dextc, jeg ville foreslå noget psykedelisk downtempo næste gang, du skal trippe i stedet for buddha bar-agtigt chill. Nu er det selvfølgelig en personlig holdning, men på mine trips får jeg SÅ meget ud af netop den psykedeliske side af ambient. Det er noget helt særligt i bevidsthedsudvidede tilstande. Her tænker jeg særligt på ting som Carbon Based Lifeforms (måske knap så psykedelisk, men stadig latterligt godt), Kliment (!!!!), Ott, Electrypnose, Aes Dana og den slags.
Som sagt, det er bare et forslag. Jeg synes, man kommer et spadestik dybere med den rette musik.
DU Hr. har en god musiksmag!

Hvis jeg skal tilføje noget brugbart, så nyder jeg faktisk mest at ligge med lukkede øjne ude i naturen og lytte til den - vinden, indsekterne, dyrene, vandet osv. Det er meget terapeutisk for mig - jeg gør det dog kun på de høje doser, der hvor man ikke har lyst til at rejse sig.
Det skal vel lige indskydes, at det er en sommer ting..

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.