Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 13:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

I er da nogle gode små tyskere! Meld hende, meld hende! Os så bag efter prøv at finde en seriøs videnskabelig undersøgelse der viser at MDMA har nogen negativ indflydelse på et foster... Det må det jo ha', det er jo et narkotika, det har i jo lært både i skolen og på TV! Men Fenemal er medicin :?
Og tro mig i behøves slet ikke at være bekymret, hvis der bare den mindste mistanke om at den gravide pige tager "noget" vil hun blive bombarderet med pisprøver. Hvis hun bare lægger en enkel positiv bliver barnet næsten med garanti tvangsfjernet.

Medlem

I er da nogle gode små tyskere! Meld hende, meld hende! Os så bag efter prøv at finde en seriøs videnskabelig undersøgelse der viser at MDMA har nogen negativ indflydelse på et foster... Det må det jo ha', det er jo et narkotika, det har i jo lært både i skolen og på TV! Men Fenemal er medicin :?
Og tro mig i behøves slet ikke at være bekymret, hvis der bare den mindste mistanke om at den gravide pige tager "noget" vil hun blive bombarderet med pisprøver. Hvis hun bare lægger en enkel positiv bliver barnet næsten med garanti tvangsfjernet.

Nu er det jo ikke fordi hun har fået sig et halvt glas rødvin i et svagt øjeblik.

Det er fuldstændig tydeligt at en nittenårig, som fylder sig med hardcore stimulanser ikke er i stand til at leve op til sit ansvar. Hendes barn er på ingen måde tjent med at moren gambler med dets helbred, og det eneste rigtige at gøre i den situation er at sende den videre til myndighederne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvis hun bare lægger en enkel positiv bliver barnet næsten med garanti tvangsfjernet.

Det vil jeg nu ikke sige der er sikkert. Der har været flere sager, hvor barnet først er blevet fjernet lang tid efter, selv om staten vidste, hvad der forgik :? Det er et stykke tid siden, men om de er kommet mere efter det tror jeg ikke rigtig.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis hun bare lægger en enkel positiv bliver barnet næsten med garanti tvangsfjernet.

Det vil jeg nu ikke sige der er sikkert. Der har været flere sager, hvor barnet først er blevet fjernet lang tid efter, selv om staten vidste, hvad der forgik :? Det er et stykke tid siden, men om de er kommet mere efter det tror jeg ikke rigtig.

Jeg sidder næsten dagligt med folk der har fået tvangs fjernet deres afkom pga. "Misbrug" eller på anden måde er anderledes. Du udtaler dig ikke ud fra viden, men hvad du har hørt eller læst i pressen. Du ved jeg nære dyb respekt for dig bomlee, men her snakker du om noget du ikke ved noget om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I er da nogle gode små tyskere! Meld hende, meld hende! Os så bag efter prøv at finde en seriøs videnskabelig undersøgelse der viser at MDMA har nogen negativ indflydelse på et foster...

Sådan en undersøgelse vil ikke fortælle os alt om de skadevirkninger barnet vil få hvis moderen indtager "kokain" og "MDMA" købt på gaden. Alt fra urenheder fra produktionen til cutmidler hæver IMO barnets risiko til langt over det acceptable. Hun risikerer altså også skadevirkninger på et barn der ikke selv har taget valget!

Om barnet skal tvangsfjernes er en helt anden diskussion som jeg ikke mener at vi bør/kan tage stilling fra med de oplysninger vi har her på boardet. Spørgsmålet er måske om kommunen er i stand til at vurdere sagen ordentligt?

Dedikeret medlem

@bindegal fedt du forsvare narkoen (mdma men nu var det ikke det eneste hun tog), men det ændre sku ikke ved at det er ret trælst og blive født med abstinencer pga mutti ikke lige magtede at stoppe hendes misbrug da hun fandt ud af hun var gravid.
I og med hun ikke har gjort det så gør hun det nok heller ikke med mindre hun får hjælp.
Lad nu vær med at forherlige stofferne - hvor fedt er det at blive født med abstinencer? Ikke så fedt vel.

