Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 aug 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg haft epilepsi i en del år, og har snakket med rigtigt mange mennesker omkring stoffer og mysteriet omkring epilepsi. Jeg kan kun give et godt råd til alle der har de oplevelser med epilepsi, samme dag eller efter. Hold dig langt fra stimulanser. Jeg gav den godt og grundtigt gas med cocain og MDMA i langt tid, og det gjorde ikke min epilepsi en skid bedre. Jeg fik ofte anfald, og hvorfor så gøre det? man slår jo sig selv, og det er yderst ubehageligt for dine gode venner, veninder og alle folk til festen/whatever. At opleve et epileptisk anfald.

I dag tager jeg kun Ketamine. Ketamine er en Anaesthetic, altså sløvende og ikke stimulerende. Mange dygtige mennesker i dette fag, som jeg har snakket med. Har ikke hørt om nogen skræmmende historier, om at Ketamine og epilepsi er noget møg, eller hvordan skal man sige det. Man ved ikke så meget om det endnu, og nogen er forhåbentligt ved at undersøge det.

Min epilepsi medicin er også yderst sløvende.

Junior medlem

Og kymco jeg er nødt til at sige til dig, at du er da lidt af en pade.... tag din medicin og grow up. Har du ingen respekt for din familie og nærmeste. Pas på dig selv. siger jeg af erfaring.

Junior medlem

Og kymco jeg er nødt til at sige til dig, at du er da lidt af en pade.... tag din medicin og grow up. Har du ingen respekt for din familie og nærmeste. Pas på dig selv. siger jeg af erfaring.

Jeg tager jo ikke emma længere. Jeg har heller ikke haft anfald siden. Så kan ikke se hvordan det skulle gå udover mine medmennesker? Men det er 100 at hvis jeg tager MDMA igen får jeg anfald. Så lader jeg jo bare være med det!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Andre ting end stoffer kan trigge et epileptisk anfald og et anfald kan gøre store skader på hjernen. Snak med din læge om situationen i stedet for bare at lade være med at tage medicinen.

Junior medlem

Andre ting end stoffer kan trigge et epileptisk anfald og et anfald kan gøre store skader på hjernen. Snak med din læge om situationen i stedet for bare at lade være med at tage medicinen.

Hvad fanden gør jer allesammen til så fucking hellige. I kender ikke en skid til mig og min historie. J
Jeg blev indlagt ved første anfald og har efterfølgende været til en masse scanninger og blodprøver og alt muligt andet pis! Jeg har fortalt læger og neurologer alt om stofferne og derfor er min type af epilepsi en der bliver udløst af noget nemlig MDMA. Min epilepsi bliver ikke udløst af andet og det er over et år siden jeg har taget MDMA og haft anfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tal pænt. Vi prøver bare at hjælpe dig. På dine indlæg lød det som om du på egen hånd havde besluttet at du ikke behøvede medicinen, men hvis din læge har fortalt dig at du ikke skal tage den lader du selvfølgelig være.
Epilepsi kan nemlig godt trigges af en ting, men komme tilbage i andre situationer. Og siden et anfald kan være ret skadeligt er det en dårlig idé at stoppe med at tage sin medicin fordi man selv vurderer at man er rask.

Junior medlem

Tal pænt. Vi prøver bare at hjælpe dig. På dine indlæg lød det som om du på egen hånd havde besluttet at du ikke behøvede medicinen, men hvis din læge har fortalt dig at du ikke skal tage den lader du selvfølgelig være.
Epilepsi kan nemlig godt trigges af en ting, men komme tilbage i andre situationer. Og siden et anfald kan være ret skadeligt er det en dårlig idé at stoppe med at tage sin medicin fordi man selv vurderer at man er rask.

Jeg har ikke brug for nogens hjælp tak. Jeg vil bare fortælle andre om min oplevelser. Med epilepsi om jeg tager min medicin er min egen sag. Lægerne råder mig til og stadig tage min medicin. Men så længe jeg ingen anfald får tager jeg ingen medicin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du forstår tydeligvis ikke alvoren af ordet "hjerneskade". Det kan være rigtig farligt at få et anfald. Men det er dit liv, det er op til dig om du vil ødelægge det.

Junior medlem

Jo jeg burde mene jeg ved hvad følgerne er efter et anfald. Men jeg kan jo ikke tage den medicin resten af mit liv. Nu er det kver et år siden jeg startede på medicinen så på det her tidspunkt ville jeg nok være ved at trappe ud af det igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]