Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
De fleste kathinoner og amfetaminer jeg har prøvet, er indtaget opløst i drikkevarer. Methylon i cola/sprite/cider. 4-fmp/4-fa i samme. Det fungerer altid udemærket. Så hvis det er et stof der kan indtages oralt, og hvis det er nemt at opløse, så burde det vel gå. Tramadol er ret klamt, for de gange jeg har testet det, var det helt umuligt at opløse det.

Medlem

Kan det iøvrigt anbefales at indtage sit amfetamin (eller baret et givent "pulver"-stof) sådan? Vil man opnå en anden effekt end ved insufflering? (Hvilket er den eneste metode jeg har prøvet)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
yodawgyo skrev:
Kan det iøvrigt anbefales at indtage sit amfetamin (eller baret et givent "pulver"-stof) sådan? Vil man opnå en anden effekt end ved insufflering? (Hvilket er den eneste metode jeg har prøvet)

Ikke med alle stoffer, da nogle ikke virker lige sådan oralt. Men virker stoffet oralt (MDMA fx) så kan man vist godt :) Coke og ketamin virker vist ikke oralt, da de bliver nedbrudt før de rammer dig, så vidt jeg har læst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Stort set alt kan indtages oralt. Nogen stoffer når dog til en vis grad at blive nedbrudt af mavesyren inden de når at blive optaget. Hvis man skal indtage et stof oralt, er den mest effektive måde, at opløse stoffet i fx. vand/juice "whatever you like" og så drikke opløsningen. Man kan dog blive ret traumatiseret over smagen...

Insane psychedelia user!

Philip Fry skrev:
Ikke med alle stoffer, da nogle ikke virker lige sådan oralt. Men virker stoffet oralt (MDMA fx) så kan man vist godt :) Coke og ketamin virker vist ikke oralt, da de bliver nedbrudt før de rammer dig, så vidt jeg har læst.

Ketamin virker skam oralt. Der skal bare mere stof til, men så virker det tilgengæld også længere tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Fjas skrev:
Philip Fry skrev:

Ketamin virker skam oralt. Der skal bare mere stof til, men så virker det tilgengæld også længere tid.

I see. Jeg takker for info :) Så jeg var lidt inde på det rigtige, dog lidt ved siden af. Så lærte jeg også noget idag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]