Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 20:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
@ Frank

Jeg har købt Pyrazolam med Etizolam 4 dage siden, men jeg tror, ​​det er ikke så god. Det er svagere end de andre og mere at slappe af med.

Hvad dosis kører du? Kunne virkelig godt tænke mig og vide om de var noget værd, synes de er svære at finde noget om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Frank

Jeg har købt Pyrazolam med Etizolam 4 dage siden, men jeg tror, ​​det er ikke så god. Det er svagere end de andre og mere at slappe af med.

Hvad dosis kører du? Kunne virkelig godt tænke mig og vide om de var noget værd, synes de er svære at finde noget om.

Det er fandme sørgeligt at vi gang på gang skal ty til nye kemikalier pga. latterlig lovgivning, der sætter brugerne i fare. Fucking lortepolitikere!

Undskyld tonen..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tja, det er spillet alice.

Nogen der ved hvor længe man gå før man kan forvente at det bliver kontrolleret i UK?
Og sidespørgsmål: Er AMT stabilt nok til at have liggende?

Medlem
Brugeravatar

@ Frank

Det er fandme sørgeligt at vi gang på gang skal ty til nye kemikalier pga. latterlig lovgivning, der sætter brugerne i fare. Fucking lortepolitikere!

Undskyld tonen..

Er helt med dig der, det tvinger næsten folk til at gå ud og købe hårdere stoffer.

Syntes også at det er mega latterligt at kratom er blevet kriminaliseret.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Opbevar det tørt, mørkt og ikke for varmt i en lukket beholder. Mit indtryk er, at tryptaminer er lidt mindre stabile end phenethylaminer, men jeg har nu haft både aMT som freebase og 4-ho-met som fumerat liggende ved stuetemperatur i et par måneder med succes. Hvis du skal købe et kilo og have liggende i 10 år kan jeg dog ikke garantere stabiliteten ved stuetemperatur, der må du ind i et køleskab. Tror det nedsætter stabiliteten lidt at det ikke er et salt. Men det burde kunne holde sig til almen brug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Opbevar det tørt, mørkt og ikke for varmt i en lukket beholder. Mit indtryk er, at tryptaminer er lidt mindre stabile end phenethylaminer, men jeg har nu haft både aMT som freebase og 4-ho-met som fumerat liggende ved stuetemperatur i et par måneder med succes. Hvis du skal købe et kilo og have liggende i 10 år kan jeg dog ikke garantere stabiliteten ved stuetemperatur, der må du ind i et køleskab. Tror det nedsætter stabiliteten lidt at det ikke er et salt. Men det burde kunne holde sig til almen brug.

Ro på ro på, nu ved jeg ikke hvem der læser med her - men bare lige for at gøre det klart bestiller jeg ikke noget hjem i kg 8)
Dejligt og høre, så kan jeg godt bestille hjem til et par måneders experimentering.
Hvad er din erfaring med AMT freebase saltet? Er trippet noget værd? Bedst i høje eller lave doser?

Undskyld jeg lige hijacker :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Freebase er ikke salt, freebase er det molekyle du ser billeder af når du googler det. Et salt er den ioniserede form af freebase med en modion på.

Jeg synes det var et okay stof men har ikke købt det igen. Det er en okay rus, men ikke et feel-good stof som MDMA. Det bliver dog spændende fuck-up-drug i høje doser over 40-50mg hvor jeg oplevede decideret delirium. Godt i kombi med empathogener men pas på den kraftige synergieffekt! Stoffet er ikke som noget jeg har prøvet før, det har en meget svag empathogen effekt og "mekaniske" visuals når man kommer op i høje doser. Kunne godt lide visuals da de adskilte sig fra hvad jeg havde prøvet før. Havde set mere organiske, farverige visuals imens aMT var mere råt, store ting rykkede sig, verden bestod af plader og jeg kunne se mange "gennemsigtige" ting i luften og flytte rundt på tingene. Varigheden er også lidt speciel og god hvis man er til en lang rus, men come-up er et helvede hvor hele verden føles lidt "kaotisk".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hmm.. okay, lyder specielt - men tak for info.

Der står sådan om det:
Den AMT som er tilgængelig er i freebase form og som sådan indeholder minimum 20% flere AMT molekyler end dets hydrochlorid tilsvarende.

Hvordan skal det så forståes? Som ikke særlig stabilt? når man nu læser at stoffer i deres freebase form som regel ikk er særlig stabile, og man derfor laver det til salt. btw - det tænder mig når du snakker nørdet kemisprog 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det med de 20% ekstra er fordi saltet vejer flere gram pr. mol (molekylevægten er tungere) men selve antallet af molekyler som binder til din hjernecelle og gør dig høj er ikke højere.

Freebase er dårligt opløseligt hvorfor du ikke kan sniffe det særlig godt (og det har du heller ikke lyst til fordi det lugter klamt!), til gengæld kan det ryges eller spises.

Stabiliteten afhænger af hvor godt beskyttet molekylet er. Hvis du har et molekyle, der er "let tilgængeligt" for angreb af andre molekyler eller andre dele af sig selv (som f.eks. i opløsning) vil det lettere kunne dekomposere til et andet stof.
Et salt danner en krystallinsk struktur som ofte er meget hård og beskyttet i forhold til en krystallisering af freebase-formen pga. de stærke ionbindinger (freebase-krystaller holdes sammen af svagere kemiske kræfter).

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har personligt haft aMT-freebase liggende i 1½ år uden det virkede til at have synderligt problemer med potensen.
syntes generelt folk bekymre sig for meget om hvornår deres stoffer mister potens... har faktisk aldrig oplevet det ske med noget af mit knark og noget har ligget op til 6 år

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg har personligt haft aMT-freebase liggende i 1½ år uden det virkede til at have synderligt problemer med potensen.
syntes generelt folk bekymre sig for meget om hvornår deres stoffer mister potens... har faktisk aldrig oplevet det ske med noget af mit knark og noget har ligget op til 6 år

Man kan jo ikke vide, og ville være træls at smide penge efter noget der skulle indtages indenfor en måned.

Admin
Brugeravatar

Jeg er enig med drkrogshoej. De fleste stoffer er meget stabile ved fornuftig opbevaring. Endda lsd kan holde sig i en menneskealder køligt, mørkt og tørt. Det eneste jeg lige kan komme i tanker om er cathinon (det aktive stof i khat), som nedbrydes hurtigt efter høst.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, tak for info. min pakke er også ankommet uden problemer, heldigvis :)

Medlem

øh, tænkte lige på noget. Kan man godt tillade sig at være fuldstændig ligeglad med, at det nu er liste E? Jeg mener, hvor stor er chancen helt reelt for at en kuvert fra et andet europæisk land med 5-10 stk etizolam bliver snuppet?? Jeg står og skal bestille noget benzo af en art hjem, da jeg har et LSD trip planlagt og synes det er meget rart at have for en sikkerheds skyld. Men nu er jeg så kommet lidt i tvivl om, hvor vidt jeg bør bestille noget etizolam fra UK, eller tage den lidt længere vej med bitcoins og bestille nogle xanax hjem..? Leverings og bestillingstid er klart nemmest med etizolam, så det ville jeg da foretrække.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg mener, hvor stor er chancen helt reelt for at en kuvert fra et andet europæisk land med 5-10 stk etizolam bliver snuppet??

Ikke særligt stor... Generelt er der en hel del mere kontrol med ting afsendt uden for EU svjv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]