Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
har aldrig hørt om nogen der tog over 750 mg på en aften lol, og det lyder også heeeeelt fucked up i hovedet! kan tænderne overhovedet holde til så store kæbespændinger?? - "flere 1000mg over en aften/nat", det må også gå hen og blive ret psykelisk, og 100% umuligt at se noget fordi pupillerne er så store.

sorry offtopic

Dedikeret medlem

har aldrig hørt om nogen der tog over 750 mg på en aften lol, og det lyder også heeeeelt fucked up i hovedet! kan tænderne overhovedet holde til så store kæbespændinger?? - "flere 1000mg over en aften/nat", det må også gå hen og blive ret psykelisk, og 100% umuligt at se noget fordi pupillerne er så store.

sorry offtopic

det bliver bestemt psychedelisk ! men se kan de nu nok klare til en vis grad og ja det med tænderne klares med et vådt viskestykke i munden og en frossen klud på panden ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorry offtopic

Åbn munden og lås kæben.

Senest rettet af Satori 22 mar 2013 19:35, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Start med at give hende 70mg, piger har det med at reagere voldsommere på MDMA end drenge. Kan ikke give kilder på det, har bare læst det på flere narko boards, plus det er mine egne observationer. Det værste der kan ske hvis det ikke passer er hun ikke kan mærke det vilde, og i kan tage noget mere. Better safe than sorry...

God tripper i øvrigt, du kan godt glæde dig! :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er forresten nogle få der er meget følsomme overfor MDMA, 10% så vidt jeg husker. Det villle være ærgerligt hvis det første eksotiske stof også skulle blive det sidste.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I kan læse mere om de 10% her: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2014905/
Jeg kan ikke lige overskue at udregne hvad en dosis ville svare til med deres hepatiske clearance, men studiet nævner, at normale mennesker metaboliserer non-lineært (langsommere) ved almindelige rus-doser: "Non-renal clearance is reduced by one-half for the 125 mg dose, strongly suggesting an impairment in the MDMA hepatic clearance."
Der konkluderes en signifikant forskel på grupperne med og uden enzym, men jeg kan ikke gennemskue hvor stor den lige præcis er. Jeg tror ikke 100mg ville være decideret farligt for hende, men hvis I vil være sikre så start på 50mg og redoser med max. 100mg efter en time.

Vedrørende det at hun er kvinde:
Fordi vi har mindre vand i kroppen og MDMA primært fordeler sig i de vandige faser oplever vi dog derfor en højere stofkoncentration og kraftigere rus end hvis vi var en mand af samme størrelse med samme metabolisme.

Medlem

Jeg mindes at have hørt, at piger på p-piller har en tendens til at være en del mere påvirkelige af MDMA og andre stimulanser end normalt... Er der noget hold i det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Østrogener har hæmmende indflydelse på P450 systemet (aktive stoffer metaboliseres og udskilles langsommere af leveren ved hæmning) men jeg ved ikke om det gælder for lige de enzymer der metaboliserer MDMA. Jeg tror ikke der er en kæmpestor forskel dog. Jeg må slå det op en dag. Det er et interessant emne. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

viewtopic.php?f=43&t=31462 Hun har sikkert "manglet" det her enzym.

Dedikeret medlem

sorry offtopic

Jeg var så dum at tage omkring 2000mg mdma nytårs aften og jeg kan garantere dig at det ikke var andet end spild af penge, og helt sikkert også min sidste oplevelse med mdma, det er bare ikke det samme længere, og det er ikke kvaliteten af narkoen vi snakker om.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Første gang jeg prøvede det med min ven S, som vejer omkring 70-75 kg (vil jeg tro), der sniffede han 80 mg. Det resulterede i at han kravlede/rullede rundt i sofaerne og på gulvet resten af aftenen da han ikke kunne holde balancen og han syntes det føltes som at gå på vandet. Alt imens han klaprede tænder og vendte det hvide ud af øjnene. 2 timer inde i trippet tog han sin trøje af, kravlede over til vasken og vred en klud op i koldt vand, som han lagde på panden. Han havde aldrig haft det så varmt før sagde han. Alt i alt synes han det var en rigtig fed oplevelse, men det var måske lige en smule for meget af det gode. Det er ikke sikkert alle reagere ens, og nogle er ekstremt følsomme overfor diverse stoffer.
Så jeg ville gøre som Alice foreslår og starte med 50 mg og efter halvanden times tid redosere med 50-100 mg. Måske mindre.
Man kan altid tage mere, men man kan ikke tage mindre ;)

