikke noget i kan stille forhandleren ansvarlig for!!

nu stopper i? den der not for human consumption er jo latterlig at sætte på, når sælgeren fortæller åbenlyst om dets effekter når man indtager det, og indirekte opfordre til det.. - måske ikke latterlig at sætte på af lovmæssige grunde osv.. men.. hvem køber mephedron og ikke indtager det?.. renser toilet med det?

Jeg kunne forestille mig at visse forskere var interesserede i samples, for at lave undersøgelser, da det jo er et rc. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg fatter slet ikke, hvordan man kan være så paranoid og oppe på dupperne, at man kan tolke det som en salgsatale eller noget direkte opfordrende. Men kan I have en god dag og gøre, som I har lyst til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

gravko skrev:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=22023

yeti skrev noged om at det var et forkert/andet stof?? kan du ikke lige skrive hvad det så kunne være.. så vi kan finde ud af hvad det (måske) er

Det var formentlig bare tegningen af molekylet der var forkert.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Resist skrev:
Jeg kunne forestille mig at visse forskere var interesserede i samples, for at lave undersøgelser, da det jo er et rc. :)

og hvor mange forskere finder deres "samples" på den måde?.. ehhrrr?..

minimal: hed ham der forskeren king jung wintchang? eller ham du fik at vide havde snakket med forskeren?.. ehhr? bare et ledende spørgsmål, som min fantasi fik mig hen til, lidt ala det jim fear sagde... men måske er min fantasi heller ikke så god. - eller kan du i det mindste sige, at vedkommende intet havde at gøre med salg af dette stof?.. eller kendte ham den infamøse king jung wintchang?

tilføjelse til advarsel: agonister til 5-HT-2b kan da bruges imod migræne/hovedpine?... overforbrug af dem, må vel give toleranse på den givne receptore - og dermed inducere migræne?.. måske endda længeretidsvarende, jeg ved ikke helt hvordan tolerans er overfor det her stof.. - tror ikk man skal tage det, hvis man ellers er typen der får hovedpine... > og læs http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 084#293084

ud over det; jimfear kan du forklare hvordan at de her parasubstiturerede sjovere er neurotoksiske?.. tænker mest, hvis de smadre deres agonist, ku det her godt blive et HELVEDE af hovedpine - smadrede hjerneceller kommer jo ikke tilbage.. og at opbygge en ny balance imellem b og c, kan vel godt tage laaang tid?... af af af. puha.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved, kan overstimulering af 5HT2B receptorere medføre cardiac fibrosis og andre ret seriøse hjertesygdomme, som i sidste ende kan resultere i hjertestop eller lign. Nogle mener enda at for meget serotonin i blodet - som kan skyldes for meget 5-htp med b6-vitamin, kan give samme problemer.

Min kilde til sidstnævnte. http://yarchive.net/med/5-htp.html
Det første kan læses på wikipedia under cardiac fibrosis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Inden i koger helt over med 5-HT-2b agonister og what not, så husk lige at det bare er noget Dex måske har læst på Bluelight og ingen har fundet posten eller den omtalte publikation endnu.

Spiffeh > Læs kenishii's post, google...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
It can be speculated that the para substituted compound 4-methylmethcathinone may have reduced stimulant activity, but as said, its likely to have additional affect on serotonin via both monoamine reuptake/ SERT inhibition and direct agonist affects of the 5HT2b receptors. Concerns have been raised regarding the actions of 4-methylmethcathinone in relation to peripheral 5HT (serotonin) stimulation and how that, combined with other catecholamine activity, may be dangerous to the heart.

In a similar manner to which pulmonary hypertension is caused by peripheral 5HT produced by gastrointestinal carcinoid tumours (and some argue 5HTP), other 5HT2b agonists have been found to cause this effect, which would be exacerbated by increased DA/NE levels and their corresponding affect on the heart. Longer term, such stimulation has been shown to result in fibroblast mitosis of the mitral valve of the left atrium (specifically the Chordae Tendineae). (3,4)

While it has yet to be demonstrated by means of scientific study that 4-methylmethcathinone produces these effects, I believe it's wise to consider carefully the possible toxicity of this compound if you're intending to ingest or otherwise consume products containing this drug.

Jim fear - Det kan være det er her mistanken stammer fra?

//Jeg skal lære at læse mine kilder igennem

Senest rettet af Scented 15 jan 2008 18:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Men kilden stammer fra Bluelight.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 79 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]