Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 18:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Ej pladen har nok været en 50 - 60 grader varm, kunne så godt holde den i hånden, så der er vel ikke sket noget? (smiler)

Junior medlem

Nej, det mister ikke potens af at tørre =) Meget rent kokain har det med at suge fugten ud af luften og der ved blive fugtigt. At du tørrer det har slet ingen betydning for "renheden" og der går intet til spilde.

Medlem

Okay lyder godt! Men jeg "tørre" det jo heller ikke bare, jeg har varmet det tørt hehe (smiler) Men altså pladen var ikke så varm at jeg ikke kunne holde ved den og der er stadig "glas" i koka'en. Er bare bange alligevel for at den har fået for meget varme? Men altså jeg kunne lægge min hånd på pladen uden problem, den sku godt nok bare ikke have været meget varmere, så går vel ud fra den ikke har været over 70 grader, for så har jeg vel ikke kunne holde ved den? hehe

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Du gør dig mange bekymringer om dit knark men det er vel også fint nok at være sikker :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Medlem

Ja ved godt det måske er lidt overdrevet, sorry for det, men ja vil bare gerne være sikker (smiler)

Medlem

madeindenmark skrev:
Okay lyder godt! Men jeg "tørre" det jo heller ikke bare, jeg har varmet det tørt hehe (smiler) Men altså pladen var ikke så varm at jeg ikke kunne holde ved den og der er stadig "glas" i koka'en. Er bare bange alligevel for at den har fået for meget varme? Men altså jeg kunne lægge min hånd på pladen uden de store problem, den sku godt nok bare ikke have været meget varmere, så går vel ud fra den ikke har været over 70 grader, for så har jeg vel ikke kunne holde ved den? hehe

Junior medlem

Jeg tror også du skal passe på med at bekymre dig for meget. Hyg du dig nu bare med det i stedet =)
- og tag nu ikke for meget! =)

Medlem

TumlingenN skrev:
Jeg tror også du skal passe på med at bekymre dig for meget. Hyg du dig nu bare med det i stedet =)
- og tag nu ikke for meget! =)

Jaaa ved jeg godt : -) Så i mener ikke jeg har gjort noget forkert ? : -) Last questions : -D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

madeindenmark skrev:
Dextro skrev:
Hvorhenne fik du labtestet kokainen? Google er en blæret søgemaskine. Mange svar kan findes igennem den.

Det blev labtest igennem vendor :)

Bare fordi vendor'en skriver at hans produkt er "lab-tested", skal man alligevel have kritiske øjne, det er jo tydeligvis et godt salgstrick :) Med mindre du har set papirerne fra firma'et med lige præcis dit batch som er lab tested, så kan det kun være gætværk.

En bruger har også et thread, hvor han har testet forskellige vendors samples, fra det tidspunkt med lige præcis det batch (Nogle vendor's sender fx. deres bedste kokain de har, og sælger noget andet og siger det er det batch). Så hvis du har gået ud fra det, kan du ikke vide dig sikker på, at det er dit batch der er blevet testet..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Big up til dig "Madeindenmark"!

Syntes det er fedt for en gang skyld at folk (de unge?) gør sig umage og er kritiske omkring deres stoffer og hvad de fylder op i næsen! Alt for mange har en tendens til bare at suge løs og nærmest har den tanke - jo mere jo bedre! Giv endelig en melding når du har prøvet det.

Medlem

Vil lige update! Total lækker produkt, har ALDRIG prøvet noget vildere, under 10 mg pr streg og jeg var helt i skyerne, ingen "cola" comedown OVERHOVEDET, faktisk rigtig behagelig følelse i kroppen bagefter, vi var 3 gutter om at dele 0,2 på en hel aften og nat, så jo jeg tror skam på den her

Medlem

Efter jeg fik det tørret på tallerkenen og smidt det i posen igen hvor det nu har lagt siden er det blevet klistret igen, skal jeg blot varme det op på tallerkenen igen til næste gang?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har aldrig rørt cola. Men er 10mg ikke en ret lille mængde,

Medlem

Morrocan. skrev:
Har aldrig rørt cola. Men er 10mg ikke en ret lille mængde,

Forholdsvist, jo. Men hvis du har ren kokain kan 10mg SAGTENS mærkes. Da gennemsnitsrenheden af kokain på gadeplan i Danmark lå på 24% i 2012, skal du også medregne at 10mg ren kokain svarer til ~40mg af det snavs du kan købe på gaden. Jeg er selv stor fan af at tage bumps af ~10 ren kokain, så rusen forbliver subtil. Synes det er enormt lækkert.

