Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 14:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Flydende DXM
Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
glad for at hører du ikke begynder med det! tror sgu ik det ville være en alt for fed ide at tage det shit! jeg tror ikke engang selv jeg er stærk på til svampe eller lsd! Fik den ondeste nedtur efter mit sidste amf trip! du drømmer ikke om det! jeg sad i stuen og så ud på mine forældre og sad og tænkte over om jeg skulle gå ud og sige at jeg havde taget amf! jeg ved hvordan min far ville reagere! han ville banke mig sønder og sammen! (det er ikke den første gang) og min mor ville græde! hvis du vil voldlamme dig så kom til mig eller speedy! så drikke vi dig underbordet så sindsygt meget så du knækker dig i 545 dage! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ej, kom til mig eller speedy hvis du vil ryge eller drikke! men slap af med at ryge tjal! har selv røget hverdag de sidste par uger! det er fandme ik fedt når man stopper! hverdagen virker mørk og kedelig! du venter bare til næste gang hvor du kan være lam! og det er ikke en måde at leve på for nogen! men du kan jo lige sende en PM med dit mobilnummer så kan vi liiige finde en dag! og lyt for fanden til Voorhees! han ved sgu hva han snakker om! giver ham 10000 % ret!!
Men tag det med ro! du skal sgu nok nå det hele min dreng!*hæhæ* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH

Hans P. Simonsen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Speed gir ofte fysisk og metal nedtur, jeg blir heldigvis ikke ramt at den mentale, men jeg har venner som er helt nede og depri efter en aften på speed!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hjernen er sku blevet nogen lunde normal igen, det eneste der er galt er at jeg stadig ikke kan komme!!! Men kun tiden kan vise om jeg nogen sinde kommer til det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Bør jeg gå til lægen, eller hvad fanden skal jeg gøre? Jeg kan slet ikke forholde mig til det [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg havde forresten en underlig oplevelse i nat. Jeg havde pisse svært ved at falde i søvn igår, der dukkede alle mulige mønstre op når jeg havde lukkede øjne. Så faldt jeg endelig i søvn, men vågenede et par timer efter... Mønstrene var der stadig med lukkede øjne, men da jeg åbnede øjnene var der tracers efter alt, min hånd, lampe, alt.
Det var rimelig ubehageligt, men tænkte det nok bare var bedst at sove det væk. Hvad fanden kan ha' gjort det? Alt det kørte rundt og boblede, med de syge tracers efter sig! Muugor

Dedikeret medlem

Jubiii!!! Jeg tror aldrig jeg har været så lykkelig før... Lillemand dur igen! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]
Hold da kæft der var jeg ved at blive bange.
Jeg må indrømme at det har været noget af en lærestreg. Wow, jeg er glad! *GG*

Insane psychedelia user!

Jeg tror altså også at det hele var havde lidt med virkningen af placebo, du drak 75ml. ikk'? Det svare til 225mg. DXM og det er begrænset for meget det kan fucke dig op!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hvis man har CYP-2D6-defekt, som omkring 7% af befolkningen her i landet har, slår DXM og nogen af de andre drugs meget hårdere på en, og virker i længere tid.
DXM kan være direkte livsfarligt for disse mennesker hvis de forsøger sig med f.eks. et høj-3. plateau-trip.
Endnu en af grundene til at jeg synes DXM er noget crap.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hjernen er sku blevet nogen lunde normal igen, det eneste der er galt er at jeg stadig ikke kan komme!!! Men kun tiden kan vise om jeg nogen sinde kommer til det
Bør jeg gå til lægen, eller hvad fanden skal jeg gøre? Jeg kan slet ikke forholde mig til det <HR></BLOCKQUOTE>
Jeg har sagt det før og siger det igen..:
Drop stofferne og find dig en sød dame [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
*WOW*

/me er MEGET overrasket over at dopestar ved sådan noget.... skal han mon være læge eller sådan noget? (det er sq da' unormalt at vide sådanne ting!)

@Muugor, du ringer bare, dropper forbi eller beder mig komme ud til dig, hjælp skal du sq nok få, jeg hader at se folk ødelægge sig selv. OGSÅ DIG HANS! TAG NU DEN FUCKING PAUSE!!!

Insane psychedelia user!

Hvis jeg ikke er helt galt på den så er Dopestar *********
**Post redigeret af en admin som helst vil forblive så snonym som muligt.**

Og jeg har selv været fucked i adskillige dage efter DXM, dosen var 10 piller. Jeg var smadret dagen efter, fik CEV's da jeg skulle sove, fik det igen dagen efter, og var generelt lidt mystisk.

[ 14 April 2002: Besked ændret af: Dopestar ]

Medlem

Geografisk sted: DK
*WOW*, fucked i flere dage, lyder vildt.
Da jeg startede med at lege med DXM trappede jeg stille og roligt op for lige at se skidtet an, men under under 10 piller får jeg så godt som ingen virkning overhovedet.
12 stk, så får jeg fuldefornemmelse, men en kammi åd 15 stk og var fuldstændig blæst i forhold til mig. DXM doser er vidst temmelig individuelle...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Muugor: Håber du har lært noget knægt, du stopper vel med psych. stoffer nu? Ellers har du selv bedt om problemer!

-Psyko

That which does not kill you only makes you stronger!

Muugor - ta en chiller - og knep nogle ho's - det er meget sjavere i din alder........

Tænk på at du har cirka 80 år at leve i - måske mere - det ville være lidt nederen at blive sindssyg som 16 årige - det er mange år at fortryde noget i.

Jeg har en kammerat der spiste Pig-æbler som 17 årige - han er skitzofren nu - sådan rigtig meget skitzofren - har to mennesker inde i sig - ham selv og en som hans psykolog kalder for "jack" - jack er ikke skidesjov at være i nærheden af - fordi han er totalt GAK!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]