Jeg forstår ikke hvordan folk kan tage så høje doser. Mig og 3 af mine venner(M,N og L) tog 120mg. hver. Det var alles første gang. Jeg fik lige i overkanten. Jeg skreg samtidig med at jeg bukkede mig for at røre gulvet og hoppe op igen, klappede, knipsede og sagde ekstremt meget "FUCK FUCK FUCK, FUCK jeg kan ikke mere nu, SHIT!" det meste af aftene, ufattelig mange gange. Folk vi mødte spurgte om jeg var okay, et par stykker synes det var lidt skræmmende. Misforstå mig ikke, jeg havde en fantastisk aften, men det var fandme hæftigt. Min ven M fik for meget, og havde det ikke specielt godt, han ville ikke med i byen, lå enlig bare og slappede af, han havde en del bivirkninger. N tog sin dosis nasalt (som den eneste af os alle sammen) han havde et alt for hæftigt come up, men havde det ellers fantastisk hele aftenen. L synes ikke det var vildt, og havde ikke de store bivirkninger, men hun havde en dejlig aften. Vi havde acetone og vand renset MDMA´en og fastet ca. 3timer(undtagen N da han tog det nasalt). Tror måske ikke L havde fastet så meget. Doserne var vejet op på en rimelig pro vægt, der kunne veje ned til 1 milligram. Nu vil jeg ikke stjæle tråden, men kunne det have været noget andet end MDMA(muligvis et RC)?? Vi havde alle læst godt op på MDMA, og alle synes det virkede som vi havde læst det skulle. Jeg vil for eftertiden tage en mindre dosis, ikke faste så meget og jeg har ikke tænkt mig at tage MDMA mere end 1 gang hver halve år. Held og lykke til alle, pas på jer selv, håber nogen kan besvare mit spørgsmål <3
Det er da klart det har været vildt for jer når det er jeres første gang. 120mg MDMA er ikke ret meget overhovedet.