Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 01:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Kan godt være oxapax er en bild benzo men hvis de har ædt dem som slik de sidste mange timer... kan der opstå lettere problemer 1-2 timer før virkningen er helt inde...

Hvad betyder det?

Junior medlem

Tidslinie:
Vi startede igår aftes med oxapax(ikke andet)og har forsat idag...atså der er hverken oxynorm, alkohol eller røg indblandet.
Det simple spørgsmål bar bare om man tilnærmelsesvis kunne få en rus der mindede bare lidt om oxynorm(da de klart er at foretrække)
Tusind tak for svarene/rådende og hjælpen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Fjas mener at det kan godt være det er en mild benzo så træder virkningen først ind efter 1-2timer efter indtag - min bekymring gik på hvis de nu du sidste mange timer havde "tænkt hvorfor fanden sker der intet" og taget den en pille efter den anden med feks 30min-1 times mellemrum. Så synes jeg pludselig det kunne se farligt ud alligevel.

Trådstarter nej ikke samme rus, intet med hinanden at gøre, men håber i kan bruge svarerne i fremtiden til ikke at begå fejl og miks af forkerte ting:)

Junior medlem

Den eneste fejl vi kan se lige nu er at vi sabner vores oxynormer..ha ha ha

Medlem

Først I kommer ikke til at dø denne gang, noget omtåget og rastløse fordi I har fattet ingenting af, hvad I har lavet, bliver nok resultatet. Har lige i anden tråd argumenteret for, hvorfor vi herinde ikke burde pege ukontruktivt fingre af folks forbrug, men det her sætter mig virkelig på en prøve, og fuck det I fortjener fandme alt det lort der overhoved kan komme jeres vej. I er vandt til oxynorm, men forstod ikke noget var galt før I havde taget næste 1500 mg? I har pontentielt frarøvet gode mennesker 25-30 gode aftener, det havde krævet 10 sekunder på google at finde ud af det, men så meget kan I ikke engang. Hvordan kommer I igenmme hverdagen, kommer der nogen fra kommunen og hjælper jer?
Havde det stået til mig, havde jeg skrevet at I ville dø inden for 6 timer, bare for at give jer et minimum af straf i form af noia, og så bare ladet det stå de næste 8 timer. Hvor er det sørgeligt at I overhoved har adgang til stoffer, men naturlig udvælgelse efterlader jo ikke os alle.
Og så lige så det står helt klart: OX betyder ikke oxycondon, det er to ud af 28 bogstaver i alfabetet sat sammen.

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Mine råd: Lad være med at indtage mere af noget som helst, og jeg vil råde jer til bare at sætte noget afslappet musik på og holde øje med hinanden. Hvis nogen mister bevidstheden (udover at sidde og hænge lidt med hovedet på grund af en uforsvarlig mængde nervemedicin), skal der straks tilkaldes hjælp. Forsøg at vente nogen timer med at falde i søvn til I kan mærke at virkningen er faldende.
Hvis der er noget som helst foruroligende eller noget I vil spørge om akut, så ring endelig til Giftlinjen - det er anonymt.

Junior medlem

@anarkrig
Gå dog i seng med dine sure opstød...vi stiller et simpelt spørgsmål og alle andre herinde har været komatruktive og hjælpsomme...sidder lidt og tænker over om du er en af de 7 sure mænd der kørte i fjernsynet på et tidspunkt? At skrive at du har lyst til at sætte noia a hovedet på os kommer du jo ingen vegne med...snup du et glas cherry og hop under dynen...fjols!!!!!

Junior medlem

@anarkrig
Bare for at pisse dig lidt mere af tror jeg sgu jeg snupper et par stykker mer....

Medlem
Brugeravatar

Ej blandit jeg forstår anarkrigs udtalelser fuldt ud, betyder ikke jeg ville skrive som ham. Men han har ret i, i har sat en 20 stykker på den anden ende, fordi det i starter ud med at fortælle er en dødelig kombination. Vi andre reagere derfor hurtigt og prøver at være konstruktive med udtalelser.
Men jeg forstår hans udfald, i leger lidt med ilden, det kunne man også bare ha skrevet...
Pas nu bare på en anden gang - undersøg for pokker da hvad i putter i munden, næsen og røven før i gør det:)

Junior medlem

Endnu engang...vi har ikke blandet noget som helst...vi har holdt os til oxapax...havde overvejet et bonfgovede eller to, men er jeg gået fra igen grundet jeres velmenende råd :)

Medlem

_Du gør, som du vil. Du bliver alligevel ikke et tab for os som samfund, og jeg kender dig ikke.

Mvh
Anarkrig

Junior medlem

Tak for de søde ord...du er sgu en buddy :)

Medlem
Brugeravatar

Stop nu I to, anarkrig har ret i det han siger (han ved jo også sin del om det i har indtaget), og nej nu har I fået fortalt tidslinjen, men til start i tråden ikke og der var det fuldstændig uforsvarlige doser vi snakkede om. Man skal respektere sine stoffer:/

Men tror bare den skal lukkes der, for I fik svaret på spørgsmålet som var nej oxapax er intet i sammenlign med oxynorm.

Junior medlem

Enig frk. En må jo være den strørste mand :)
@anarkrig sorry mit udbrud...håber det er ok...var på ingen måde ide på at træde nogle over tæerne :)
Palls...??? :)

Medlem
Brugeravatar

Hej Blandit drikker i alkohol sideløbende?

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

Nej oberhovedet ikke andet...

Medlem
Brugeravatar

Pas nu bare på dig selv! Stop mens legen er god, i værste tilfælde så tøv ikke med at ringe 112 de er der for at hjælpe. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt :)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Junior medlem

Skal vi nok...jeg læste bare i en anden tråd herinde at der var en der både havde drukket, røget og spist oxapax så kaninke helt forstå der bliver advaret så kraftigt imod det...er entemmelig habil ryger og har lidt grøndlandske gener( he he) så hvor er det livsfarligt???

Medlem
Brugeravatar

Der er mange fjolser herinde der fylder sig med en masse ting ;) Det er fint nok at lamme sig i benzoer hvis det er det man har lyst til, problemet med det i har gang i lige nu er doserne (altså antallet af piller har indtaget). Grunden til at folk advare så kraftigt mod det i har gang i er at det ganske simpelt er livsfarligt. Hvorfor ikke bare opgive for denne gang og fyre op i en kæmpe pind? Jeg kan garantere at hvis du ikke er blæst nu bliver du det heller ikke af fem piller mere. Dit liv er langt og du har mulighed for at prøve langt sjovere stoffer end det i har gang i :)

Medlem
Brugeravatar

Benzo'erne sløvende virkning bliver forstærket af alkohol/"rygeren" og stærk smertestillende. Det giver den sløvhed, at man stopper med at trække vejret i været fald. Derfor der også tidligere er blevet nævnt, at I ikke skal ligge jer til at sove endnu.
Det er en farli kombination fordi folk tror også erfarne bruger at de kan styre doserne, men det er altså her de fleste stiller træskoene. derfor de stærke reaktioner og advarsler gentagende gange.

Jeg ved du er påvirket nu, og din ven, men håber noget er røget med ind af det der er skrevet. I morgen engang kan du jo læse tråde herinde eller bare "google" lidt så vil du hurtigt se - alvoren. Habil eller ej, ha respekt for det du indtager;)

Og heller ringe til gift linjen eller 112 en gang for meget end en for lidt;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]