Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

men jeg har før taget, "alt for meget" uden jeg svedte sådan synderlig, men denne her gang er det bare uvirkeligt, har aldrig prøvet noget lignene

Junior medlem

Jeg kunne ikke se billedet før, og det MDMA du har der ligner utroligt meget det jeg snakker om her.

Men jeg har også engang prøvet at få noget MDMA som var noget vildere end det jeg plejede at få, og holdte mig til den samme dose som jeg plejede med MDMA, der svedte jeg også helt ustyrligt, men jeg ventede med at tage noget igen indtil det tog af, og så der efter tog mindre doser. Men det skal også siges at der hvor jeg var til fest var der mange mennesker som har det godt hedt, og fyrede den rimelig godt af, så fik åbnet et par vinduer samtidig med at jeg skar ned på doseringerne, det hjalp tydeligt, men var stadig lidt svedig, men ikke som i starten hvor det lignede at jeg havde været bad :P

Og man kan altså også sagtens få halur på af MDMA da det er et hallucinogen, der skal bare store doser til, det er ikke sundt og vil aldrig anbefale det!
Og som jeg snakker om ovenfor, tog jeg en for stor dose til at starte med, men ventede til at det var taget lidt af, og tog en mindre dose, og åbnede et vindue, det hjalp meget men havde det jo stadig varmt men svedte ikke ustyrligt, det er næsten uundgåeligt ikke at have det varmt og svede lidt på emma, ihvertfald hvis jeg skal have den dose som jeg synes der passer til mig :P

Men jeg tænkte på om du tog den samme dose igennem hele aftenen, eller måske tog det du skulle have til hele aftenen på engang? Eller hvad? Kan du ikke forklare din indtagelse over hele aftenen?
Jeg synes nemlig det er lidt hurtigt at du konkludere at der er noget blandet i dit MDMA, for jeg har prøvet alt det du siger der var mærkeligt ved det MDMA, du havde fået fat i, og det har jeg prøvet på mange forskellige slags MDMA ..

Jeg tror at du har ligesom mig, fået fat i noget MDMA som var bedre end det du plejede at få og så taget den dose som du plejede at tage, og det så var for meget.
Og det med du skriver med din kammerat ringer også nogle klokker hos mig, det får mig endnu mere til at tro i har taget lidt for meget og derved, svedt ustyrligt og fået halur på.
Og måske har i ikke helt taget forhold for at der måske var en del mennesker som fyrede den godt af, det kan altså godt forårsager en god stuen temperatuer, men jeg ved jo ikke hvor stort det rum i har været i er og hvor mange mennesker der er og hvor meget i har indtaget og om i har reduceret jeres dose efter i fik kraftig svedtur og halur på.
Det ville være fedt hvis du kunne svare på nogle af de ting som jeg har skrevet, så jeg har lidt mere info at gå ud fra.
Men jeg kan jo heller ikke vide mig 100% sikker på at der ikke er blandet noget i det i har fået fat i, men jeg ved bare at jeg har prøvet alt det du snakker om på mange forskellige slags MDMA og er næsten helt sikker på at i har taget for meget, men mangler stadig lidt info for at kunne vide mig sikker.
Men det kunne jo også være at der var blandet MDA eller 6-apb i alt det MDMA jeg har fået, meen chancen for det?? :P

Håber du at svarer, for det ville da ikke være fedt for personen du får det fra, at der kommer til at gå rygter om der er blandet alt muligt i personens MDMA, hvis det så viser så bare at være noget rigtig godt MDMA.

altså vi startede nok med omkring 120 mg til mig(vejet af hjemmefra), jeg er en stor fyr (120kgkampvægt) og det plejer at være nok til at der bare er fyrværkeri inde i mit hovede, men så efter noget tid var der ikke rigtig sket noget og så tæntke jeg om det var cuttet op med noget så jeg tog lidt mere, måske 50-70mg ikke sikker, og så begyndte det at blive sjovt, meeeeeen det var bare ikke som det plejede , og så jeg en smule mere, og så havde jeg det helt vildt, udover at jeg selfølgelig svedte utrolig meget!, men som regel når jeg tager emma og tager meget for jeg den sindsyge kæberasler på, men der var INGEN ting denne gang, udover jeg slikkede mig uffatelig meget om munden.

og det var et ret stort lokale, da det var en gymnasie fest, men der var meget varm og mange mennesker, men ikke sådan så folk kampsvedte ligesom mig, eller overhovedet tæt på.

hvis det ikk er svar nok, så skriv endelig så uddyber jeg.

Hvor lang tid var det om at virke og hvor lang tid virkede det? 6-APB har jeg fået at vide, tager 2 timer før det virker, og rusen er længere end MDMA.

altså vi tog det første kl 21-22 ca, og så kunne vi ikke rigtig forstå der ikke skete noget, så redoserede vi, og så begyndte der at blive rigtig sjovt ved 23 tiden ca, så det passer faktisk meget godt med de famøse "2timer"

Jeg er også en stor gut, 110kg og 120mg af det MDMA vi snakker om, er en lidt for stor dose til mig, jeg indtager ca. 60mg oralt og tager en strej på 20-30mg lige efter hinanden, og så er jeg helt tilpas :) Og som der også er blevet sagt kan MDMA godt tage 1½ time før det virker, men det er kun sket for mig ved oral indtagelse.
Da du tog de 120mg var det så oralt?

Det med lokalet og menneskerne, kan godt have haft indflydelse da der godt kan være en god temperatur, selvom de andre fra festen ikke svedte, men jeg har også oplevet hvor mig og et par kammerater var de eneste som datede emma den dag, og lagde mærke til at dem som ikke tog MDMA, kunne sætte sig når de havde det varmt og så gik der ikke lang tid før de havde kølet af.

Men hvis det var oralt du indtog de 120mg, tror jeg ud fra mine erfaringer, ikke at der var blandet noget i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]