Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
De virker i hvert fald ! Skulle jeg hilse og sige, det er lsd, åd 2 stk igår og havde mit livs lsd trip ! :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
G e n e t i c skrev:
De virker i hvert fald ! Skulle jeg hilse og sige, det er lsd, åd 2 stk igår og havde mit livs lsd trip ! :)

er du så blevet en bedre person der ikke tilbeder vold, had og selvdestruktion, en person der fra nu af ikke spammer boardet med ligegyldige posts, der omhandler din egen eller andres fald nedad? fik du taget dit forbrug/misbrug op til overvejelse? fik du overvejet, hva dit liv skal gå ud på? hvorfor det er du lever livet som du gør, og hvad du vil opnå med livet?

eller lærte du ikke det mindste? - må jeg spørge hvad du forbruger din tid med, siden du har tid til en mandag med LSD?

Titel:
Medlem

spiffeh skrev:
G e n e t i c skrev:

er du så blevet en bedre person der ikke tilbeder vold, had og selvdestruktion, en person der fra nu af ikke spammer boardet med ligegyldige posts, der omhandler din egen eller andres fald nedad? fik du taget dit forbrug/misbrug op til overvejelse? fik du overvejet, hva dit liv skal gå ud på? hvorfor det er du lever livet som du gør, og hvad du vil opnå med livet?

eller lærte du ikke det mindste? - må jeg spørge hvad du forbruger din tid med, siden du har tid til en mandag med LSD?

Hvad snakker du om ?

Titel:
Medlem

G e n e t i c skrev:

Hvad snakker du om ?

Hvor er det genialt du ikke engang genkender de ting Spiffeh taler om!

Titel:
Medlem

Moowgli skrev:
G e n e t i c skrev:

Hvad snakker du om ?

Hvor er det genialt du ikke engang genkender de ting Spiffeh taler om!

Det kunne også være at jeg ikke havde lyst til at svare ham. Det rager heller ikke hverken dig eller spiffeh, hvad jeg bruger lsd til og hvofor skulle jeg overhoved svare ham, når han sviner mig på den måde !!! :roll:

Titel:
Medlem

Hvorfor spørger du hvad han snakker om når du godt ved det?

:roll: - back at ya.

Titel:
Medlem

Moowgli skrev:
Hvorfor spørger du hvad han snakker om når du godt ved det?

:roll: - back at ya.

Så han måske kunne uddybe lidt. Jeg syns ikke at jeg kommer med ligegyldige post. Og at jeg tilbeder vold, hvad fanden er det for noget bræk og lukke ud.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Personlige angreb er ikke tilladt drenge, og det der kunne vist ikke blive mere personligt spiffeh. Is på.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Stop den her drenge, der er ingen grund til at køre det videre.
Ellers bliver emnet sikkert også lukket hvis det ikke allerede har bevæget sig ud over kanten...

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
okay, undskyld det var et personligt angreb, det indrømmer jeg. - selvom jeg vil mene det var et af den konstruktive skuffe, eftersom de fleste herinde måske kan forstå hvorfor jeg har lyst til at spørge på den måde?

og selvfølgelig må du bruge lsd på den måde du har lyst, kunne bare være spændende hvis nu du havde lært noget :)

håber på der kommer mere kærlighed i dit sind senere i livet.

:peace:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
spiffeh skrev:
okay, undskyld det var et personligt angreb, det indrømmer jeg. - selvom jeg vil mene det var et af den konstruktive skuffe, eftersom de fleste herinde måske kan forstå hvorfor jeg har lyst til at spørge på den måde?

og selvfølgelig må du bruge lsd på den måde du har lyst, kunne bare være spændende hvis nu du havde lært noget :)

håber på der kommer mere kærlighed i dit sind senere i livet.

:peace:

sys faktisk li du gik over stregen der? undskyld mig men sys godt man kan have en ordentlig tone her inde istedet for at nedgøre andre...?

men det skal vi ikk køre mere i nu..! bar husk det alle sammen:D så bliver verdenen et meget bedre sted at leve hehe:P

Titel:
Medlem

spiffeh - Hvad er det konstruktive i at fratage folks mulighed for selverkendelse. Jeg har ingen holdning til om det der er noget Genetic har behov for at indse, har aldrig mødt ham, men ligegyldig hvad er der ingen der kan opnå selverkendelse gennem en "offentlig" sviner. Var det strengt nødvendigt kunne du have skrevet det i en pm.
Men generelt vil alle folk forsvare sig mod et sådant angreb, ikke tage det til sig.

on topic:
Marok - dem jeg fået ser lidt anderledes ud, de har meget spidse kanter og er ikke så brede.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Anarkrig: kan vi se et billede?

Jeg har en opdatering på substansen. De stjerner jeg har lader til at være dækket ind i slik. Indeni (efter jeg har suttet på en) er der ee stjerne af hvidt trækpapir der bliver til en pasta i munden. Altså en stjerne inde i stjernen...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
Uha :D har hørt om dots før men ikk noget jeg har prøvet... men får måske fat i nogle til weekenden (de røde af dem) og ska se efter om de er noget værd, er ret så nysgerrig når nogle sir det noget bæ og andre synes de er sindsyge :twisted: ..

ska self nok smide en update på min mening om dem... ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hey... Jeg har lige fået tilbudt nogle hvide. Har i andre mødt eller hørt om nogle der er hvde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: værdens navle + lidt nord
Sway skrev:
Det er bare træls når de ikke virker som forventet :/

forresten repulsivt, jeg har spist svampe og de virker heller ikke som forventet :/.

Måske har du bare for høje forventninger? Jeg tror bare at svampe og lsd er stoffer du må lære og kende lidt før du får den optimale virkning.
jeg siger selfølgelig ikke du ikke kan få et fedt trip første gang du tager det, men at det ofte er det bedste og tage sådan nogen ting uden og forvente for meget, men hellere være vel informert om hvad der kan ske :wink: tager jeg helt fuldstændig fejl her ?

Northen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Northen skrev:
Sway skrev:
Det er bare træls når de ikke virker som forventet :/

forresten repulsivt, jeg har spist svampe og de virker heller ikke som forventet :/.

Måske har du bare for høje forventninger? Jeg tror bare at svampe og lsd er stoffer du må lære og kende lidt før du får den optimale virkning.
jeg siger selfølgelig ikke du ikke kan få et fedt trip første gang du tager det, men at det ofte er det bedste og tage sådan nogen ting uden og forvente for meget, men hellere være vel informert om hvad der kan ske :wink: tager jeg helt fuldstændig fejl her ?

Northen

Nej det lyder helt rigtigt. Forvent aldrig, men bliv glad for overraskelsen

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Northen: Før i tiden havde jeg store forventninger - nu bruger jeg fx lsd til at hygge på (bliver en rigtig hyggeonkel ved høje doser) :).

Men det kan altså ikke kun være forventningerne, for jeg bestilte en pose svampe fra holland (hawaiianske, for det nu min yndlingssvamp) og der fik jeg guffet godt til (stadig uden at opnå et resultat der bare lignede det andre får)

Og på filipinske, begyndte huden at "brænde" uden at opnå noget specielt (6g indtaget på 3 timer)

OT: det er derfor mit næste trip bliver HWBR el, Salvia d. :).

Hav en god weekend :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
så er lortet købt (:

Billede

glæder mig til at afprøve dem om de er noget værd sammen med en ven...

god vibes :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bong-Kris skrev:
så er lortet købt (:

Billede

glæder mig til at afprøve dem om de er noget værd sammen med en ven...

god vibes :D

God tur her fra :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]