Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Synes det lyder vildt med visuals på 200 mg, også selvom man er alene. :?: Den eneste gang jeg har haft visuals på MDMA for sig selv, var på en ALT for høj dose (300 mg med en redosering på samme størrelse, VIRKELIG dumt), men der følte jeg mig godt nok også kogt oven i hovedet. :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Deus vult skrev:
Crime skrev:
det er jeg så godt nok ikke enig i, om jeg har lyst til at være social er i stor grad styret af hvad jeg er påvirket af

Jeg kan ikke rigtigt se hvordan du ikke kan være enig i det jeg skriver, det er da nærmest det samme som du skriver, at det kommer an på personen og humør. Men det okay, du er ikke et dårligt menneske af den grund :P

du siger ædru tilstand

jeg siger påvirket tilstand

det er da så modsat som det overhovedet kan blive? men det er okey, du er jo ikke pedofil af den grund

når i siger visuals hva mener i så? har taget umenneskelige emma doser og blandinger og har aldrig oplevet noget mærkværdigt på den visuelle front, og jeg står ofte og kigger på danmarks største laser og deco shows som burde gøre det rimelig nemt

hvis det går voldssomt for sig, kan synet blive lidt sløret, og føles som om man er i en drøm, men heller ikke mere end det

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Crime skrev:
Deus vult skrev:
Crime skrev:
det er jeg så godt nok ikke enig i, om jeg har lyst til at være social er i stor grad styret af hvad jeg er påvirket af
når i siger visuals hva mener i så? har taget umenneskelige emma doser og blandinger og har aldrig oplevet noget mærkværdigt på den visuelle front, og jeg står ofte og kigger på danmarks største laser og deco shows som burde gøre det rimelig nemt

hvis det går voldssomt for sig, kan synet blive lidt sløret, og føles som om man er i en drøm, men heller ikke mere end det

Jeg oplevede store 'klatter' eller 'skyer' i neonfarver, der svævede rundt i mit synsfelt, morfede og skiftede form. Det gjorde det rimelig svært at orientere sig. Udover det var synet godt sløret. Jeg tror, at det handler meget om ens individuelle neurokemi og hvordan ens hjerne interagerer med stoffet, siden folk kan have så kvalitativt forskellige oplevelser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Plejadestjerne skrev:
Jeg oplevede store 'klatter' eller 'skyer' i neonfarver, der svævede rundt i mit synsfelt, morfede og skiftede form. Det gjorde det rimelig svært at orientere sig. Udover det var synet godt sløret. Jeg tror, at det handler meget om ens individuelle neurokemi og hvordan ens hjerne interagerer med stoffet, siden folk kan have så kvalitativt forskellige oplevelser.

ja det må være noget i den stil, har generelt utrolig svært ved at få visuals, skal op og tage rimelige heftige svampe eller syre doser før der sker noget

har også hørt at der til tider florere emma blandet med mda, det kunne også være en mulighed

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Crime skrev:
du siger ædru tilstand

jeg siger påvirket tilstand

det er da så modsat som det overhovedet kan blive? men det er okey, du er jo ikke pedofil af den grund

Jeg mente nu at hvis man befandt sig godt i sit eget selvskab, så gør man nok også påvirket, og hvis man ikke kan lide at være alene ædru, så kan man nok heller ikke påvirket. Men der er jo mange nuancer af det hele. Tror vi snakkede forbi hindanden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]