Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dum idé at drikke under rusen. Så bliver jeg i hvert fald tåget og mærkelig. Selv efter én genstand.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det er lækkert at drikke lidt imens, ihvertfald på 5-APB.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men giv lige den rene effekt en lillebitte chance. Så drik på come-down. For mig gør det at jeg aldrig rigtig lander. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alice skrev:
Jeg tog 50mg AMT over nogle timer, tingene var levende, og jeg hørte musik som ikke var der. Var måske påvirket af det i 18 timer. 30mg er ikke nok til at det blive psychedelisk. Havde jeg taget 10mg mere havde jeg garanteret fået et ret heftigt psychedelisk trip, men følte på daværende tidspunkt at jeg ikke have mentalt overskud til det. :)
Jeg plejer at kaste op eller få kvalme af al narko, men jeg tog max daglig dosis ingefærpiller sammen med stoffet og mærkede ikke kvalme. :)

Sygt. Lyder alligevel til det er ret psykedelisk i højere doser.

Var "MDMA effekterne" stadig til stede ved højere doser?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fik tager 220mg methylone igår, jovist det var da meget behageligt men håbet på at føle mig lidt mere ramt. Effekterne begyndte at komme efter en times tid og peaket, og da det peakede tænkte jeg at nu begyndte effekten at komme, men det blev ikke rigtig vildere end det. Lidt kildren i baghovedet, ændret berøring og lidt love og så gik effekten over efter en halv time og begyndte at blive til mere og mere efterglød hvorefter der kun var den irriterne stimulerende effekt tilbage.

Idag har jeg det sådan set fint nok, men havde håbet på methylone ville få en til at føle sig lidt mere ramt end jeg gjorde der. - Mine pupiller var også kun dialated i en 3 timer.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Resist skrev:
Alice skrev:
Jeg tog 50mg AMT over nogle timer, tingene var levende, og jeg hørte musik som ikke var der. Var måske påvirket af det i 18 timer. 30mg er ikke nok til at det blive psychedelisk. Havde jeg taget 10mg mere havde jeg garanteret fået et ret heftigt psychedelisk trip, men følte på daværende tidspunkt at jeg ikke have mentalt overskud til det. :)
Jeg plejer at kaste op eller få kvalme af al narko, men jeg tog max daglig dosis ingefærpiller sammen med stoffet og mærkede ikke kvalme. :)

Sygt. Lyder alligevel til det er ret psykedelisk i højere doser.

Var "MDMA effekterne" stadig til stede ved højere doser?

Jeg synes ganske bestemt at aMT kan have kraftige psykedeliske effekter. Jeg får både moderat heftige visuelle effekter og mentale psykedeliske effekter ved 40-45 mg indtaget som en oral dosis. Desuden får jeg en eufori som jeg ikke helt synes kan sammenlignes med MDMA, samtidig med at stoffet virker kraftigt stimulerende. Nu er det godtnok længe siden jeg har prøvet stoffet, og jeg var nok knapt så erfaren dengang, men jeg synes uden tvivl at det er et interessant stof som ikke rigtigt kan sammenlignes direkte med andet jeg har prøvet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har lige fået købt noget 6-APB og MXE. Glæder mig til at prøve de to substanser! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"MDMA"-følelsen fra AMT varede rigtig lang tid. Er enig med at det ikke er som MDMA, men man er mere glad og let. Men ved ikke hvor længe følelsen varede, for efter 3 timers rus valgte jeg at mixe andre ting ind i det (synes jeg ville have det vildere, men efter 3 timer føltes det ikke som noget der på nogen måde ville stoppe). Dog blev jeg ædru fra disse ting efter nogle timer, men nåede aldrig at lande "helt" og det tror jeg skyldes AMT'en. :) 24 timer efter første indtagelse af AMT sad jeg og lyttede til en fuldt detaljeret progressive-rytme som jeg aldrig havde hørt før. Det var meget dejlig musik. Men det var kun mig der kunne høre den. Der peb en minimal mængde luft igennem sprækken der hvor bilvindue møder biltag... den lille piben gjorde min mystiske, dopede hjerne til dejlig musik. :D

Prøvede 130mg 6-APB. Efter to timer tænkte jeg "fuck det lortenarko, det kommer aldrig til at virke!!!". Derfra blev jeg bare mere og mere blæst, og jeg fik den der MDMA-kilden i hjertet. Denne rus varede måske 7 timer, hvor jeg begyndte at komme lidt ned fordi jeg var lidt stresset om hvor vi skulle hen til efterfest og folk var sygt langsomt-opfattende. :P

Spiste du methylone på fuld mave, PP? Mig plejer det at ramme efter 20-30 min og så er det "totalt love" i 2 timer, derefter 2 timer med stille og rolig kærlighed indtil jeg begynder at tænke over mit trip, for SÅ dør det. :P Hvordan så det ud? Altså farven?

