Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
simpzon3 skrev:
MDAI mindede imo om en noget snavset (lidt for speedet) MDMA-rus. Jeg kan desværre ikke huske doserne, men _mener_ det var noget lig MDMA +/-.

Det lader til, at du ikke fik MDAI i dig. Min - og alle andre jeg kender tils erfaring er, at MDAI er som en mild MDMAagtig rus, helt uden stimulerende virkning. Mange falder i søvn inden det sparker rigtigt ind. Det skulle være en udelukkende seretonerg drog, medens det jo er dopaminaktiviteten som sørger for eufori og speedyness.

Kan det tænkes at du har modtaget butylon eller et andet RC som kan virke a la MDMA, men mere speedet?

Medlem

Paul Muad Dib skrev:
simpzon3 skrev:
MDAI mindede imo om en noget snavset (lidt for speedet) MDMA-rus. Jeg kan desværre ikke huske doserne, men _mener_ det var noget lig MDMA +/-.

Det lader til, at du ikke fik MDAI i dig. Min - og alle andre jeg kender tils erfaring er, at MDAI er som en mild MDMAagtig rus, helt uden stimulerende virkning. Mange falder i søvn inden det sparker rigtigt ind. Det skulle være en udelukkende seretonerg drog, medens det jo er dopaminaktiviteten som sørger for eufori og speedyness.

Kan det tænkes at du har modtaget butylon eller et andet RC som kan virke a la MDMA, men mere speedet?

Har prøvet butylon og methylon - og det var meget mere "dirty" i det.

Medlem

Jeg har eksperimenteret lidt med methoxetamin over den sidste uges tid.
Citat:
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om nogen har erfaringer på nogen af de ovenstående? Og eventuelt om de var værd at prøve?
Jeg har ikke prøvet ketamin, som mange benytter som den mest kendte slægtning, men jeg har nogen erfaring med DXM (omtrent 15 gange, op til tredje plateau). Jeg bruger doser på 7-30 mg intranasalt. Jeg mærker det efter få minutter, men der er flere forskellige effekter som indtræder på hvert sit tidspunkt. Den fulde dissociation begynder først efter en times tid, og varer et par timer. Redosering får mig til at føle mig "brændt af", i.e. meget let hovedpine, en følelse af at være "varm i hjernen" hvis det kan beskrives sådan, og jeg kan fornemme, ikke høre men bare fornemme, en slags højfrekvent tone, du ved, så højfrekvent at det nærmest er hvid støj og ikke en decideret tone.
Virkningen er som at blive svøbt ind i et dejligt varmt tæppe strikket af det fineste awesome. Dissociationen er genkendelig fra DXM, men anderledes. Det øgede dopaminniveau giver mig energi, og jeg farer på lavere doser rundt og laver alle mulige ting. Jeg har endnu kun brugt MXE tre gange (i lørdags, i går og i dag) så jeg er endnu ikke så erfaren. Første gang var doseringen ens for både mig og min kammerat: først 20 mg, så 13 og senere igen 13 mg. Vi brugte noget tid i totalt mørke med høj musik, men vi gik også en lang tur på flere kilometer op på toppen af en høj bakke hvor vi kunne se ind over Århus' nattelys. Det var fantastisk.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mere vil vide. Du er yderst velkommen til at stille spørgsmål hvis du vil have uddybet noget. =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har lidt erfaringer med 5-MEO-DALT.

Ikke et tryptamin jeg ville generhverve mig, medmindre jeg fik det tilbudt gratis. Ret kedelig substans IMO..

Har desværre ingen erfaringer med nogle af de andre RC's, men kan til gengæld anbefale at kigge nærmere på 4-HO-MET, hvis tryptaminer har interesse.

//blazR

Medlem

Puny_pete skrev:
Jeg savner stadig at høre om dine RC erfaringer Timbow!

Sorry, jeg har været rimelig busy, og pt. er jeg på vej ud af døren igen til noget grill-hygge. Men som allerede nævnt så brug lidt tid på bluelight - Der er masser af god information.

Skal dog nok stadig komme med egne erfaringer snarest muligt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Er der nogen der har prøvet følgende RC's:

5-MeO-DALT
5/6-APB
MDAI
Methoxetamine

Been there, done those. Hvad vil du helt specifikt vide?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vil meget gerne høre om dine oplevelser på disse RC'er. Jeg skal selv prøve 180-200mg lørdag eftermiddag kombineret med lidt hash når jeg føler mig tryg ved virkningen.

Men hvordan var dine oplevelser med 5-MeO-DALT, 5/6-APB og Methoxetamine?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Vice magazine laver nogle vildt seje artikler fra tid til anden. bl.a. denne om Methoxetamin og kemikeren der har lavet det: http://www.viceland.com/int/v18n2/htdoc ... php?page=1 husk at klikke videre til side 2 og 3.

