"MDMA"-følelsen fra AMT varede rigtig lang tid. Er enig med at det ikke er som MDMA, men man er mere glad og let. Men ved ikke hvor længe følelsen varede, for efter 3 timers rus valgte jeg at mixe andre ting ind i det (synes jeg ville have det vildere, men efter 3 timer føltes det ikke som noget der på nogen måde ville stoppe). Dog blev jeg ædru fra disse ting efter nogle timer, men nåede aldrig at lande "helt" og det tror jeg skyldes AMT'en.

24 timer efter første indtagelse af AMT sad jeg og lyttede til en fuldt detaljeret progressive-rytme som jeg aldrig havde hørt før. Det var meget dejlig musik. Men det var kun mig der kunne høre den. Der peb en minimal mængde luft igennem sprækken der hvor bilvindue møder biltag... den lille piben gjorde min mystiske, dopede hjerne til dejlig musik.

Prøvede 130mg 6-APB. Efter to timer tænkte jeg "fuck det lortenarko, det kommer aldrig til at virke!!!". Derfra blev jeg bare mere og mere blæst, og jeg fik den der MDMA-kilden i hjertet. Denne rus varede måske 7 timer, hvor jeg begyndte at komme lidt ned fordi jeg var lidt stresset om hvor vi skulle hen til efterfest og folk var sygt langsomt-opfattende.

Spiste du methylone på fuld mave, PP? Mig plejer det at ramme efter 20-30 min og så er det "totalt love" i 2 timer, derefter 2 timer med stille og rolig kærlighed indtil jeg begynder at tænke over mit trip, for SÅ dør det.

Hvordan så det ud? Altså farven?
Har også noget til MDA, ved dog ikke om det hører til her. Men det er ikke kendt narko som sådan.
Det giver ikke en euforiserende effekt som sådan, men hvis man tager f.eks. 25mg 2C-B, bliver man godt blæst på det. Derefter tager man 40mg MDA (noget som man vidst nok ikke mærker hvis man er ædru) og er du gal, hvor bliver det trip bare boostet. Der bliver halluer for alle pengene, især får alting et glow. Samtidig med at man tripper helt ud, kan man kontrollere sit sind. Mødte en fyr der kørte den af på 150mg 2C-B men fordi han brugte MDA som hjælp (150mg mener jeg), var gutten stadigvæk i stand til at gå rundt og kommunikere med os andre som var han ædru. Jeg tør ikke tænke på de hallucinationer han har haft. De ting han havde taget havde han taget i løbet af 6 timer. Han havde det vidst vildt.