Anarkrig: hvad mener du egentlig med alvorlig forgiftning? Og hvor kommer det der 2c-x ind i billedet - blev der ikke snakket om at blande med amfetamin?
Lange skrev:
basssher skrev:
Andre end mig der bliver trætte når de tager mdma insulfleret altså ? bliver godt påvirket men sidder sku og gaber og såan
Kommer helt and på hvilket MDMA du har. Der er kæmpe forskel på batches af MDMA om de er "trætte" i det eller giver en mere frisk effekt. Kommer svjh and på hvordan syntesen foregår, og om der bliver kold eller varme vasket til sidst.
Ikke noget jeg ved en skid om, man effekten er MDMA krystaller er lige så forskellig som "XTC TABS" plejede at være i gamle dage. Eksempel: Jeg har lige haft 2 forskellige "sharks", begge tan farvet og nogenlunde lige grumset i det. Den ene smeltede jeg ned over stolen på af eufori, mens den anden har et "speedy" buzz hvor jeg får trang til at bevæge/danse.
Hvor træt eller frisk du bliver af MDMA, har altså ikke direkte noget at gøre med om temperaturen var lidt forskellig ved oprensningen - kun så længe du hentyder til, hvilke/hvor meget urenheder fjernes.
Måske du tog den ene tablet-form først og den anden senere? Eller der var forskel i setting? Folk er tit ret hurtige til at begrunde forskel i oplevelse af rusen, til forskel på typen af stoffer, der findes i ecstacy-tabletter.