Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Desuden lyder jeres redosering en smule lav, tror ikke i vil kunne mærke den synderligt, hellere oppe den til 50-75 mg, så man ikke bare forlænger rusen, men også får et mærkbart 2. peak. Det foretrækker jeg ihvertfald selv :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er for så vidt enig, det er bare forkert at sige at MDMA HCl ikke kan blive renere end 84%... :)

Enig.

Og bare fordi det er reklameret til værende 100% eller 87% rent, er det ingen garanti. Som du kan se, sælger det enormt meget at skrive sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alice - Hvad så hvis man en sjælden får MDMA der ligger væsentligt højere end gennemsnittet og doserer som plejer? Så kan man da godt blive overrasket. Jeg er af samme overbevisning som Swiffa. Ellers ville doserings vejledninger du læser på nettet jo ikke være særlig brugbare. :-)

Offtopic - Hvordan kan det være at f.eks. MDMA HCl-salt formen ikke har et højere indhold af mdma freebase? F.eks. Kokain kan vel sagtens komme meget tæt på 100% selvom det er i salt? Eller skal der også freebase "form" til i det tilfælde?

Jeg synes bare det virker ulogisk, at folk omregner deres doseringer om til 100% renhed før de giver et råd om dosering. Når man tager den gennemsnitlige danskers matematiske evner, forvirringen om hvorvidt MDMA HCl kan være 100% rent samt faktum, at folk ingen anelse har om renheden af deres stof, i betragtning, ville sådan et tal i så fald risikere at være behæftet med voldsomme fejlkilder. Og så skulle modtager så regne tallet tilbage, så bliver det fejlkilder^2.

Det giver mere mening at man siger det faktiske antal milligram MDMA, der skal tages (som man kender den fra sin egen kvalitet). Så ligger fejlkilden i doseringsvejledningen i renheden af det MDMA, der bliver taget, og ikke i tallet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstå ikke hvorfor det handler om at regne sig frem til den højeste mulige dosis ud fra renhed osv - specielt ikke når det er første gang!
Hvis han har nogenlunde rent MDMA og de ikke lige har spist en kæmpe middag eller er helt væk på hash og alkohol (personligt foretrækker jeg at være pinligt ædru - og vil især anbefale det nu det er første gang), så burde de snildt kunne mærke 80mg... Jeg vejer selv over 80kg og kan stadig få en fin blæser fra 80-90mg, selvom jeg har prøvet det nogle gange efterhånden...

Er det ikke bedre HR at starte relativt lavt og så evt. efter 1-2 timer smide lidt mere i hvis man gerne vil højere op? For mit vedkommende øges de mere uønskede egenskaber ved højere doser (end 100-120mg), så som kæbespændinger, højt blodtryk osv - efter min mening er det meget dejligere at suse rundt i en mild rus med smil fra øre til øre og gåsehud over hele kroppen af lykke... ved høje doser begynder man (jeg) at sidde og svede som en pisket gris og puste højlydt, øjnene flakker og ruller... (google "etard" hvis ikke ved hvad jeg mener)

Just my 2 cents

Junior medlem

MDMA kan kun opnås i 84% renhed højere er ikke mulig.

dosering er 100-120mg det er det en rigtig xtc pille burder indeholde altså 100-120 mg MDMA + en binder (for at pillen kan presses)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

http://www.bluelight.ru/vb/threads/6027 ... -84-purity

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

@TS: hvordan gik det så?.. :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]