Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 04:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Jeg sys slet ikke de er sjove overhovedet, kan ikke huske noget efter jeg spiste 2,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Rohybnoler og Krydsere skal man bare holde sig fra, kender en hel flok der knalder rundt på dem. Om mandagen kommer de og fortæller om de problemer de er blevet rodet ud i, i weekenden. Den er stensikker hver eneste gang, der er altid sket noget lort og det er så griner at se dem blive ved og endnu mere grineren at de bliver ved, weekend efter weekend...... Monstro rohybber og krydsere de er en anelse afhængighedsskabende????? Hold jer dog fra dem, der er så mange andre ting der kan gøre dig dum, Ketamin f.eks. Dejlig dejlig dum man bliver af det. Men man smadrer sgu ikke folk, fordi man sidder fast, totalt fast.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja tråden er meget gammel men god, siden sidst har jeg dog prøvet rohypnol nogle gange og også drukket oven på dem men jeg har ikke gjord dumme ting tværtimod : jeg havde spist 1mg robber 50mg ritalin UNO også drukket 7 øl ( ja det var rigtigt dumt ) Men det første jeg gør er at rende ned på den første legeplads også ellers bare gynge og lege i flere timer jeg ved ikke hvad der sker men jeg bliver total glad og sød og kærlig og har lyst til at lave mærkelige ting ( IKKE ULOVLIGE ) og ja jeg husker storts set faktisk alt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jamen det er også den eneste måde at styre det nogenlunde på - ved at holde dosen lav og lade være med at redosere, specielt hvis der blandes med alkohol... Har personligt også haft de skønneste ture med benzoer indblandet, men har desværre også lavet det andet nummer et par gange, og når du først er gået ud over kanten, så vågner du op næste dag, uden at huske nogetsomhelst - dog har jeg ikke lavet kriminalitet... Bare gentaget mig selv og, sortsnakkende og sikkert ret ulidelig at være sammen med...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]