Alice skrev:
Mht. hvordan stoffet oftages hurtigst: så vil der lynhurtigt gå hul på kapslen i mavesækken, melthylone er meget let opløseligt i det vand man skyller kapslen ned med samt med mavesaften. Opløsningen sker med det samme og kan nu gå videre til tarmsystemet for herfra at diffusere ud i blodbanen. Altså er det ren idioti at blande sin narko ned i juice: det er besværligt og man skal udsættes for den ulækre smag.
Hvis man vil sikre et hurtigt onset ved oral indtagelse skal man indtage det på tom mave, derefter drikke riiigelig vand. Natriumbikarbonat kan få mavesækken til hurtigere at pumpe sit indhold videre i systemet (det er sådan panodil zapp virker).
Interessant post! Hvor kan man få fat i Natriumbikarbonat?

Du har helt ret i det, med tom mave. Det er helt klart den måde, hvorpå der mindst "fyld" i vejen for stoffet optagelse og videre færd ind i blodbanen.
Det er muligt, du synes ideen med juce er ren idioti, men jeg forholder mig blot til de erfaringer jeg har gjort mig med stoffet - alene, og med venner - Desuden kan du da ikke benægte, at en substans i vandig opløsning til alle tider vil have en større overflade, når væsken rammer tarmvæggen?
På tom mave virker det ligeså godt med kapsel, som i væske - på mig ihvertfald. Det er dog ikke tilfældet med alle mennesker.
Onset går dog altid hurtigere på fuld mave, hvis stoffet er opløst i væske.
Der er en del, der mener de får mærkbart mere effekt af, at indtage stoffet på denne måde.