Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad var din dose på? Fordi de gange jeg har taget det har virkningen været næsten ikke-eksisterende.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
200 mg:)

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Hvor længe varede det ? Formoder du indtog det oralt ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Det varede ikke mere end et par timer - altså selve plateuet, lidt kortere virkning end end MDMA, og jo tog det oralt - skal nok også lige nævne at jeg ikke vejer mere end 60 - 65 kg, det har vel også noget at sige:p

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg oplevede det mest besynderlige på Little Earth fredag nat. Jeg skulle indtage 2C-B for første gang (dette var rimelig spontant, da jeg lige pludselig fandt en flink gut, der ville sælge mig en kapsel). Jeg popper kapslen og nu begynder ventetiden. Efter halvanden time sker der... intet! Fyren jeg købte det af kan ikke helt forstå det, og han mente at jeg da skulle have noget for mine penge, så vi går tilbage til hans telt igen og jeg får en ny kapsel. Den popper jeg selvfølgelig med det samme og en ny omgang venten træder nu ind. Jeg er møg spændt, men samtidig forundret over at den første ikke virkede. Ham jeg købte det af tager en selv ved samme lejlighed. Da jeg senere render ind i ham igen (godt og vel 30 min efter) er han helt væk med farver og mønstre over alt. Jeg er stadig ædru. Så beslutter vi os for at gå tilbage til teltet igen og finde endnu en kapsel frem. Denne gang beslutter jeg mig for at hælde indholdet ud og sniffe det for derefter at spise kapslen det var i. Det gjorde ikke så ondt, som jeg havde frygtet, så måske det ikke var helt rent? Det brændte i hvert fald ikke slemt, som jeg har læst at det skulle. Der går nu ca 30 minutter og jeg finder ud af at indersiden af mine øjenlåg faktisk er mere spændende end det, der er udenfor. Lidt efter kigger jeg op på skyerne og ser at de har mærkelige former. Endelig virkede det!

Mit spørgsmål er så:
Hvorfor virkede kapslerne ikke på mig, når de meget tydeligt virkede på ham? Det var samme kapsler vi indtog. Det går over min forstand. Der gik mindst 1½ time mellem hver dosering.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Phiilip Fry@ Spiste du kapslerne på fuld mave?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Admin
Brugeravatar

Der kan godt gå op mod 2 timer før 2C-B rigtigt slår ind, hvis man har spist et solidt måltid lige omkring indtagelse. Men det lyder da som en tam omgang, hvis du har været nødt til at spise 2 kapsler og sniffe en mere. Nu ved jeg ikke, hvad du har givet for dem, men jeg ville ha følt mig lidt snydt, hvis det var meningen man sku kunne trippe af 1 kapsel.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
DGS: Nej, det kan man ikke påstå.

Imp: Jeg fik de to sidste gratis, da der ingen virkning var :) Prisen vil jeg holde for mig selv. Men alt taget i betragtning synes jeg selv, at den var ganske fair.

Effekten var god, da den endelig kom. Jeg vil beskrive rusen som masser af visuals, hvis man kiggede godt efter, OEV som CEV, og halv-psykedelisk tankegang kombineret med en gennemgående følelse af at være ved at smelte. Herligt!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøvede 6-apb her for en 2 ugers tid siden. Og det var sku lækkert.. Mig og 2 andre, startede ud med at lave noget lækkert mad, hvor efter vi slutter af med en kapsel på 110-120mg. 2 timer efter kunne vi ikke mærke det store, blot lidt summen i benene, og den "varme" følelse i kroppen. Vi blander herefter en morgan-cola, med 60-70mg. Blot 15min efter indtagelse kunne vi begynde at mærke det slog. Vi blev helt smeltet, næsten lige så meget som på mdma, og fik denne her lykke følelse, hvor alt var godt! Mig selv, har jeg tildens til at ligge mig i sengen, med lukkede øjne, og bare ligge og spænde :lol: Så min aften tilbragte jeg i sengen, hvor de 2 andre sad inde i stuen og indledte dybe samtaler :D Efter jeg har lagt og smeltet i sengen i en 3 timer, får jeg mig endelig slæbt ind i stuen til de andre. Her sidder vi og høre musik og snakker, mens vi stadig er brændt i en 3-4 timer mere, hvor efter vi prøver og ligge os til at sove, men bliver ikke til meget..

