hey psy her i tirsdags besluttede jeg mig for at ville lege lidt med kodien så jeg kørte på apoteket og købte kodimagnyler og i matas efter citronsyre så fuglte jeg ellers bare den guide der er her på siden det var med 20 kodimagnyler og redoseret med 5, 2 timer efter det svare til 240 mg jeg tog også et par bonghoveder men syntes ikke det slog så godt igen dagen efter gjorde jeg det med 30 svarende til 288 mg og røg noget bong der ramte euforien ret voldsomt og blev godt nok også lidt lam i fjeset så dagen efter igen gjorde jeg det med 35 svarende til 336 mg og røg et halvt gram god hash i bong der blev jeg godt nok lam i hele kroppen men troede det var pga. hashen men dagen efter røg jeg et halvt g uden kodien og jeg blev ikke nær så lam så jeg tænker nu at jeg ville køre på apoteket igen imorgen hvor jeg også har 1 gram hash

så tænker jeg lidt på at springe ud i 45 svarende til 432 mg eller ville min tolerance være faldet ned jeg får hård mave og en lille smule kløe skal dog nævnes at den kløe er så mild at man ikke lægger mærke til den

?? fortsat god weekend
Hvis jeg var dig (og jeg har selv været hooked på Heroin før i tiden) ville jeg holde mindst en måneds pause,og når/hvis du starter med at tage dem igen,er en god tommelfinger regel at vente mindst 14 dage (helst mere) mellem hver session.Opiater tager røven på alle,og du lyder som om du er farlig tæt på at være ved at blive blive fanget ind.Husk at det er lige slemt at blive hooked ,om det tager 6 mdr eller 2 år.