Der er ingen af os der ved et flækket mussekussehår om sagen. Og aligevel er alle parat til at stene pigebarnet og tage hendes unge fra hende. Jeres tro på at indblanding fra staten med en fjernelse af barnet nok skal ordne det lille problem er beundringsværdig.
Kan i huske sagen om Thor hvis forældre blev kendt i hele dk og udlandet som farlige, kriminelle narkomaner; uden at de var narkomaner; og ungen på få år har fået udskiftet hele tre plejefamilier.
Børneværnet består af en flok fysiske og åndelige frigide kvinder, ohh og det hedder ikke børneværnet længer, nej nu hedder det "Børne og Unge", der er lidt for mange, uhh skal vi sige uheldige sager forbundet med det navn og for nogen af os har det lidt af den samme klang som Gestapo. Men det er stadigvæk den samme slags kold klamme kællinger som de altid har været.
Men jeg er da sikke på i vil invitere dem ind på kaffe og småkager, den dag de kommer og og tager jeres samværs ret pga. jeres hash misbrug. Fordi jeres forsmået x har haft en godt tøsesladder med dem om hvor grumme mænd er i almindelighed, og hvilken skidt fyr du er i særdeleshed.
Politiet er godt nok min yndlings aversion, men "B & U" kommer sku ind på en sikker andenplads.
Slut prut finale, ikke mere gylle fra mig i denne tråd. Bare at tænke på dem pisser mig af og det ender bare med at ødelægge min dag.