Cerebrel-cortex skrev:
Levose AKA Veritas skrev:
Du er godt klar over, hvor potentielt giftigt for nerveceller det er at i en længere periode at æde 1,8 gram (eller 600-900mg) Dextromethorphan om dagen? At dømme efter dine udsagn og stavemåde, er det evident, at den skade allerede -er- sket.
Desuden betyder Dextrose druesukker, dvs. den naturligt forekommende form af glucose.
Ha ha...
Jo er da klar over hvad dex gør... Aah, det er derfor jeg sommetider fik en pakke druesukker i hånden...
Min stavemåde? Well, jeg gider ikke (nægter faktisk), at bruge grammatik osv, når der sidder folk og leger kloge (som I gør herinde).
Og kan så oplyse dig at jeg er blevet testet i hovede og røv for efterfølgere af overforbrug af dex...
Det eneste der har taget skade, er min lever...
Jeg tvivler på der er blevet taget biopsier af dit hjernevæv, som netop er det, der tager skade af et uansvarligt Dextromethorphan-misbrug, som dit vist må kategoriseres som.
Tror du du er `sej` eller `young rebel` fordi du `nægter` at bruge grammatik?
Og siden din lever nu har taget skade, hvorfor fortsætter du så med dit misbrug?
Desuden kunne det være pissefedt hvis du lærte at bruge den uhyrligt simple citerings-funktion som det her forum har.