Alt i alt, er det et udemærket stof, idet det varer så lang tid. Men man er ødelagt dagen efter, en smule nedtur og ikke lyst til så meget andet end at ligge på langs med en joint i munden :P

Nu glæder jeg bare til mit methylon kommer, så jeg kan lege lidt med det igen :D

Site Webmaster
Brugeravatar

Guldbajer skrev:
Philip Fry skrev:
Prisen vil jeg holde for mig selv. Men alt taget i betragtning synes jeg selv, at den var ganske fair.

Haha! Sig det så. Hvad er du bange for, tøs?

Snak om priser er ikke tilladt på Psychedelia.dk, så Phil Fry gør godt ved at holde det for sig selv.

Du burde læse reglerne hvis du fortsat har tænkt dig at være bruger af boardet.

Mvh. rbp

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøvede 45mg aMT i en bombe på én gang og så blev det først rigtig psychedelisk, jeg troede ellers at det bare var noget man sagde, da jeg tidligere ikke har oplevet det vilde på 55mg fordelt på 4 doser over 6 timer.
Jeg kunne se halv-gennemsigtige objekter i luften over mig. Alt bevægede sig. Det var helt vildt at kigge på mine håndflader - den blå farve fra blodkarrene der sad nede ved håndledet spredte sig og pludselig var min hånd blå. Derefter blev alt blåt.
Jeg smed en gang Carbon Based Lifeforms på og lagde mig under en dyne for at døse. Jeg kan ikke huske hvad der præcis skete, men jeg sov ikke rigtig - ikke før 5 timer. Men jeg lå med lukkede øjne og oplevede ting. Random ting med mennesker som ikke var der, som drømme eller sådan noget. Nogle gange indså jeg først at det ikke var virkelighed da jeg åbnede øjnene og indså at jeg IKKE var i en lufthavn/whatever sted.
På et tidspunkt nåede jeg helt ud på badeværelset for at drikke noget vand før jeg indså at jeg ikke var i Ungarn, men i Danmark og det var forkert når min fiktive, polske ven sagde i telefonen til sin ven, at han (og andre?) var hjemme hos en Ungarnsk pige (implicit: i Ungarn). Denne konklusion kom jeg først frem til da jeg tænkte på hvor meget jeg havde været på arbejde, fordi virkeligheden var en smule mindre sløret end vrangforestillingerne, og jeg godtog minderne om at være på arbejde denne uge for at være sande. For hvordan kunne jeg være i Ungarn hvis jeg havde været på arbejde? Mit arbejde ligger jo i Dk.
Der skete uendelig mange små scenarier inde i mit hoved, som forsvandt i det at de opstod. Så kan virkelig ikke huske flere eksempler.
Men halluerne er anderledes end på 2C-B og 4-ho-met (som for mig kun skelner sig fra hinanden svagt ved at 4-ho-met's visuals er mere organiske end 2C-B's).
Med aMT bevæger det hele sig i store bølger: f.eks. hele vejen, hele loftet. Og så skifter tingene tone og farve. Ikke bare et virvar af pink og grøn som i virkeligheden ikke er der. Jeg så min ledning i loftet til en lampe gløde helt vildt. Det er ikke kun en forvrængning af virkeligheden som jeg synes andre visuals er.
Synes det hele ser mere "ægte" ud. Og så er den der mindfuck pissesjov. Grinte da noget af mit eget spejlbillede da jeg så, at jeg havde mønstre som bevægede sig rundt på min mave, samtidig med at jeg indså hvor tåbeligt det var at jeg lige havde forklaret spejlbilledet i hvilket land min arbejdsplads lå.