Her i Jylland skal der ud fra min erfaring utroligt meget til før børn bliver fjernet og jeg mener utroligt meget fordi det er en bekostlig affærde.
Jeg udtaler mig her ud fra hvad jeg har oplevet i knap 20 år i miljøet og ikke noget med tv og aviser.

Så mon ikke der pyntes lidt på de historier du høre eller også har du et helt andet syn på barnets tarv end jeg har hvilket også er ok, men det gør mig sku ikke til nazist/tysker eller hvor du vil hen med den udtalelse.

Din udmelding skuffer mig rent faktisk har indtil videre haft udbytte af at læse dine indlæg, men den her synes jeg er under dit vanlige niveu.

Mvh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
@bindegal .. Må sgu også indrømme at du lyder en smule forskruet i mine øre - ihvertfald i denne sag. Man kan ikke på nogen måde retfærdiggøre en mor som tager knark imens hun er gravid. Jeg er også stærk modstander af kvinder som ryger imens - lad dog for helved barnet selv vælge når det en gang bliver teenager. Det er så egoistisk bare at fortsætte sine dårlige vaner! Godnat

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Jeg sidder næsten dagligt med folk der har fået tvangs fjernet deres afkom pga. "Misbrug" eller på anden måde er anderledes. Du udtaler dig ikke ud fra viden, men hvad du har hørt eller læst i pressen. Du ved jeg nære dyb respekt for dig bomlee, men her snakker du om noget du ikke ved noget om.

Uden at have oplevet sådanne situation, kan man stadig have viden indenfor et emne. Men ja medierne har nok haft en finger med i spillet og lagt ekstra på. So no hard feelings.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ingen af os der ved et flækket mussekussehår om sagen. Og aligevel er alle parat til at stene pigebarnet og tage hendes unge fra hende. Jeres tro på at indblanding fra staten med en fjernelse af barnet nok skal ordne det lille problem er beundringsværdig.

Kan i huske sagen om Thor hvis forældre blev kendt i hele dk og udlandet som farlige, kriminelle narkomaner; uden at de var narkomaner; og ungen på få år har fået udskiftet hele tre plejefamilier.

Børneværnet består af en flok fysiske og åndelige frigide kvinder, ohh og det hedder ikke børneværnet længer, nej nu hedder det "Børne og Unge", der er lidt for mange, uhh skal vi sige uheldige sager forbundet med det navn og for nogen af os har det lidt af den samme klang som Gestapo. Men det er stadigvæk den samme slags kold klamme kællinger som de altid har været.
Men jeg er da sikke på i vil invitere dem ind på kaffe og småkager, den dag de kommer og og tager jeres samværs ret pga. jeres hash misbrug. Fordi jeres forsmået x har haft en godt tøsesladder med dem om hvor grumme mænd er i almindelighed, og hvilken skidt fyr du er i særdeleshed.

Politiet er godt nok min yndlings aversion, men "B & U" kommer sku ind på en sikker andenplads.

Slut prut finale, ikke mere gylle fra mig i denne tråd. Bare at tænke på dem pisser mig af og det ender bare med at ødelægge min dag.
:peace:

Dedikeret medlem

Præcist ingen af os ved noget konkret ud over ts - som spørger hvad der skal gøres.
Hvad skal Ts I din verden gøre?
Synes det er for billigt at melde sig ud af tråden, som du gør.

Vi har selv mistet vores aflastnings barn pga uofficelle hash rygter - går jeg ud fra...
Så nære heller ikke varme følelser for B og U, men derfor anderkender jeg alligevel min egen del af skylden i det.
Nogen gange er det nødvndigt at vælge det mindste af 2 onder - hvilket situationen ligger op til eller hvad er dit løsnings forslag på Ts problem?
Kom med det i stedet for at angribe dem som giver et løsnings forslag uden selv at komme med et :roll:

Edit hvor kommer Thor ind i billedet er det en du kender eller noget du har læst/hørt om i medierne..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]