EDIT: oh my golly!! det lader til at M er selveste bluelight legenden fastandbulbous:
Citat:
Well I've been offcially declared sane after nearly two weeks in the cuckoo's nest, although it was longer than expected due to meetings wityh consultant psychiatrist being put back/cancelled (yes the wheels of beauracracy do indeed turn slowly)

Basically I underestimated the half life of said assoerted 3-MeOPCP derivatives and ended up so fucked that I became a tad catatonic, which resulted in paramedics, doctors, hospitals & section 2 of the mental heath act being used to 'make me better' (it was the final dose of 3-MeOPCP that tipped the scales - I can quite confidentally state that a toxic dose is less than the 50mg I IMed). Mrs f&b had been to Leeds for her cousin's 40th birthday and returned to find me (or at least my mind) somewher past Alpha Centauri. The first thing I remember is being in an ambulance, being asked all sorts of questions by paramedics about what & how much I'd taken of whatever had done this to me. After 2 days in a 'normal' hospital, two docs came into my room, asked some questions (some of which I still can't see the point of); it was only an hour after they'd buggered off that I was informed that I was to be detained because in their opinion I was a fruit loop. As I later found out, they thought I'd tried to self harm/commit suicide after finding some printed pages full of vitriolic rants. It took bloody ages for them to believe that 1) I'd written said pages 3 years ago & 2)that they were wriiten as a form of therapy where youi put down your feelings in writing in order to exorcise such feelings. Where I came unstuck was that you're supposed to destroy said rants after commiting to paper, but being the idele bastard that I am, I'd just put them in a draw by the computer, so they did a 2+2=5 sort of deduction.

Let me tell you that if you ever think you're going insane, try a fortnight in a secure psychiatric ward - I encountered real crazies there which in comparison with, I'm just a tad eccentric. One night I had waited to watch Ross Noble's Aussie program, but when it started, this 'heed the ball' starts ranting at me how he's killed for the queen's honour while in the SAS. I asked him if it could wait as I'd been waiting all night to watch this program, but he just continues gibbering. So I get a chair and put it about 2m in front of the telly as a way of saying "I want to concentrate on this". Does it work? Does it fuck, he comes and stands between me and the telly and continues to rant. At this point I was thinking "you had better of been in the SAS as anytime now I'm going to kick the living daylights out of you if you don't fuck off RIGHT NOW". Not sure if he was actually responding to my request to'shut the fuck off or fuck off', but it was the closest I've come in my adult life to an act of violence upon someone for a reason other than them abusing animals. If that wasn't enough, there was another one on the ward with exactly the same derangement and it was only the knowledge that attacking another patient would result in my being kept in longer that kept me from administering my own version of aversion therapy on them. I don't know what it is, but I seem to be a nutter magnet - they see me as some sort of kindred soul (rather than the misanthrope that I know lies just beneath the surface). In the time I was in there, one fellow patient put a chair through the window of the communal room, followed by a proclamation that he was indeed lord god almighty; another patient punched a third patient in the head about half a dozen times for not passing the salt to him and yet another tried to fight off nursing staff with an acoustic guitar while screaming that they could put their medication wher a monkey shoves his nuts. I am so fucking relieved to be out and able to watch a telly program in peace and not having to hide the remote control to prevent them swiching channel mid program (not to watch anything else, just to change the channel).

I have since found out that the paramedics took a load of my 'pharmaceutical reseach tools' under the excuse that they had to find out what I'd took (totall bollocks of course as they waltzed off with samples of 3-MeOPCP, various other 3-MeOarylcyclohexylamine dissociatives, a bag full of really nice white widow and various other items which I'm still trying to list, such as my yohimbe alkaloid extracts). As only the cannabis was a controlled drug, I'm sure they overstepped their authority and effectives stole all of the other uncontrolled compounds. I was told they've been destroyed, which rather pisses me off as they did not break any law and were my property, but what the fuck can you do.

Although I'm glad to be out, the grim shit continues as mrs f&b has moved out stating that she could no longer watch me self destruct with assorted drugs and that even if I stopped she'd had enough and it was all over. It seems that I've fucked up on a scale I'm still having difficulty fathoming.

It never rains but pours & I can blame no-one but myself for putting the whole shit train in motion in the first place

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... 458&page=5

det var noget af en røvtur han tog der.

Senest rettet af Edward Coke 29 apr 2011 19:16, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Halugenlampe skrev:
Vice magazine laver nogle vildt seje artikler fra tid til anden. bl.a. denne om Methoxetamin og kemikeren der har lavet det: http://www.viceland.com/int/v18n2/htdoc ... php?page=1 husk at klikke videre til side 2 og 3.