Dedikeret medlem

Første gang jeg prøvede det med min ven S, som vejer omkring 70-75 kg (vil jeg tro), der sniffede han 80 mg. Det resulterede i at han kravlede/rullede rundt i sofaerne og på gulvet resten af aftenen da han ikke kunne holde balancen og han syntes det føltes som at gå på vandet. Alt imens han klaprede tænder og vendte det hvide ud af øjnene. 2 timer inde i trippet tog han sin trøje af, kravlede over til vasken og vred en klud op i koldt vand, som han lagde på panden. Han havde aldrig haft det så varmt før sagde han. Alt i alt synes han det var en rigtig fed oplevelse, men det var måske lige en smule for meget af det gode. Det er ikke sikkert alle reagere ens, og nogle er ekstremt følsomme overfor diverse stoffer.
Så jeg ville gøre som Alice foreslår og starte med 50 mg og efter halvanden times tid redosere med 50-100 mg. Måske mindre.
Man kan altid tage mere, men man kan ikke tage mindre ;)

THIS^^
har set RIGTIG mange af de tilfælde ! nogle reagere voldsomt på MDMA

Medlem

Geografisk sted: århus

sorry offtopic

Ikke fordi jeg er stolt af det, men det er altså meget normalt i techo miljøjet feks, hvor folk tager meget emma.
Når du først er påvirket af emma, kan du rive ret store mængder ned, uden den store effekt..
1 g på en aften er meget normalt hos mig, men får heller ikke den fede emma rus længere med eufori osv.. Bliver bare brændt og smeltet.. Så før man ved af det, så er magien ved emma altså væk
Har prøvet bomber op til 500 mg.. I starten kunne vi være 3 mennesker om 1 g og have den fedeste aften.
Jeg er nået til det stadie hvor jeg synes det er sjovere at drikke eller tage op eller ned ad, fordi emma ikke er det samme

Ellers skal det være julemix, men det er altså også bare en top brændt sammensætning :rocking: !!! hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
detumagepar, hvad snakker du om? Nej, det er ikke normalt. Heller ikke i technomiljøet. Det kan godt være at enkelte tager så meget, men normalt er det fandme ikke.

Medlem

Geografisk sted: århus
detumagepar, hvad snakker du om? Nej, det er ikke normalt. Heller ikke i technomiljøet. Det kan godt være at enkelte tager så meget, men normalt er det fandme ikke.

Det er vidst kun herinde det ikke er normalt, desværre..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission

Neeeeej, nej... Nej.

Dedikeret medlem

detumagepar skrev:

Desværre ? ja ihh hvor er det bare dårligt stil folk på psychedelia ikke tager torn høje doser MDMA som dig selv, kiksefjæZ !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ro på kool, han mente jo at desværre er det kun os de ikke gør det.
Kan godt nikke genkendende til at man prøver og fange en flygtig rus, ved at redosere, måske også en gang for meget.

Dedikeret medlem

Ro på kool, han mente jo at desværre er det kun os de ikke gør det.
Kan godt nikke genkendende til at man prøver og fange en flygtig rus, ved at redosere, måske også en gang for meget.

Hvorfor er det desværre kun "os" som IKKE tager tornhøje doser ? kan ikke helt se pointen ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Fordi det burde være gældende udenfor psy også

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]