Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 02:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor skulle det være umuligt? :D
Bare lig og nyd det, og lyt til noget lækkert musik.

Hvad plejer du at lave når det er du tripper alene? :roll:
Jeg overvejer det grusomt hehe :P

Har aldrig trippet alene før :D Men hvis jeg endelig skulle ville jeg da ligge mig ned på sofaen og nyde Emma med noget dejligt music :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har aldrig trippet alene før :D Men hvis jeg endelig skulle ville jeg da ligge mig ned på sofaen og nyde Emma med noget dejligt music :D

Er det ik også ærlig talt lidt taber agtigt bare at ligge og trippe på MDMA for sig selv? Medmindre man søger en eller anden form for "dybere bevidsthedstilstand" med meditation og MDMA.

- Gem da hellere krystallerne til den korrekte set & setting. :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg kan bedst lide at trippe på MDMA alene. Jeg ved ikke hvorfor, men det kan være en voldsomt smuk og dyb oplevelse. Det er overhovedet ikke taber agtigt.

Jeg har en trip rapport på Erowid om min oplevelse: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=50989

Medlem
Brugeravatar

Jeg har haft stor succes med at tage noget mdma alene, pakke mit fiske grej og tage ud i skoven og nakke en Jolle og ellers bare fiske en hel dag.. og masser af joints ! , men det er jo lidt et andet scenario en dit ;) , kunne forstille mig at jeg selv ville blive for rastløs, hvis jeg bare skulle være hjemme i min lejlighed alene :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

At trippe på MDMA alene, er noget man i hvert fald burde prøve mindst een gang, og selvfølgelig med et set&setting som passer til det

Som jeg har forstået det, så forsvinder magien på et tidspunkt, eller der er i hvert fald fare for det, ved et for højt forbrug. Så respektér stoffet. At tage det bare for at få det godt giver, IMO, ingen mening, til det formål findes der andre stoffer som kan bruges i stedet for

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har også prøvet det en enkelt gang, og det var fedt nok. Jeg sad mest af alt og stenede på facebook og skrev med alle dem, som man ikke normalt lige for taget kontakt til. Ret fantastisk, især fordi folk blev så glade for, at man tog initiativ.

Medlem
Brugeravatar

Er det ik også ærlig talt lidt taber agtigt bare at ligge og trippe på MDMA for sig selv? Medmindre man søger en eller anden form for "dybere bevidsthedstilstand" med meditation og MDMA.

Synes ikke du kan tillade dig at kalde det for taberagtigt, da der jo sikkert er mange der gør/har gjort det, uden der er noget taberagtigt i det.
Du er måske en taber, fordi du sidder og ryger bong alene en lørdag aften, istedet for at tage med vennerne på druk?
Hvis det er det manden har lyst til, så fred være med det da.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes ikke du kan tillade dig at kalde det for taberagtigt, da der jo sikkert er mange der gør/har gjort det, uden der er noget taberagtigt i det.
Du er måske en taber, fordi du sidder og ryger bong alene en lørdag aften, istedet for at tage med vennerne på druk?
Hvis det er det manden har lyst til, så fred være med det da.

At mange gør/har gjort det gør det ikke mindre taber agtigt.

Der er satme stor forskel på et bong hoved og et MDMA trip. Elendig sammenligning buddy.

At tage MDMA for bare at sidde og chatte med sine venner online, derhjemme for sig selv, er satme for usselt. Især med noget så magisk som MDMA, som virkelig burde tages med omhu og under perfekt set & setting.

Men igen, er man i stand til at opnå en form for "indre ro" og anvende det som var det et psykedelika, så er det sku coolios. - Selvom dette nok ik er tilfældet for de fleste.

Medlem
Brugeravatar

Der er intet galt i at tage MDMA alene, så længe det ikke bliver til en vane og man holder sig til de sædvanelige HR-retningslinier.
Personligt har jeg kun prøvet at tage det alene, da jeg ikke rigtig kender nogle, der er til den slags (længere ihvertfald), og jeg syntes desuden også MDMA-oplevelsen er noget ret personligt og privat, og absolut ikke noget, der skal deles med hvem som helst.

At piske rundt på MDMA til et rave eller på et diskotek er sikkert også fedt på sin egen social-betonede måde, men jeg tror absolut også, at man går glip af de lidt mere subtile nuancer ved stoffet.
Hvis man ligger alene og uforstyrret i et lokale (evt. med nogle til lejligheden passende dvd'er og/eller musik i baggrunden), har man IMO lidt bedre forudsætninger for virkelig at mærke efter effekten både fysisk og mentalt.

Men altså smag og behag som de siger... ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har ikke prøvet at tage mdma alene, men jeg kunne forestille mig at det ville blive for ensomt.
Mine bedste mdma ture, har altid været med folk jeg holder rigtig meget af.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har det på samme måde, omend tanken om at ligge helt stille og lytte til musik på MDMA lyder en smule appellerende. Måske ude i naturen en varm sommerdag?

