Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 13:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Pas på. Det ligner ikke umiddelbart noget af det 2c-b jeg er stødt på. Det har altid været helt hvidt - og aldrig fugtigt.
Find ud af om det rent faktisk er 2c-b, inden i kaster jer ud i det!
Er det 2c-b = god tur! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Obama skrev:

Det må, og har altid været en smagssag, hvordan man har lyst til at indtage 2c-b. Nogle kan godt lide den ene måde at indtage det på, andre kan bedre lide den anden.

- Kan du bedst li din toast ristet eller frisk?
Præcis det samme.

Eller mere passende i den her samhæng: "Kan du bedst lide falaffel med eksta stærk chili eller uden" ;)

Jeg siger bare at det er pænt kras for næsen i forhold til andet, og det må vedkommende være klar over, inden de kaster sig ud i det.
Så må de endelig for min skyld gerne beslutte om de er masochistiske eller ej ;)

Senest rettet af snufkin 12 sep 2011 22:18, rettet i alt 3 gange.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
ZloR skrev:
Lyserødt 2cb??

Ja, jeg har også set 2C-B-hydrobromid med svagt lyserødt skær, som var syntetiseret af fagkompetente personer.
Dermed ikke sagt at gentagne rekrystalliseringer kunne resultere i et helt hvidt produkt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
ZloR skrev:
Lyserødt 2cb??

Ja, jeg har også set 2C-B-hydrobromid med svagt lyserødt skær, som var syntetiseret af fagkompetente personer.
Dermed ikke sagt at gentagne rekrystalliseringer kunne resultere i et helt hvidt produkt!

Jeg må sige at det 2C-B på billedet ser ud som om det slet ikke er omkrystalliseret, og heller ikke skyllet særligt grundigt efter bromeringen. Men det kan sagtens være 2C-B med en renhed på over 95%, der skal meget små mængder urenheder i forkert farve til for at det ser sådan der ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bare en lille note:

Guldbajer, du har tidligere skrevet, at du har naturlig resistens overfor knark (eller i hvert fald MDMA).
Føler du, at du ikke bliver ramt af 15mg oralt, så lad være med at oppe dosen. Så vidt jeg har forstået dosering med 2c-b, så er 15mg 15mg altid, dvs. ingen tolerance.

Allergitest kan jeg desværre ikke fortælle om, men kunne formode, at I starter med at insufflere 1mg, venter et par timer (5) og ser om I får nogle dårlige virkninger. Så kan I prøve at bombe 3mg en anden dag, og se om I får det skidt efter et par timer.
Og så prøve at insufflere 2-3mg en sidste dag, og se om I får det skidt.. Men igen, jeg kender ikke den rigtige metode at allergiteste for, selvom jeg har søgt herinde.
Måske har du bedre held med søgemaskinen :) Og husk at afvent flere svar.. :)

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Hvis det er 2cb ville man jo ikk kunne mærke noget hvis min tager under 5 mg??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prøv at læs igen - hvis det var BromoDragon-FLY ville han godt kunne mærke alt under 5mg.

Som Shulgin har sagt: hvis du syntesiserer et nyt stof, hvilken dose ville du så starte med? 1mg? Det er 1000µ, og overvej hvis stoffet minder om LSD. 1µ > det er 1000 et eller andet osv. You get the point, forhåbentlig.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Senest rettet af spaffeh 13 sep 2011 18:03, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Hvis det er 2cb ville man jo ikk kunne mærke noget hvis min tager under 5 mg??

Det er jo heller ikke for at få en effekt i første omgang, det er for ikke at slå sig selv ihjel med en 20mg dosis(BDF).

Med en dosis på 1 mg burde der ikke være nogen effekt nej, og hvis der ikke er det, kan i oppe dosen.

Medlem

John Doe skrev:
Prøv at læs igen - hvis det var BromoDragon-FLY ville han godt kunne mærke alt under 5mg.

Som Shulgin har sagt: hvis du syntesiserer et nyt stof, hvilken dose ville du så starte med? 1mg? Det er 1000µ LSD. 1µ > det er 1000 et eller andet osv. You get the point, forhåbentlig.

ja har forstået det..

Medlem

Fandt i nogensinde ud af om det var 2cb eller hvad?

Medlem

Jeg har endnu ikke prøvet det personligt, men min ven prøvede det i fredags og fik et godt trip ud af det. Da ingen af os har prøvet 2cb før, kan vi ikke sige med sikkerhed at det er det stof, men som jeg har fået det fortalt er der næsten ingen tvivl om at den er god nok.. De startede med 20 mg. oralt og redoserede senere med omkring 4 mg. nasalt.

Jeg prøver det engang i løbet af de kommende uger :)

Tak for hjælpen til jer alle...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]