Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 19:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Soft parade skrev:
http://pro.medicin.dk/medicin/praeparater/1881
Jeg har fået fat på sådan en her.
Imozop hedder den, og er på 7,5 mg.
Hvad siger i til den?
En kvart er måske nok, skulle uheldet være ude?
Eller man er måske dømt til at falde i søvn uanset?

Jeg ville passe på med at bruge Z-sovemidlerne i tilfælde af et for intenst og/eller ubehageligt trip.
De har nemlig en tendens til at være lidt trippy i det (gælder dog ikke alle mennesker), især Zolpidem er notorisk kendt for at have psychedeliske og dissociative virkninger.
Zopiclone, som du har fat i der, er ikke helt så "slem" på det punkt som Zolpidem, men de kan altså stadig have en små trippy virkning, ved jeg af erfaring. Derudover så har Zopiclone en ret irriterende bivirkning i form af at det giver en meget intens metallisk smag i munden. Det kan jeg hellere ikke forestille mig er særligt ønskværdigt under et "badtrip".
En kvart pille vil desuden langt fra være nok til at slå et uønsket trip ihjel, du vil højst sandsynligt slet ikke kunne mærke det eller i hvert fald kun meget lidt. En halv- en hel pille er lækkert at sove på men jeg tvivler på at en 7,5 mg Zopiclone er nok til at slå et trip ned. Dog vil jeg som sagt ikke anbefale dig at prøve, det du skal have fat på er et hurtigt virkende benzodiazepin eller tilsvarende som ikke har disse (bi)virkninger og gerne nogle med smæk på de hypnotiske, anxiolytiske samt sedative virkninger. Alprazolam eller Etizolam (som godt nok er et thienotriazolodiazepin) kunne være oplagte valg.

Medlem
Brugeravatar

Ok så må jeg lede videre
Tak for svar :-)

Medlem

Bruge alkohol som tripkiller er en meget meget dårlig ide. Med mindre du har meget lav tolerance og går hurtigt kold
Seroquel er imo det suverænt bedste præparat til formålet

Medlem
Brugeravatar

Får snart nogle Alprazolam på 1 mg.
Regner med at starte med en hvis det skulle blive nødvendigt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har haft god erfaring med Seroquel, hvor mit trip kørte helt af sporet.

Medlem
Brugeravatar

Hindbærroulade skrev:
Jeg har haft god erfaring med Seroquel, hvor mit trip kørte helt af sporet.

Har også hørt godt om det, men at det skulle virke ret voldsomt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
jo, har selv brugt Seroquel et par gange. 100 mg, og jeg sover inden for 1 time. Seroqukvælertag xD

Medlem
Brugeravatar

Hehe okay, jeg vil bare helst ikke falde i søvn, men fjerne angsten :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tog 75mg Seroquel, efter jeg fik et bad trip (svampe) med depressive og angste tanker. Det stoppede 75% af trippet, og jeg kunne efter 1 time eller 2 roligt lægge mig til at sove. Mange på sitet her advarer mod Seroquel som tripstopper, men jeg er ikke i tvivl om, at det var bedre at dræbe det trip, end at ride det ud. De ting, der gik gennem mit hoved, var ikke noget jeg havde lyst til at spekulere videre over haha

Medlem
Brugeravatar

Lyder som noget af en aften, hvor mange g havde du taget, og hvilke?
Jeg har heldigvis aldrig været udsat for et bad trip :-)

Insane psychedelia user!

Hindbærroulade skrev:
Jeg tog 75mg Seroquel, efter jeg fik et bad trip (svampe) med depressive og angste tanker. Det stoppede 75% af trippet, og jeg kunne efter 1 time eller 2 roligt lægge mig til at sove. Mange på sitet her advarer mod Seroquel som tripstopper, men jeg er ikke i tvivl om, at det var bedre at dræbe det trip, end at ride det ud. De ting, der gik gennem mit hoved, var ikke noget jeg havde lyst til at spekulere videre over haha

SÅ vil de også bare altid ligge i din underbevidsthed og spøge.

