Hindbærroulade skrev:
Jeg tog 75mg Seroquel, efter jeg fik et bad trip (svampe) med depressive og angste tanker. Det stoppede 75% af trippet, og jeg kunne efter 1 time eller 2 roligt lægge mig til at sove. Mange på sitet her advarer mod Seroquel som tripstopper, men jeg er ikke i tvivl om, at det var bedre at dræbe det trip, end at ride det ud. De ting, der gik gennem mit hoved, var ikke noget jeg havde lyst til at spekulere videre over haha
SÅ vil de også bare altid ligge i din underbevidsthed og spøge.
Sidste gang jeg var i Moesgård, som ellers plejer at være perfekt S&S. Blev jeg rykket SÅ hårdt rundt på LSD, min hjerne loopede det samme loop stortset hele trippets varrighed. Om at mit liv var et stort loop - jeg bliver ved med at gøre de samme fuck-ups. Jeg overvejede seriøst et tidspunkt at ta den brødkniv jeg havde i tasken og skærehovedet fra min krop. Blev enig med mig selv at det nok ikke ville hjælpe meget.
Jeg hopper på toget til KBH, helt noiatur i toget. kommer hjem i min seng og forsøger at falde lidt til ro, måske få noget søvn, selvom det synes umuligt. BANG! Så kommer jeg i tanke om at jeg havde under hele turen fra KBH om eftermiddagen til Aarhus om aftenen haft 4 2mg Lorazepam i pungen. "#¤%&¤##/¤# Gæt til hvad.
Fuck det trip har lært mig meget, og kørt mig ud af loopet, ved at jeg erkendte det. lidt komisk at en af bivirkningerne ved benzoer er hukommelsestab.

Jeg købte ikke billet på turen hjem. Og fik ikke tjekket billet. TRods konduktøren gik forbi og tjekkede de andre ved bordets. Hun har sikkert kunnet se at hvis jeg skulle bøje med en bøde på 750, var skyld i at der hang en und fyr på næste DSB-pørontoilet..