har ikke lige læst svarene, så undskyld hvis jeg gentager noget der er blevet sagt, men synes det med en tripsitter er overvurderet. For det første, når du har en ven (som du forhåbentlig er tryg ved?) har du jo en at dele oplevelsen med - hvis du tripper helt ud og han er relativt normal (ift. dig anyways) kan han jo snakke dig lidt ned på jorden og omvendt. Det er garanteret smart med en tripsitter for nogle, men tror personligt jeg ville have det underligt med at være helt fucked på syre og sidde med en der var pinligt ædru.
Første gang jeg tog andre stoffer end hash/alkohol gjorde jeg det uden tripsitter, alene da jeg godt kan lide at dykke ind i mit eget bevidsthed. Det fungerede helt fint og havde en mega god oplevelse med det

det handler bare om at holde sig beskæftiget og have et køligt overblik over tingene.
HVIS jeg er ved at få et badtrip (har ikke oplevet det sådan rigtigt endnu, selvom jeg har trippet en del) forsøger jeg bare at tænke over hvad der ligger bag tanken og hvordan jeg kan gøre det bedre. Eksempel; tog et trip på LSA et par uger efter en ex havde slået op med mig, og var ved at være derhenne af (mod badtrip).. Men tænkte bare "hun betød meget, men der er ikke meget at gøre nu - jeg skal bare gøre ... i stedet"
Blev et lidt længere indlæg end jeg havde regnet med - ved ikke om du kan bruge det til noget