Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Man kan selvfølgelig godt få ren LSD, især på nettet, virkeligheden er nok nærmere at jeg ikke gider tage chancen når nu svampe o.a. er så nemt at fremskaffe. De to LSD trips jeg har var begge fantastiske, men gav mig ikke noget som svampe eller 2c-e ikke kunne have givet mig. Dog er det helt sikkert et stof jeg engang i fremtiden vil gå mere i dybden med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
5-6 gange vil jeg tro. Jeg kommer aldrig til at holde af LSD, jeg ved ikke hvad det er, men min krop og LSD vil bare ikke sammen. Så vil jeg langt hellere have nogle svampe, dmt, eller meskalin :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Har vel en 20-30 trips på bagen efterhånden. LSD er dog mere et fest-stof for mig, i lave doser... Jeg synes trippet er for langt og forvirrende ifht. hvad jeg får ud af svampe, hvertfald når vi snakker selvindsigt. Jeg synes mere LSD er godt til at arbejde med angst problemer i små doser a la 80-120 ug, fordi det tvinger én til at forholde sig til de følelser der i come-up stadiet, uden du nødvendigvis SKAL bryde igennem til dybere mere mystiske dimensioner, som svampe som oftest lægger op til. Jeg synes LSD er mere et kultur-stof, hvor svampe er et natur-stof... Hvis det giver mening :)

Junior medlem

Prøvede lsd for første gang på en festival i Tyskland i sommers. Min ven og jeg, blev enige om at købe en flaske lsd sammen, så det gjorde vi da. Jeg tog den første dråbe om aftenen, endte med at tage 3 dråber den første aften... Det var VILDT!!
Dagen efter sagde jeg godt nok, at jeg ikke skulle have flere fordi det trip der havde forvirret mig rimelig meget dagen efter, hvor det stadig kørte videre. Men endte med at tage 2 mere aftenen efter, og sådan blev det ved i 2 dage mere...

Så det blev nok til ca 8-10 dråber på på de fire dage der + alt muligt andet sjovt... Var osse rimelig smadret i hovedet bagefter. Der går nok liiige et styk tid, inden jeg skal prøve det igen. Det var skræmmende på mange punkter.

Junior medlem
Brugeravatar

Har vel en hundrede LSD trips eller deromkring på bagen. De seneste par år har jeg vel trippet en gang om måneden i snit. For tiden tager jeg typisk 400 -500 ug .

Noget af det vigtigeste for at få udbytte af sine trips er at man behandler stoffet med respekt og forbereder sig ordentligt. LSD er for mig ikke et fest-drug og jeg bryder mig ikke om at tage det i omgivelser der er kaotiske eller ikke helt trygge. Det er rigeligt uforudsigeligt i sig selv.

Jeg vil også anbefale at man har et mål med sine trips, hvad enten det er at løse et problem eller at opnå indsigt omkring noget. Man kan godt tage det bare for at have det sjovt og i et øjebliks indskydelse og det vil da som regel gå godt og være behageligt og underholdende, men det er mest i den slags situationer at man ender med at blive præsenteret for en side af bevidstheden man hverken bryder sig om, kan styre eller løbe fra.

LSD er et værktøj til indsigt. Jeg tror ikke der kommer noget godt ud af bare at bruge det som tidsfordriv.

Medlem

Abradolf Lincler skrev:
Jeg synes mere LSD er godt til at arbejde med angst problemer i små doser a la 80-120 ug, fordi det tvinger én til at forholde sig til de følelser der i come-up stadiet, uden du nødvendigvis SKAL bryde igennem til dybere mere mystiske dimensioner, som svampe som oftest lægger op til. Jeg synes LSD er mere et kultur-stof, hvor svampe er et natur-stof... Hvis det giver mening :)

uddyb gerne hvis du lyster, jeg er ret interesseret i emnet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]