Det er faktisk interessant. Dog er han også lidt tåget.
Han tog en overdosis (50 mg) dosis IM 5-MeO-PCP og fik en psykose, fordi hans kat lige var død? :P
Næsten lidt for god reklame "5-methoxy gruppen gir my-opioid affinitet og fjerner alle de dårlige ting vi kender fra PCP"? selvom han klart også nævner at der er negative ting ved denne serie af stoffer.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det er 3-MeO-PCP han taler om. du MÅ altså lære at læse ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Adhoc skrev:
Halugenlampe skrev:

Det er faktisk interessant. Dog er han også lidt tåget.
Han tog en overdosis (50 mg) dosis IM 5-MeO-PCP og fik en psykose, fordi hans kat lige var død? :P
Næsten lidt for god reklame "5-methoxy gruppen gir my-opioid affinitet og fjerner alle de dårlige ting vi kender fra PCP"? selvom han klart også nævner at der er negative ting ved denne serie af stoffer.

Hvis det at være selvdestruktiv, ligger til een så skal der ikke meget til før man går "all in". Om det så er en død kat eller en biblioteksrykker
Men ja, det en go' artikel. Den viser hvad der kan komme ud af, når en vælger ikke at arbejde for kapitalen (Så det snart 1. Maj) :)

Junior medlem

Luftkaptajnen skrev:
Men ja, det en go' artikel. Den viser hvad der kan komme ud af, når en vælger ikke at arbejde for kapitalen (Så det snart 1. Maj) :)

Hvad er du synes der er kommet ud af at han ikke arbejder for kapitalen (som jeg læser som, farmakolog/lignende i den farmaceutiske industri)?
Det er ikke i mine øjne en genistreg at tilføje en methoxy-gruppe til et aktivt stof, der har effekt på flere receptorer og se hvordan receptorprofilen ændre sig - det er i hvert fald ikke nogen overraskelse at aktivitet og ADME ændre sig - uden at have set en SAR for serien af stoffer.

Oh yeah 1. maj - jeg bor for tiden i et land, hvor 1. maj er den største folkefest om året - de har ikke halloween, fastelavn eller andet udklædningsfest - det her er den eneste og den vare et par dage (VAPPU!!) :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Hvad er du synes der er kommet ud af at han ikke arbejder for kapitalen (som jeg læser som, farmakolog/lignende i den farmaceutiske industri)?

Drugzz saføl'ig :cheers:
Hvis han havde arbejdet i industrien havde han sikkert opfundet et eller andet ubrugeligt som jeg aldrig ville have hørt om. Høfebermedicin til katte f.eks.

Citat:
Oh yeah 1. maj - jeg bor for tiden i et land, hvor 1. maj er den største folkefest om året - de har ikke halloween, fastelavn eller andet udklædningsfest - det her er den eneste og den vare et par dage (VAPPU!!) :rocking:

Fedt. Hvor er det?

Udklædning?
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

God artikel, meget udpenslende og informerende. tak for linket, Halugen.
Kan anbefale Methoxetamin, men tag ikke fejl - det er ikke ketamin, bare uden negativerne. Udover at have visse dele af rusen til fælles, er det efter min mening to vidt forskellige stoffer.
MXE er langt mere manisk og rusen langt mere uforudsigelig. Tager du samme dose flere gange, vil du opleve, at effekterne og "trippet" som sådan varierer ret kraftigt fra dose til dose.

Dertil kommer selvfølgelig oprindelsen af stofferne. Ketamin er velkendt, og gennemtestet i medicinske sammenhænge.
Methoxetamin er et ret nyt RC, og bivirkninger positive såvel som negative kendes simpelthen ikke endnu.

Jeg vil ikke sidde her og sige, at I skal holde jer fra MXE - for det er virkelig et interessant stof. Min pointe er bare, at det altså ikke er den hellige gral..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er meget glad for methylone og 4-ho-met. Især i en combi. :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

MXE er en sjov fætter. jeg havde taget ca. 60-70 mg i alt, på en aften med 2 redoseringger oven i initial dose på 35 mg. næsten ingen visuel komponent for mig. til gengæld har stoffet vist opioid-receptor affinitet. dejlig varm dissociering. mindede i den henseende lidt om DXM. nåmen, noget af det jeg husker er at jeg ligger fladt på maven, med armene ud til siden på min seng. alting er sort/hvidt i mit mørke rum. ting som står få meter fra mig opfatter jeg som værende langt væk, de har en følelse af at være utilnærmelige. det morer mig at går over og røre ved dem, og giver mig en følelse af at have nået til et ukendt territorie på trods af, det er så velkendt det jeg har i hånden. mystisk. mens jeg ligger på maven med lukkede øjne begynder mine arme at føles længere og sengen synes at folde sig sammen til en ballon, og jeg er overbevist om at jeg kan give hånd til mig selv på den anden side, mens jeg langsomt stiger til vejrs.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvilken ROA brugte du?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

sublingualt 15 min. indtil jeg havde så meget spyt at jeg måtte synke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Rektalt er, efter min mening, klart den bedste ROA når det kommer til methoxetamine.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

...Og oralt er uhyre ineffektivt. Der var ellers raporter på bluelight om, at det skulle være lige så godt som sublingualt. Det var det bestemt ikke
75 mg virkede som 40, sublingualt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]