Her kan du se gennemsnitsrenheden af stoffer på gadeplan i Danmark på side 10. Undersøgelserne er fra 2012. Læg mærke til at amfetamin ligger på 7% - og medianen på fucking 5%! Det vil sige at halvdelen af det slam du kan købe på gaden som amfetamin har en renhed på under 5%. Fy for satan hvor er det ulækkert, ad! At den maksimale renhed der er fundet ligger på 30% (!!!) er også rimelig langt ude. Undskyld at jeg sådan kører ud på en tangent, skulle bare lige have luft for hvor fucking ulækkert dansk gadespeed er.

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed ... 903A4.ashx

madeindenmark skrev:
Efter jeg fik det tørret på tallerkenen og smidt det i posen igen hvor det nu har lagt siden er det blevet klistret igen, skal jeg blot varme det op på tallerkenen igen til næste gang?

Stod i samme situation selv. Hvis du tidligere har kunne have det i posen i lang nok tid til en bytur eller hvor du nu vælger at sniffe din kokain, uden at det klumpede sammen, så kan du sagtens gentage processen. Mit klumpede sammen så hurtigt i posen at jeg var nødt til at varme det op og hakke det igen hver gang jeg skulle bruge det. Fandt et stykke metal som jeg kunne bruge til formålet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
dextro, der er mange måder du selv kan checke renheden, det bliver selvfølgelig aldrig det samme som en lab test, men man kan godt selv finde ud af om det er 60, 70 eller 80 % man har med at gøre

der er tonsvis af forskellige test man kan lave til at starte med, nogle af dem er rimelig præcise, når man så har taget et par tests, så renser man det op med 100 % ren acetone + hvis man er rigtig emsig og vil køre den helt ud er der flere stadier man kan gå igennem (kig i guide)

acetonen tager dog kun inaktive cutmidler, så man skal finde sig noget uden aktive cuts i, der er flere tests man kan lave for at finde ud af om der er aktiv cut i, hvis det skulle være tilfældet kan det osse rimelig simpelt renses ud, det er bare en anden metode, men hvis man køber et ordenligt sted er det meget sjældent at man finder det, og hvis man er vant til kvali coke kan man nemt mærke om der er tilsat noget der ikke burde være der

når man så har renset det ordenligt op, så har man vægten + testne at gå efter, og hvis de allesammen peger på det samme, + at der måske er 50, 100 eller 500 andre som har lavet samme tests som siger det samme, så er der noget om det

kan se at vores indlæg er blevet slettet, så må hellere lade vær med at gå mere i detaljer, men check guiden her ud

http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=27089

Senest rettet af Crime 21 jul 2014 17:42, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!

@Crime: Og hvad er prisen så for at oprense kokain fra 50% til 80% sådan rundt regnet i tid, og penge brugt, på forskellige solventer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kokain er hygroskopisk, det er derfor det er små fugtigt når man får fat i de (rigtig) gode sager. Du kan tørrer det lige så mange gange du vil, men det vil blive ved med at suge fugt til sig, med mindre du putter det i et lufttæt glas, med salt eller ris i bunden.

Personligt kan jeg godt li at sniffe det når det er små fugtigt. Man kan alligevel ikke mærke det, det føles bokstaveligtalt som at sniffe luft imo - bare lidt bedre... :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
EZ test laver renhedstest til kokain, de viser dog ikke procent, men high, very high, low, osv. men det er da en meget god indikator.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Dextro skrev:
Hvordan udfører du en pålidelig renhedstest af kokain?

hvad er pålideligt for dig?

ragamuffin skrev:
@Crime: Og hvad er prisen så for at oprense kokain fra 50% til 80% sådan rundt regnet i tid, og penge brugt, på forskellige solventer?

det kommer an på hvad det er for noget coke du prøver at rense op

hvis det er 50 % coke cuttet sammen med 30 % X som er opløseligt i acetone, så koster det en flaske acetone, og nogle småpenge til redskaberne, selve vasken tager ingen tid

hvis der er cuts i some ikke er vandopløselige kan en simpel vandfiltrering tage det, det er gratis

hvis der er mange forskellige cuts i kan det blive besværligt og halvdyrt, så det handler om at finde noget som ikke har været i hænderne på idioter

det er ikke særlig svært at finde noget som er nemt at rense op til høje procenter, der er hundredevis af tråde omkring indholdet af de forskellige storsælgende produkter, og nettet flyder med oprensnings metoder som både er nemme og billige

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]