Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Mange tak for hjælpen !!

Junior medlem

Hvis det er de gule/grønne agtige micky mouse kiks som vejer 120mg pr pille kan jeg
informere dig om at de indeholder BK-2CB og ikke 2CB
og nej der er ikke MDMA i jeg har selv både testet og spist dem. en er dog ikke nok til at se syner
Dem der er på pillreports ser en smule anderledes ud

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
ma2fer @ Hvis pillerne indeholder BK-2CB vil de ikke være særlig virksomme ved kun 18 mg jfr. denne rapport: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=104186
Normal dosis for BK-2CB er omkring 80 mg.
Dog skal man være lidt forsigtig med overdosering, da det kan påvirke hjertet: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=106208

Hilsen Fanny

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Fanny skrev:
Normal dosis for BK-2CB er omkring 80 mg.
Dog skal man være lidt forsigtig med overdosering, da det kan påvirke hjertet: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=106208

God HR vinkel!

Jeg har taget det fire gange, (i intervallet 100mg - 150mg), men kan egentlig kun fraråde substansen, det er ikke et sjovt trip.
Come-up tager i mit tilfælde op til fire timer, som er præget af influenzasymptomer. Derefter er der dømt influenza i op mod 48 timer, hvor første døgn foregår i crazy HD-farver og alting warper og smelter mens man befinder sig bedst under sin dyne, for man fryser ad helvede til imens. De efterfølgende 24 timer er man bare skæv, småsmadret efter oplevelsen og man har det som efter en hård nat i byen. Baseline kommer jeg først ned på efter 72 timer, og før det vil jeg fraråde enhver, bare at tænke tanken om at køre bil!

Den eneste grund til, at jeg har taget det fire gange, var bl.a. pga CEV (som jeg aldrig tidligere har oplevet) og det faktum at min koordinationsevne/og evne til at planlægge/finmotorik var relativt intakt - så jeg var i stand til til at spontant gå i kreativ modus, såfremt influenzaen tillod det.

Et lægecheck i sommers, viste ingen tegn på skade på hjertet, derimod godt helbred, så der var ikke noget at være bekymret for fra den kant.
(Den information var virkelig rar at have, efter jeg efterfølgende havde et par horror-trips på 5-meo-trypaminer, som kan give en ubehagelig hjertebanken, bare hvis man føler den mindste frygt under trippet. Omvendt set, har jeg på selvsamme tryptaminer oplevet, at kunne sidde i en stol, med hænderne foldet på maven, og samtidig have sex med mindst 4 udgaver af mig selv + en imaginær pige oppe i mit hoved, med intensive orgasmer hvert andet minut!! De fire timer måtte gerne have varet meget længere. :hjerte: )

Dedikeret medlem

HR: der skal dog gøres opmærksom på at en forveksling af disse 2 stoffer mildest talt ER være pissefarligt!
Så vær sikker på at det er det rigtige stof du har fat!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Man bliver normalt über lykkelig af kiks ja, men gad godt prøve med 2-cb :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
kaptajn_kaos skrev:
God HR vinkel!
Jeg har taget det fire gange, (i intervallet 100mg - 150mg), men kan egentlig kun fraråde substansen, det er ikke et sjovt trip.
Come-up tager i mit tilfælde op til fire timer, som er præget af influenzasymptomer. Derefter er der dømt influenza i op mod 48 timer, hvor første døgn foregår i crazy HD-farver og alting warper og smelter mens man befinder sig bedst under sin dyne, for man fryser ad helvede til imens. De efterfølgende 24 timer er man bare skæv, småsmadret efter oplevelsen og man har det som efter en hård nat i byen. Baseline kommer jeg først ned på efter 72 timer, og før det vil jeg fraråde enhver, bare at tænke tanken om at køre bil!

Den eneste grund til, at jeg har taget det fire gange, var bl.a. pga CEV (som jeg aldrig tidligere har oplevet) og det faktum at min koordinationsevne/og evne til at planlægge/finmotorik var relativt intakt - så jeg var i stand til til at spontant gå i kreativ modus, såfremt influenzaen tillod det.

Et lægecheck i sommers, viste ingen tegn på skade på hjertet, derimod godt helbred, så der var ikke noget at være bekymret for fra den kant.
(Den information var virkelig rar at have, efter jeg efterfølgende havde et par horror-trips på 5-meo-trypaminer, som kan give en ubehagelig hjertebanken, bare hvis man føler den mindste frygt under trippet. Omvendt set, har jeg på selvsamme tryptaminer oplevet, at kunne sidde i en stol, med hænderne foldet på maven, og samtidig have sex med mindst 4 udgaver af mig selv + en imaginær pige oppe i mit hoved, med intensive orgasmer hvert andet minut!! De fire timer måtte gerne have varet meget længere. :hjerte: )

Lyder lidt vildt det der! Influenza symptomer er jo tegn på at kroppen tror den er syg, så det lyder ikke så godt, og ville bestemt ikke friste mig.
Mht. sexuelle fantasier lyder den speciel, men mon ikke almindelig 2CB kunne gøre det samme?

Hilsen Fanny

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Fanny skrev:

Mht. sexuelle fantasier lyder den speciel, men mon ikke almindelig 2CB kunne gøre det samme?

Hilsen Fanny

Nu har jeg aldrig prøvet 2-CB, så det kan jeg ikke udtale mig om... ved sgu ikke lige hvor den fantasi kom fra, men den ville blive pænt svær at udleve. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]