Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 19:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
@ WinterMute

Jeg har oplevet netop denne bivirkning og den har givet anledning til flere potentielle konflikter imellem mig og mine medmennesker. Heldigvis har jeg altid forsøgt at forholde mig kritisk til den slags tanker, selvom det i perioder har været svært, at adskille disse fra virkeligheden.

Jeg sad på et tidspunkt til en middag hos familien, min søster snakkede om nogle studiekammerater der var kommet forsent til deres eksamen, så de andre måtte vente yderligere på at komme igang og var tarveligt det egentlig var. Da jeg selv var kommet forsent til denne middag hos familien, så følte jeg at hendes vrede i virkeligheden var rettet mod mig, men forskubbet over i et scenarie fra hendes studie for at underminere mig, uden at jeg skulle lægge mærke til det.

Dette fortsatte over aftenen og jeg måtte til sidst forlade selskabet, for at undgå, at tage min vrede ud over min søster.

Da jeg kom hjem, så skrev jeg et handlingsforløb over middagen og samtalerne, for at danne mig et overblik over hvad der egentlig hændte. Langsomt kom jeg frem til, at jeg sandsynligvis havde overfortolket, men de følgende dage gik jeg stadig med en vis tvivl om det virkelig var mig der havde taget fejl eller ej.

På den positive side af det, har det givet mig endnu en nyfunden respekt for ketamin og jeg har besluttede at begrænse mit forbrug yderligere og virkelig være bevidst om mine tankemønstre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Snak omkring MXE's skadelighed: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... 555&page=9

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Geografisk sted: København
Hvor ofte gør folk det?, tænker at folk der har de skader har været lidt for meget på i en periode eller hvad?
Kan man bare være uheldig og få de symptomer ved et forbrug på 5-10 gange årligt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvor ofte gør folk det?, tænker at folk der har de skader har været lidt for meget på i en periode eller hvad?
Kan man bare være uheldig og få de symptomer ved et forbrug på 5-10 gange årligt?

Det skulle der vist ikke være noget, der tyder på :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]