Sidste gang jeg var i Moesgård, som ellers plejer at være perfekt S&S. Blev jeg rykket SÅ hårdt rundt på LSD, min hjerne loopede det samme loop stortset hele trippets varrighed. Om at mit liv var et stort loop - jeg bliver ved med at gøre de samme fuck-ups. Jeg overvejede seriøst et tidspunkt at ta den brødkniv jeg havde i tasken og skærehovedet fra min krop. Blev enig med mig selv at det nok ikke ville hjælpe meget.

Jeg hopper på toget til KBH, helt noiatur i toget. kommer hjem i min seng og forsøger at falde lidt til ro, måske få noget søvn, selvom det synes umuligt. BANG! Så kommer jeg i tanke om at jeg havde under hele turen fra KBH om eftermiddagen til Aarhus om aftenen haft 4 2mg Lorazepam i pungen. "#¤%&¤##/¤# Gæt til hvad.
Fuck det trip har lært mig meget, og kørt mig ud af loopet, ved at jeg erkendte det. lidt komisk at en af bivirkningerne ved benzoer er hukommelsestab. :D

Jeg købte ikke billet på turen hjem. Og fik ikke tjekket billet. TRods konduktøren gik forbi og tjekkede de andre ved bordets. Hun har sikkert kunnet se at hvis jeg skulle bøje med en bøde på 750, var skyld i at der hang en und fyr på næste DSB-pørontoilet.. :D

Medlem

Hvorfor prøver du ikke at adressere de problemer der forårsager sin agnat i stedet for at trippe når du har det dårligt?

Medlem
Brugeravatar

Alshabab skrev:
Hvorfor prøver du ikke at adressere de problemer der forårsager sin agnat i stedet for at trippe når du har det dårligt?

Var spørgsmålet til mig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, Ragamuffin. Det tror jeg ikke, at det vil. Naturligvis har de ting, jeg oplevede hold i virkeligheden, men de blev overdramatiseret til et punkt, der ikke var nødvendigt. Det var primært tanker om, at jeg følte mig alene. Jeg har desuden ikke rørt psykedelika siden, og jeg holder mig også fra dem, indtil jeg er blevet ældre og fået lidt mere styr på min tilværelse - måske tager jeg aldrig stærk psykedelika igen. Der var absolut ingen grund til at køre 3 timer ekstra med de tanker og så endda uden en tripsitter.

Det var et mega fuck-up, fordi jeg ikke respekterede svampene nok. Dårligt set og setting - aldrig igen :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg har i øvrigt også fået en Seroquel pille idag.
Men jeg har stadig benzoerne også.
Lad mig høre nogle meninger, hvad er bedst?
Ideelt vil jeg bare ligge en dæmper på trippet, og ikke falde i søvn.

Dedikeret medlem

Hej!
hvis du ikk har trippet bad, så lad vœr med at frygte det! -det er ka jo vœre selvforstærkende i lœngden..
mit første badtrip lœrte mig at respektere naturen og min krop på éen gang, selvfølgelig forbundet med stort ubehag mens det skete... men det var noget jeg sku opleve for at komme gennem trippet.. mere udmyg ang dose S&S osv..
et badtrip er jo stadig et trip :-]

(? -har du angst eller depression?)

mvh STWOD
:peace:

Medlem
Brugeravatar

stopthewarondrugs skrev:
Hej!
hvis du ikk har trippet bad, så lad vœr med at frygte det! -det er ka jo vœre selvforstærkende i lœngden..
mit første badtrip lœrte mig at respektere naturen og min krop på éen gang, selvfølgelig forbundet med stort ubehag mens det skete... men det var noget jeg sku opleve for at komme gennem trippet.. mere udmyg ang dose S&S osv..
et badtrip er jo stadig et trip :-]

(? -har du angst eller depression?)

mvh STWOD
:peace:

Hej
Hehe ja jeg ved det godt, tror bare det var fordi jeg læste en masse lsd rapporter, hvor nogle af dem gik galt.
Jeg har oplevet angst på et svampe trip, og det var ikke særlig fedt. Dog var det ikke værere end at jeg fik talt mig selv ned.
Har du en ide om hvorfor dit trip gik af sporet?:-)

Nej hverken angst, depression eller andet :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]