Fanny skrev:
Normal dosis for BK-2CB er omkring 80 mg.
Dog skal man være lidt forsigtig med overdosering, da det kan påvirke hjertet:
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=106208 God HR vinkel!
Jeg har taget det fire gange, (i intervallet 100mg - 150mg), men kan egentlig kun fraråde substansen, det er ikke et sjovt trip.
Come-up tager i mit tilfælde op til fire timer, som er præget af influenzasymptomer. Derefter er der dømt influenza i op mod 48 timer, hvor første døgn foregår i crazy HD-farver og alting warper og smelter mens man befinder sig bedst under sin dyne, for man fryser ad helvede til imens. De efterfølgende 24 timer er man bare skæv, småsmadret efter oplevelsen og man har det som efter en hård nat i byen. Baseline kommer jeg først ned på efter 72 timer, og før det vil jeg fraråde enhver, bare at tænke tanken om at køre bil!
Den eneste grund til, at jeg har taget det fire gange, var bl.a. pga CEV (som jeg aldrig tidligere har oplevet) og det faktum at min koordinationsevne/og evne til at planlægge/finmotorik var relativt intakt - så jeg var i stand til til at spontant gå i kreativ modus, såfremt influenzaen tillod det.
Et lægecheck i sommers, viste ingen tegn på skade på hjertet, derimod godt helbred, så der var ikke noget at være bekymret for fra den kant.
(Den information var virkelig rar at have, efter jeg efterfølgende havde et par horror-trips på 5-meo-trypaminer, som kan give en ubehagelig hjertebanken, bare hvis man føler den mindste frygt under trippet. Omvendt set, har jeg på selvsamme tryptaminer oplevet, at kunne sidde i en stol, med hænderne foldet på maven, og samtidig have sex med mindst 4 udgaver af mig selv + en imaginær pige oppe i mit hoved, med intensive orgasmer hvert andet minut!! De fire timer måtte gerne have varet meget længere.

)