Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 14:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: kodien
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Tro mig... Lige pludselig bliver "en lørdag aften med film og puder" til først et par gange i hverdagen, "nu kommer yndlingsserien jo!" Så bliver det hver dag, og til sidst bliver det, det første du gør når du står op, og det sidste du gør inden du går i seng.

Kan godt være at du rationalisere det med "Det jo kun kodein", men tro mig, når du først er blevet glad for det, så begynder du at søge efter folk der også er vilde med opiater, og wupti... Så kan du vel selv gætte resten.

Medlem

ja selfølgelig kan det da gå galt som med meget andet jeg tænker ikke at det bare er kodien misforstå mig ikke! men det jeg tænker er at man ikke kan omdanne så meget kodien jo eller tager jeg fejl måske nogen kilder? med det tænker jeg at det da må stoppe et misbrug eller ville det ikke? da jeg absolut ingen kontakter har (kan endda have svært ved at skaffe røg) så ville jeg ikke være fristet til at begynde på hårde opiater men ville en dosis af 400 mg og 2 transportsyge piller kunne gøre mig lam og euforisk :D?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bare det at du har udviklet tolerance fortæller mig at du burde holde en pause istedet for begynde at øge dosen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Det er ligemeget hvor meget din krop kan optage ad gangen, så længe du kan blive lam af det på daglig basis er det rigeligt til at gøre dig afhængig..

Medlem

jeg har intaget det 3 gange på de sidste 3 måneder burde ikke bygge tolerance?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hey psy her i tirsdags besluttede jeg mig for at ville lege lidt med kodien så jeg kørte på apoteket og købte kodimagnyler og i matas efter citronsyre så fuglte jeg ellers bare den guide der er her på siden det var med 20 kodimagnyler og redoseret med 5, 2 timer efter det svare til 240 mg jeg tog også et par bonghoveder men syntes ikke det slog så godt igen dagen efter gjorde jeg det med 30 svarende til 288 mg og røg noget bong der ramte euforien ret voldsomt og blev godt nok også lidt lam i fjeset så dagen efter igen gjorde jeg det med 35 svarende til 336 mg og røg et halvt gram god hash i bong der blev jeg godt nok lam i hele kroppen men troede det var pga. hashen men dagen efter røg jeg et halvt g uden kodien og jeg blev ikke nær så lam så jeg tænker nu at jeg ville køre på apoteket igen imorgen hvor jeg også har 1 gram hash :D så tænker jeg lidt på at springe ud i 45 svarende til 432 mg eller ville min tolerance være faldet ned jeg får hård mave og en lille smule kløe skal dog nævnes at den kløe er så mild at man ikke lægger mærke til den :D?? fortsat god weekend

Hvis jeg var dig (og jeg har selv været hooked på Heroin før i tiden) ville jeg holde mindst en måneds pause,og når/hvis du starter med at tage dem igen,er en god tommelfinger regel at vente mindst 14 dage (helst mere) mellem hver session.Opiater tager røven på alle,og du lyder som om du er farlig tæt på at være ved at blive blive fanget ind.Husk at det er lige slemt at blive hooked ,om det tager 6 mdr eller 2 år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gonzo said it!

Medlem

jeg tænker på at tage 480 mg iaften jeg drak ca. 10-13 genstande fra kl. 19.00-00.30 og tog en seoquel til at falde i søvn i går aftes jeg tog 380 mg i torsdags og røg lidt hash der syntes jeg ikke rigtigt jeg kunne mærke speielt meget men hvorfor køre i rundt i det med at være hooked jeg er jo ikke engang tæt på et hverdagsforbrug ? men ville det være forsvarligt at tage 480 mg og 2 søsyge tabeletter og måske drikke 2-3 øl hvis rusen ikke sparker specielt ind?

Dedikeret medlem

En gang i ugen bliver til to gange i ugen også videre - jeg har som Gonzo også været der og det siger bare haps så er du fanget og det er hver dag mere og mere.
Istedet for bare og fortsætte synes jeg du skulle tage dig sammen prøve at forstå det er sandt hvad Gonzo skriver 1 mdr pause også max 2 gange i måneden også lad det blive ved det!

For satan da - tænk dig om.

Medlem

jeg har slet ikke mærket virkningen endnu ...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Hvad mener du med at du slet ikke har mærket virkningen endnu? jeg syntes at du lyver for dig selv, og kommer med en masse dårlige undskyldninger. Du må selvfølgeligt helt selv beslutte dig for hvad du vil gøre og hvor ofte du vil gøre det. Men det lyder ikke til at du overhovedet prøver at lytte til hvad vi siger, nemligt at det er en dum idé at indtage opiater mere en en gang månedeligt. Det virker ikke til at du er modtagelig overfor fornuft. Bare ærgeligt at du sikkert er nød til at "lære" på den hårde måde.

Medlem

jeg synes ikke jeg har fået ordentlige opiatvirkninger endnu og jeg gider ikke at tage en dose og ikke få virkning for så at vente en måned gøre det igen, og igen ikke få en virkning også videre mangler man enzymet hvis man får kløe og hård mave for jeg får altså ret voldsom hård mave dagene efter?? jeg har tænkt mig at tage ca. 450 mg her i aften og 1-2 søsyge piller (antihistaminer) hmm jeg synes altså i overfortolker min tråd lidt her?

Dedikeret medlem

Det er jo en HR-side.. imo er kodimagnyler hovedpinepiller.. grunden til folk herinde er bekymrede for dig er fordi du holder ved en påkørsel til helvedes hovedvej.. og tro mig der vil du ikke hen!! you'll never catch the dragon :evil: :cry: :!:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]