Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

ja lige præcis. synes sku mest det er til chill med nogle gutter og kvinder. Ja setting var sensation white sidst, så det burde jo give energi, men nææ nej :)

Insane psychedelia user!

Billede

Medlem

basssher skrev:
Andre end mig der bliver trætte når de tager mdma insulfleret altså ? bliver godt påvirket men sidder sku og gaber og såan

Kommer helt and på hvilket MDMA du har. Der er kæmpe forskel på batches af MDMA om de er "trætte" i det eller giver en mere frisk effekt. Kommer svjh and på hvordan syntesen foregår, og om der bliver kold eller varme vasket til sidst.
Ikke noget jeg ved en skid om, man effekten er MDMA krystaller er lige så forskellig som "XTC TABS" plejede at være i gamle dage. Eksempel: Jeg har lige haft 2 forskellige "sharks", begge tan farvet og nogenlunde lige grumset i det. Den ene smeltede jeg ned over stolen på af eufori, mens den anden har et "speedy" buzz hvor jeg får trang til at bevæge/danse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lange skrev:
basssher skrev:
Andre end mig der bliver trætte når de tager mdma insulfleret altså ? bliver godt påvirket men sidder sku og gaber og såan

Kommer helt and på hvilket MDMA du har. Der er kæmpe forskel på batches af MDMA om de er "trætte" i det eller giver en mere frisk effekt. Kommer svjh and på hvordan syntesen foregår, og om der bliver kold eller varme vasket til sidst.
Ikke noget jeg ved en skid om, man effekten er MDMA krystaller er lige så forskellig som "XTC TABS" plejede at være i gamle dage. Eksempel: Jeg har lige haft 2 forskellige "sharks", begge tan farvet og nogenlunde lige grumset i det. Den ene smeltede jeg ned over stolen på af eufori, mens den anden har et "speedy" buzz hvor jeg får trang til at bevæge/danse.

Hm. Wierd. Det har jeg aldrig hørt om før. Er det noget du kan bevise med f.eks. kilder? Eller er der nogle andre der kan be/afkræfte det? Kunne det ikke tænkes at det sidste shark evt. indeholdte et amfetamin lignende stof, for at det skulle have dette speedy buzz?

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Låner lige et spørgsmål: Hvis man er vant til at tage omkring 150 mg. MDMA, men vil prøve at blande det med lidt (bare lidt) amf for at få en mere energisk rus, hvor meget ville I tage af hver især? Jeg tænker omkring 120 mg. MDMA og 50 mg. amf, eller er det for voldsomt? Jeg har ikke nogen som helst tolerence over for amf, og jeg tager ca. de her 150 mg. MDMA en gang om måneden (jeg redoserer aldrig). På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amfetamin øger højst sandsynligt neurotoxititeten af MDMA. Derudover øges risikoen for serotoninsyndrom. Pas på dig selv.

Medlem

Uden praktisk erfaring vil jeg mene, at det er alt for meget. 120 mg mdma er i forvejen en fin dose alene, tager ofte også selv de 20-30 mg mere. Kunne godt forestille mig rysteture og lign. ved 120 + 50. Det er en kraftig forgiftning.
Har et par venner, der synes at X er det eneste rigtige, de plejer at lave 70-80 + 40. Men de gør det også for ofte, næsten en gang om måneden.

Men her skal igen tages højde for om det er nogenlunde rene varer, eller om det er cuttet møg. Problemet med de blandingsforhold jeg har kunne finde er, at så er der fx lige 5-10 mg 2c-x oveni.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Anarkrig: hvad mener du egentlig med alvorlig forgiftning? Og hvor kommer det der 2c-x ind i billedet - blev der ikke snakket om at blande med amfetamin?

Lange skrev:
basssher skrev:

Hvor træt eller frisk du bliver af MDMA, har altså ikke direkte noget at gøre med om temperaturen var lidt forskellig ved oprensningen - kun så længe du hentyder til, hvilke/hvor meget urenheder fjernes.
Måske du tog den ene tablet-form først og den anden senere? Eller der var forskel i setting? Folk er tit ret hurtige til at begrunde forskel i oplevelse af rusen, til forskel på typen af stoffer, der findes i ecstacy-tabletter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet MDMA 2 gange, fra 2 forskellige kilder, med vidt forskellig virkning. Den ene gang med extrem eufori og empati og stimulering, og en anden gang helt uden eufori, og kun lidt følelse af empati, men med masser af stimulering og en anelse psykedelisk stenet effekt.
Begge stoffer var krystaller og blev testet positiv ( lynhurtig mørkeblå) med et Marquis EZ test kit, som skulle betyde at de er enten MDMA eller MDE eller MDA eller MBDB.
Det første jeg tog havde alle virkninger der pegede entydigt mod at det var MDMA.
Men er det sådan at man kan ''komme til'' at lave et af de de andre 3 stoffer hvis noget går galt under fremstillingen af MDMA?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mr.Cookie skrev:
Jeg har prøvet MDMA 2 gange, fra 2 forskellige kilder, med vidt forskellig virkning. Den ene gang med extrem eufori og empati og stimulering, og en anden gang helt uden eufori, og kun lidt følelse af empati, men med masser af stimulering og en anelse psykedelisk stenet effekt.
Begge stoffer var krystaller og blev testet positiv ( lynhurtig mørkeblå) med et Marquis EZ test kit, som skulle betyde at de er enten MDMA eller MDE eller MDA eller MBDB.
Det første jeg tog havde alle virkninger der pegede entydigt mod at det var MDMA.
Men er det sådan at man kan ''komme til'' at lave et af de de andre 3 stoffer hvis noget går galt under fremstillingen af MDMA?

Den første tur lyder som MDMA, den anden som MDA.

Men svært at sige. Set og setting samt tolerance (som stiger LYNHURTIGT) har helt sikkert meget at sige.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Mr.Cookie skrev:

Den første tur lyder som MDMA, den anden som MDA.

Men svært at sige. Set og setting samt tolerance (som stiger LYNHURTIGT) har helt sikkert meget at sige.

Sjovt du vælger at svare på den netop nu, for det er et stykke tid siden jeg skrev det .
Jeg er netop kommet hjem fra min fjerde erfaring med MDMA. Jeg har været til BIG Fat Snake koncert, og mdma'en var helt sikkert euforisk, empatisk og stimulerende(60+90mg), og virkede som jeg forventede og håbede. Samme resutat med testen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MDA er det da bestemt ikke uden eufori og empati.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Puny_pete skrev:
MDA er det da bestemt ikke uden eufori og empati.

Sammenlignet med MDMA er det... Jeg prøvede MDA før jeg prøvede MDMA og dengang synes jeg ikke der var nogen udtalt eufori ved MDA, der var en smule empati, men husker det mest som en speedet psykedelisk rus med en smule ekstra empati - men men, vi er jo forskellige allesammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]