Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 135 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis din psykiater ikke er en hjernevrider, hvem er så? Og helt ærligt Sekstoi så har jeg kraftedeme svært ved at tro på, at det skulle være den eneste grund til at du får Risperdal! Du må være gået glip af noget..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
når jeg siger hjernevrider tænker jeg på en psykolog, psykiatere gir generelt kun medicin, faktisk ikke det er for det med smasken

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Synes også at det lyder meget usandsynligt at det kun er pga. det. Enten har du en meget underlig psykiater, eller så er der noget du ikke fortæller os. At få antipsykotika fordi du ikke kan tage folk smasker, lyder meget underligt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis Sekstoi taler sandt og det regner jeg med og det kan han sagtens efter sandsynlighederne gøre så er
Dette kun et meget kraftigt indicie/bevis på at rigtig mange psykiatere er kvaksalvere, statsautoriserede pushere og ofte selv forblændet til at se hvor fucked up dumt det er det de har gang i, men nu må man heller ikke glemme at det er business at sælge medicin, helst gerne noget man skal fortsætte med at tage og medicinalindustrien som sjovt nok også giver lægerne ferier, specielle bestyrelsesposter og andet koruption så kan vi andre jo kun gætte på hvilken uhellig aliance psykiaterne/psykiatrien som branche har lavet med pharmaceutindustriens statsautoriserede narkoshandlere.

Vi husker vel godt den store skandale med ældre som fik skjult medicinering med antipsykotisk også selv om de ikke er det eller om deprimerede som får ordineret antipsykotisk eller idet hele taget alle mulige mennesker som har bedst uden...

Men tør man mon spørge om grundene er fordi der er penge i det?

Eller er der en endnu mere fucked up forklaring?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Astral skrev:

Hvis den findes, er jeg sikker på du er mand for at komme med den ;)
:offtopic:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Astral skrev:

Hvis den findes, er jeg sikker på du er mand for at komme med den ;)
:offtopic:

Astral kan give millioner af forklaringer på ingenting.

Astral: Forhold dig til emnet - og hold denne tråd ren for dine teorier.

Titel:
Dedikeret medlem

Fluffy: det skam sandt men for helved stort set alle jeg ved der går til psykiater for medicin inden 10 minutter, det gør jeg ihvertfald får kastet en masse lort i nakken, forrige gang fik jeg kastet nogle elendige og meget dårlige lykkepiller i nakken og bedte om at få målt mit seronitin niveu, eller få noget 5-htp, heldigvis sagde Tjille at de piller skulle jeg bare kaste af helvede til :wink:

Astral: jeg giver dig ret i en del af det du skriver måske lige tilsidst begyndte det at tage overhånd syntes jeg

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
sekstoi skrev:
Fluffy: det skam sandt men for helved stort set alle jeg ved der går til psykiater for medicin inden 10 minutter, det gør jeg ihvertfald får kastet en masse lort i nakken, forrige gang fik jeg kastet nogle elendige og meget dårlige lykkepiller i nakken og bedte om at få målt mit seronitin niveu, eller få noget 5-htp, heldigvis sagde Tjille at de piller skulle jeg bare kaste af helvede til :wink:

Astral: jeg giver dig ret i en del af det du skriver måske lige tilsidst begyndte det at tage overhånd syntes jeg

Det lyder bare helt overdrevet, og du opretter altså (no offence) nogle ret underlige post engang i mellem. Men jeg ved godt at psykiatere er ret slemme til bare at udskrive medicin, istedet for at tage fat om roden på problemet.

Titel:
Dedikeret medlem

hvordan underlige? hehe og er der nogle du specifikt tænker på

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det er meget muligt at lægerne udskriver for hurtige og forkerte recepter til folk. Men hvis du både har fået ordineret lykkepiller, og antipsykotisk medicin, er der jo noget der tyder på, at du fejler et eller andet. Jeg vil ikke benægte at lægerne kan tage og tager fejl engang i mellem. Men jeg tror altså ikke det er helt uden grund de prøver at medicinere dig.

Dine posts herinde og det faktum at lægerne prøver at medicinere dig med psykofarmaka tyder lidt på at du er psykisk uligevægtig. I større eller mindre grad. Når man er i en sådan tilstand er det ikke tilrådeligt at tage stoffer. Du risikerer at forværre din situation og i det hele taget resten af dit liv når du vælger at eksperimentere med stoffer. Medicin eller ej, jeg tror altså ikke det er godt at du kaster dig ud i eksperimenter med psykoaktiver. Navnligt de psykedeliske.

I den sidste ende er det jo helt op til dig selv om du vil lytte til mit råd, men det var jo bare mine 2 cents :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Astral skrev:
Total til grin der...

Hvad vil du med et skod stof som risperdal? LOL

Viser noget om lægestanden idag ;)

Du ved sikkert mere om meget end ikke blot millionærer, men også millardærer, Astral. Hvor ville jeg dog gerne kysse dine reptilfødder.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg vil lige indskyde at det lyder altså lidt underligt at give antipsykotisk fordi du ikke kan lide at folk smasker... er det hele historien eller er der noget andet?

Titel:
Insane psychedelia user!

Han lider af Aspergers syndrom, tilsyneladende i en kraftig grad.

Titel:
Insane psychedelia user!

Dr. Phibes skrev:
Han lider af Aspergers syndrom, tilsyneladende i en kraftig grad.

Tja, men nu går Asperger vel ikke under psykotisk?

Titel:
Insane psychedelia user!

http://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_s ... orbidities

Titel:
Dedikeret medlem

er sku da ikke asperger i kraftig grad, og risperdalen er kun for at folk smasker og det gør mig irreteret

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis det irriterer dig at folk smasker, er det så ikke nemmere at bede dem om at holde op frem for at tage Risperdal ?

Titel:
Dedikeret medlem

det jo netop det jeg gør og det stort set fordi jeg nævner det, jeg skal have risperdal for bedre at kunne ignorere det

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dette viser i hvor slem grad det står til i psykiatriens og dens kvaksalveri, sekstoi sig du er helbred og smid deres lorte "medicin" aka gift langt ud i toiletet og skyl det ud!

Mvh. Astral!

Titel:
Dedikeret medlem

gør jeg også snart

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 135 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]