Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 10:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
For mit vedkommende er 2c-b krydret med nogle gode hashjoints, den ultimative kombination. 2c-b i sig selv er bare for sindssygt synes jeg.
Derudover er MDMA og svampe også en yndlingskombination - de supplerer hinanden så godt! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kokain + alkohol - i nattelivet (meget usund men fucking skøn)

LSD / svampe + MDMA - i naturen en varm sommerdag, evt. med en lille pind og en bunke n2o patroner ;)

Jeg har også prøvet svampe + methylon et par gange, hvilket også er suuuper skønt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kogt-kat skrev:
....forresten så er 2 patroner med N20 fyldt i én siphon virkelig fedt kombineret med et k-hole.. der skal ventes 2-3 min efter man har indsuffleret sin dosis ketamin, og så derefter suge lattergassen.

MDMA og Ketogan er også yderst lækkert! en rigtig nice oplevelse, hvor man bare sidder i den største koger og har det så godt! mht. HR så ved jeg ikke helt om det er OK... men rusen er nam nam! Et par joints undervejs er også med til, at give et lille pift :D

MDMA + heroin tror jeg også er godt :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
BehindMind skrev:
Jeg tror også at der blev hentydet til MDMA og amfetamin ;)

Det er bestemt ikke en anbefalesværdig kombination, da stofferne sammen kan øge neurotoksiteten endnu mere, end hvis du tog dem hver for sig. Det kan bla. være medvirkende til give personen serotoninsyndrom, og så er det bare generelt dårligt for kredsløb og blodtryk.

Jeg troede serotoninsyndrom var hvis man fik for meget af to forskellige slags antidepressiv ?

Junior medlem

har lige prøvet mdma+hash+lidt alchol og det funker bare :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Serotonin syndrom er resultatet af overdrevet serotonerg aktivitet og er potentielt livsfarlig. Det er godt nok ikke en reaktion man hører om særligt tit. Men blandinger med MAO-i og forskellige serotonerge stoffer, er sikkert et trin den vej.

Blandinger med MDMA og heroin eller andre speedballs kan være fatale pga. effekten på hjerte-kar-systemet. Det er tilgængæld en blanding man hører tager et liv en gang imellem. Jeg kan huske en person herinde fra, der døde på blandingen af kokain og metadon... mit råd er - tag fx MDMA først og, når effekten er ved at stilne af efter 4-5 timer, så tag et eventuelt opioid. Det skulle eftersigende også føles som at MDMA-rusen kommer tilbage sammen med opioidets effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]