Har også go erfaring med svampe/lsd + MDMA for mig selv. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos

Har det på samme måde, omend tanken om at ligge helt stille og lytte til musik på MDMA lyder en smule appellerende. Måske ude i naturen en varm sommerdag?

mdma alene? TABER!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mdma alene? TABER!

Well :D Jeg har svært ved at forestille mig at det ville kunne blive godt. Ville nok også personligt få et stort savn til andre mennesker (kun på MDMA og ik psy+mdma)

Senest rettet af wEstzIde 01 dec 2011 19:37, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Pak da jeres smagsdommeri sammen! Hvad er det der gør det mere taberagtigt at blæse MDMA alene, frem for fx morfin eller svampe for den sags skyld?

Bare fordi i ikke mener i vil få noget ud af det, er det ikke ensbetydende med at ingen kan dette.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Pak da jeres smagsdommeri sammen! Hvad er det der gør det mere taberagtigt at blæse MDMA alene, frem for fx morfin eller svampe for den sags skyld?

Bare fordi i ikke mener i vil få noget ud af det, er det ikke ensbetydende med at ingen kan dette.

At MDMA (for de flestes vedkommende) bliver udnyttet langt bedre i sociale sammenhænge.

Det svarer vel lidt til at tage kokain for sig selv foran computeren. Den er ik helt go. :D

Der er en tråd om det på bluelight, hvor de fleste også fraråder imod det, da du sandsynligvis blot vil ende med at ringe til alle dine venner, i frustration på manglende socialt samvær.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.

Det svarer vel lidt til at tage kokain for sig selv foran computeren. Den er ik helt go. :D

Eller GHB alene på en festival ;). Men der var selvfølgelig mulighed for socialt samvær.

Ellers er jeg enig i at man nok begynder at søge social kontakt i rusen, men det behøver ikke være dårligt. Jeg tog engang en bombe amfetamin inden jeg troede jeg skulle videre i byen, men da jeg havde slugt den blev jeg ringet op af dem jeg skulle ned til og blev informeret om at de blev 2-3 timer forsinket.
Jeg tænkte bare at det var okay, så jeg hentede en øl og gav mig til at kigge lidt rundt på nettet.. Jeg faldt så i snak med en færing, og jeg havde ikke tænkt mere over den bombe jeg havde spist, men da vi er godt igang med at skrive kan jeg pludselig mærke hvor ramt jeg er. Jeg har den bedste følelse i hele kroppen, helt ind til rygradden, er ekstremt ovenpå og euforisk, og glæder mig til at skulle videre i byen senere, selvom det er fantastisk at skrive med hende tøsen med godt musik i hørebøfferne.
Jeg er sikker på at jeg ville kunne gøre noget lignende på MDMA, det skulle nok bare være en jeg kender lidt bedre, hvis nu jeg kommer til at virke lidt for ivrig. Men dermed får jeg nok ikke de dybere aspekter af rusen med, men det kan man selvfølgelig også vælge med de rette omstændigheder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Eller GHB alene på en festival ;). Men der var selvfølgelig mulighed for socialt samvær.

Ellers er jeg enig i at man nok begynder at søge social kontakt i rusen, men det behøver ikke være dårligt. Jeg tog engang en bombe amfetamin inden jeg troede jeg skulle videre i byen, men da jeg havde slugt den blev jeg ringet op af dem jeg skulle ned til og blev informeret om at de blev 2-3 timer forsinket.
Jeg tænkte bare at det var okay, så jeg hentede en øl og gav mig til at kigge lidt rundt på nettet.. Jeg faldt så i snak med en færing, og jeg havde ikke tænkt mere over den bombe jeg havde spist, men da vi er godt igang med at skrive kan jeg pludselig mærke hvor ramt jeg er. Jeg har den bedste følelse i hele kroppen, helt ind til rygradden, er ekstremt ovenpå og euforisk, og glæder mig til at skulle videre i byen senere, selvom det er fantastisk at skrive med hende tøsen med godt musik i hørebøfferne.
Jeg er sikker på at jeg ville kunne gøre noget lignende på MDMA, det skulle nok bare være en jeg kender lidt bedre, hvis nu jeg kommer til at virke lidt for ivrig. Men dermed får jeg nok ikke de dybere aspekter af rusen med, men det kan man selvfølgelig også vælge med de rette omstændigheder.

GHB til skanderborg var awesome! :D

- Well du må give mig ret i at oplevelsen havde været langt federe hvis du havde haft den interaktion med tøsen face to face, kontra over et keyboard. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

GHB til skanderborg var awesome! :D

- Well du må give mig ret i at oplevelsen havde været langt federe hvis du havde haft den interaktion med tøsen face to face, kontra over et keyboard. :P

Gu var det så! ;)

Jeps helt enig, det ville jeg da også have foretrukket af de to ting :).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skal du forresten til roskilde til sommer mate? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skal du forresten til roskilde til sommer mate? :D

PM'er lige ;).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 102 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]