SOlbaer skrev:
Har kendt til therma power i snart 4år .. har ikke bemærket nogen problemer der skulle være tp skyld.. ud over søvn problemer!!
Kender dog en der hostede blod op, efter indtagelse af 10 stk på 24 timer
Og en anden der efter hans historie at dømme ente med et forsøg på selvmord.. ved indtag af et ukendt antal tp`s pga. kærlighed, hvorvidt om andre stoffer også havdet del i det, tror jeg ikke vi kan ud lukke!
Jeg indtager max 4 på et døgn og max 2 afgangen! indtager dem aldrig hvis jeg skal slappe af ... der skal ske noget aktivt, blander dem aldrig med andet end alkohol eller weed..
De første par gange jeg indtog dem mærket jeg intet, det var først da jeg blander det med alkohol at virkningen virkelig viser sig!
Dog bliver man meget hurtig immun over for produktet... dette kan forbygges ved at undgå daglig indtag!
Styrken af pillen varierer også meget..
Skal siges at jeg har oplevet flere gange både på mig selv og set andre, mistet besindelsen når de blander det med alkohol (sprut)
Var ikke helt ærlig da jeg skrev det indlæg for 3år siden.
De her piller er det værste skid jeg nogle sinde har misbrugt ville heller ryge ecstasy, end at indtage bare en af de her kapsler igen. FØJ noget skidt.
Havde i en længere periode ædt de her piller det ende med et psykisk knæk, hvor jeg indtog et sted mellem 30 og 45... har aldrig i mit liv oplevet noget så sindsygt tror seriøst at jeg svedte en liter væske ud på ganske kort tid... selv flere stesolide kunne ikke bringe mig helt ned på jorden igen var stadig "speedet" flere dage efter selv efter aktivt kul og hvad ved jeg.
Det var bare min historie er da ligeglad om du vil æde det her skidt bare hold det langt væk fra mig