Det bliver ikke sidste gang jeg prøver det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og der er stadig ikke nogen som har oplevet slem kvalme/comeup under AMT? Er det muligt at sove eller er det 13+ timers stimulering?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kastede - efter 2½ time fra indtagelse - op så hårdt, at jeg ikke kunne få vejret. Også selv med ingefærpiller. Forstår ikke hvorfor jeg ikke fik kvalme sidst?
Altså jeg havde været vågen i 26 timer da jeg indtog det. 6 timer efter indtagelse faldt jeg i søvn, men lå også med lukkede øjne og var på eventyr med menneskerne i mit hoved. Jeg blev først rigtig ædru efter 24 timers påvirkning. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Alice skrev:
Jeg kastede - efter 2½ time fra indtagelse - op så hårdt, at jeg ikke kunne få vejret. Også selv med ingefærpiller. Forstår ikke hvorfor jeg ikke fik kvalme sidst?
Altså jeg havde været vågen i 26 timer da jeg indtog det. 6 timer efter indtagelse faldt jeg i søvn, men lå også med lukkede øjne og var på eventyr med menneskerne i mit hoved. Jeg blev først rigtig ædru efter 24 timers påvirkning. ;)

Det kan snildt have noget at sige! Har selv oplevet at reagere meget dårligt på forskellige sager, når jeg har indtaget det i en tilstand præget af stort søvnunderskud, og evt. mangel på føde og væske.
Du går sgu til den Alice, efter hvad jeg kan læse herinde. Er du ud ude og male byen i technofarver hver weekend efterhånden?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Citat:
At Stanford in 1959, Kesey volunteered to take part in a CIA-financed study named Project MKULTRA at the Menlo Park Veterans Hospital where he worked as a night aide with Brian Samuels who later became his partner in a trip around California in a Volkswagen.[8] The project studied the effects of psychoactive drugs, particularly LSD, psilocybin, mescaline, cocaine, AMT, and DMT on people.

strengt taget er er der vel for meget research til at aMT kan kaldes et RC.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg overvejer kraftigt at tage en lav-dosis aMT til q-base i år som en "jomfru-ravetur-på-andet-end-alkohol" problemet ligger som det første at jeg har to venner jeg bliver nød til at skjule det for, tror i det er muligt ikke at se mærkelig ud med de forstørrede pupiller til et mørkt rave eller lyder det som en idé som er dømt til at gå galt?

Eventuelt - kontaktlinser?

Hvad skulle dosen ligge på? 20-30mg? Det er freebase versionen jeg har.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Du skal informere dine venner om, at du har tænkt dig at være på drugs - forklar dem hvad det er, hvordan det virker og hvordan man reagerer i "tilspidsede" situationer, det andet kan nemt ende med at blive ubehageligt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puny: jeg prøvede først ~ca. 25 milligram opløst i vand, og 2 timer efter yderligere 25 milligram. Jeg oplevede ikke noget specielt, var bare behageligt stimuleret og lidt goofy, ingen kvalme eller noget. Sov skønt.
Men har dog læst, at andre oplever kvalme..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Du skal informere dine venner om, at du har tænkt dig at være på drugs - forklar dem hvad det er, hvordan det virker og hvordan man reagerer i "tilspidsede" situationer, det andet kan nemt ende med at blive ubehageligt...

Uff, det kan godt gå hen og blive en ubehagelig samtale. Den ene ville synes det var fint, de to andre ville tage stærk afstand fra det og prøve at snakke mig fra det og der vil være akavet stemning under eventen tror jeg.

Så i synes jeg skal køre med på alkohol vognen kan jeg forstå?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja. Altså hvad jeg selv kan sige, så synes jeg godt man kan drikke et par øl på det uden ubehag. Som sagt drak jeg først de ~25mg. og efter ca. 2 timer yderligere ~25mg. - herefter mødtes jeg med mine venner, som ikke var der da jeg fik aMT'en, og de kunne ikke rigtig mærke det på mig. Drak et par øl og røg nogle joints, og der var sådan set intet. Det jeg vil sige er, at jeg ikke blev uregerlig som hvis det fx havde været MDMA eller ja, bare noget helt andet...
Så det er op til dig. Du kan jo fx prøve med 10mg. først og se hvordan det virker efter 1-2 timer.. Føler du, at du har fuldstændig styr på det, kunne du efter min mening tage resten.

Men tænk lidt over det :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]