Jeg har prøvet MDMA en enkelt gang da jeg var 18. Udelukkende for at prøve det. Jeg synes effekten var fed, men har ikke prøvet det siden, da jeg helst vil 'gemme' stoffet, og kun tage det ved specielle lejligheder. Som eksempelvis Aalborg Karneval og nytårsaften.
LSD har jeg prøvet 3 gange (Første gang som 19 årig), og jeg er imponeret over stoffet. Det giver en helt anderledes tankegang, mere empati og en anderledes forståelse af ting. Og jeg føler rent faktisk jeg bliver en smule klogere på mit eget sind, efter en omgang syre.
Jeg har siden jeg gik i 4-5 klasse været imponeret over internettet, og måden du anonymt har mulighed for at indsamle informationer om alt mellem himmel og jord. Jeg faldt naturligvis også over emnet stoffer, og det begyndte at interessere mig meget en del allerede i samme alder.
Jeg fandt jo så lyn hurtigt ud af at meget af det bullshit man har fået presset ind i hovedet om stoffer, egentlig ikke har noget som helst med virkligheden at gøre.
Men fandt også ud af hvad du skulle passe på med når man indtager stoffer, og HVORFOR du egentlig skal passe på.
Det har f.eks. resulteret i at jeg f.eks. allerede begyndte at læse og have lysten til at prøve LSD som 16-17 årig, men besluttede med for først at prøve det når jeg blev ældre, efter utallige opfordringen bl.a. herfra.
Min teori er at grunden til skræmmekampagnerne IKKE virker (Og endda måske virker omvendt end hensigten), er at de unge opdager at lærer, politi, forældre osv. hele tiden har løget overfor dem, med hensyn til stoffer.
Derfor giver det mange unge en opfattelse af at alt hvad de siger om stoffer, bare er noget pis. For, hvorfor skulle man stole på nogen man VED har løget gentagne gange overfor en?
Held og lykke med opgaven.
Læs evt.
http://www.drugfreeworld.org/ - Perfekt eksempel på løgne på løgne, hvis formål er at skræmme unge fra brug af stoffer.