Har også noget til MDA, ved dog ikke om det hører til her. Men det er ikke kendt narko som sådan.
Det giver ikke en euforiserende effekt som sådan, men hvis man tager f.eks. 25mg 2C-B, bliver man godt blæst på det. Derefter tager man 40mg MDA (noget som man vidst nok ikke mærker hvis man er ædru) og er du gal, hvor bliver det trip bare boostet. Der bliver halluer for alle pengene, især får alting et glow. Samtidig med at man tripper helt ud, kan man kontrollere sit sind. Mødte en fyr der kørte den af på 150mg 2C-B men fordi han brugte MDA som hjælp (150mg mener jeg), var gutten stadigvæk i stand til at gå rundt og kommunikere med os andre som var han ædru. Jeg tør ikke tænke på de hallucinationer han har haft. De ting han havde taget havde han taget i løbet af 6 timer. Han havde det vidst vildt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ???
Alice jeg ville sgu passer lidt paa med at blande AMT med andre rc's, det er jo trods alt en MAOI. Lyder ellers som du havde dig en fed aften. :)

Peace

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg testede også 1/5 af den dosis jeg ville tage, ventede 1 time med at tage mere fordi jeg ville mærke efter om jeg fik en effekt af 1/5, for så skulle jeg ikke vove mig ud i mere. Der skete ikke noget, så jeg tog 3/5 mere, der opstod igen sindssyg synergieffekt, men mine øjne rystede lidt, hvilket jeg godt kan lide. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Spiste du methylone på fuld mave, PP? Mig plejer det at ramme efter 20-30 min og så er det "totalt love" i 2 timer, derefter 2 timer med stille og rolig kærlighed indtil jeg begynder at tænke over mit trip, for SÅ dør det. Hvordan så det ud? Altså farven?

Jeg tog det halvanden time efter et mindre måltid. Mit peak varede ikke i mere end 45 minutter. Det skal dog siges jeg er lidt hårdfør og skal ofte have lidt ekstra, så måske var 220mg bare for lidt.

Farven var helt hvid og skinnende og ingen lugt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg har haft det fint de gange jeg har taget methylon, jeg har dog også redoseret en til to gange, og mit peak har da varet noget længere :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg har hørt om folk som ikke rigtig reagerer på det. Ved ikke hvorfor det er så forskelligt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså effekten var der, den var bare kun sådan rigtig mærkbar i 45min, og da jeg peakede tænkte jeg "Endelig begynder det at sparke ind!" men så efter en halv time begyndte effekten at aftage og jeg følte mig lidt skuffet da jeg simpelthen ikke blev ordentlig ramt.

Men min ven på 70kg som også har fået de 220mg ~ sagde også han heller ikke blev ordentlig ramt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske var det bare dårlig methylone så? Aner ikke hvad der skulle gøre det mindre potent dog.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan godt ske det har været dårlig methylone. Dog er jeg nervøs for at bestille mere hjem da jeg er bare for at det bliver snuppet i tolden.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Puny_pete@ Når jeg tager methylon, så sparker det altid ind efter 15 minutter, måske 25-30 hvis jeg har spist. Ved 220mg er det som at blive spændt fast på en raket, og så bare flyve gennem atmosfæren. Og den fysiske stimulering begynder at blive voldsom, særligt på come-down. 250mg er mit max, og der bliver det for meget for mit hjerte. 180mg er godt, men lidt i underkanten, og 200mg er for mig perfekt. Jeg har aldrig mødt en, der ikke blev meget påvirket af 220mg, medmindre de har haft en voldsom tolerance. Hvordan indtog du det? Min erfaring er, at hvis man blander det i en væske, så slår det hurtigere og hårdere, end hvis man sniffer det. Og hvis din rumpe ikke er øm, så har en eller anden fugl sunget om, at rumpe+methylonopløsning=orgasmisk opløsning af verden. Men så skal dosen nedjusteres lidt. Rusen er dog altid ret kort, 45min-1½time for mit vedkommende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
Puny_pete@ Når jeg tager methylon, så sparker det altid ind efter 15 minutter, måske 25-30 hvis jeg har spist. Ved 220mg er det som at blive spændt fast på en raket, og så bare flyve gennem atmosfæren. Og den fysiske stimulering begynder at blive voldsom, særligt på come-down. 250mg er mit max, og der bliver det for meget for mit hjerte. 180mg er godt, men lidt i underkanten, og 200mg er for mig perfekt. Jeg har aldrig mødt en, der ikke blev meget påvirket af 220mg, medmindre de har haft en voldsom tolerance. Hvordan indtog du det? Min erfaring er, at hvis man blander det i en væske, så slår det hurtigere og hårdere, end hvis man sniffer det. Og hvis din rumpe ikke er øm, så har en eller anden fugl sunget om, at rumpe+methylonopløsning=orgasmisk opløsning af verden. Men så skal dosen nedjusteres lidt. Rusen er dog altid ret kort, 45min-1½time for mit vedkommende.

Tak for din post.

Jeg havde også regnet med at blive mere påvirket af 220mg, jeg prøvede 150mg for noget tid siden, men der kunne jeg knap mærke noget andet end en stimulering der holdt mig fra at få sovet ordentligt.

Jeg tog det i en gelcap ca. 1 time efter jeg havde fået et lille måltid. Øm rumpe? Altså min røv er øm, men det er på grund af en hæftig bentræning på dagen fyldt med dropsæts. :mrgreen:

Men igen, jeg er generelt lidt hårdfør over for drågz, jeg oplever også jeg hurtig bliver ædru og jeg generelt skal have 1/4 - 1/3 mere end andre. Men så igen, min ven oplevede heller ikke det store som er noget mindre end mig.

Jeg målte også min puls, min hvilepuls er på 75bpm, på methylone var den på 110bpm.

Er der egentlig nogen der har prøvet 2c-d?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Nogen her fra Psychedelia der har erfaringer med 2-FMC?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg prøvede 4-ho-met for nogen dage siden, dosen var dog i den lave ende, men wow et lækkert stof! Jeg fik lidt visuals, fede farver og mønstre i loftet, jeg fniste og grinte af ingenting. Det var hylende morsomt og helt klart meget stille og roligt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]