Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Resist skrev:
Psylau skrev:
Det behøver ikke at lugte eller at bedøve for at det er god kokain. Men eftersom du skriver at det ikke virker, så har du vel selv svaret..

Jo det behøver at bedøve for at være god kokain. Kokain er lokalbedøvende, desto renere desto mere bedøver det.

Nå, så har jeg misforstået noget. Troede egentlig at helt ren kokain ikke var lokalbedøvende - man bliver klogere hver dag. :wink:
Var ret overbevist om at kokain kun bedøvede fordi det var skamcuttet med lidokain.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psylau skrev:
Resist skrev:
Psylau skrev:
Det behøver ikke at lugte eller at bedøve for at det er god kokain. Men eftersom du skriver at det ikke virker, så har du vel selv svaret..

Jo det behøver at bedøve for at være god kokain. Kokain er lokalbedøvende, desto renere desto mere bedøver det.

Nå, så har jeg misforstået noget. Troede egentlig at helt ren kokain ikke var lokalbedøvende - man bliver klogere hver dag. :wink:
Var ret overbevist om at kokain kun bedøvede fordi det var skamcuttet med lidokain.

Har hørt mange sige at coke ikke nødvendigvis skal bedøve. Det er en mærkelig skrøne som jeg ik aner hvor folk i miljøet har fra..

Det står også på sådan alle hjemmesider du googler om coke, at det er et lokalbedøvende stof, så det burde være basal viden. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]