Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Hyggetrip
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg har læst nogle rapporter fra folk, der har ramt K-hole. De var yderst spændende, og lyder som en rejse jeg godt kunne tænke mig at tage. Selvfølgelig skal min første gang på ren ketamin ikke være '150mg nasalt og så bare derudaf!', men en mindre dosis for at mærke stoffets egenskaber. Gangen efter kan jeg så uppe dosis, hvis jeg mener at det er noget, jeg har lyst til at forsøge mig med.

Hvis du så skulle anbefale nogle psykedelika med større 'dybde', hvad ville det så være? Salvia, svampe, LSD? Selvfølgelig ikke til nu, men til en gang, hvor jeg har et par dage uden indblanding :roll:

Jeg læser for resten din blog jævnligt, edeeo. Super saftigt stof du finder frem :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Philip Fry skrev:
Hvis du så skulle anbefale nogle psykedelika med større 'dybde', hvad ville det så være? Salvia, svampe, LSD? Selvfølgelig ikke til nu, men til en gang, hvor jeg har et par dage uden indblanding :roll:

Ja især DMT, altså changa og salvia.

Men LSD og svampe ligeledes, men med dem skal man nok opsøge indsigten/dybden noget mere. For de kan også sagtens bruges som party/hygge substanser. Dog hvis man har godt styr på den, da det sagtens kan blive noget mere meget mærkeligt og ubehageligt i de forkerte sammenhæng og ved de forkerte doser.

Jeg ville ikke mene at man kan hygge og feste på sammen måde med DMT. Der er man 100% på trip :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Hey Philip Fry!!
Du skriver at "Det jeg leder efter er et let psykedelika, der ikke varer for længe, gerne får nogle tanker og evt visuals frem" Derfor vil jeg personligt anbefale noget semi psykedelisk af en art..
MDMA kunne være en mulighed, men kun hvis du har en MEGET pålidelig kilde på det self.! (det gælder sådanset alle stoffer generalt..).
Det kunne også være lidt godt ketamin.. Og med hensyn til at blande de 2 ting er det bestemt IKKE noget jeg vil anbefale overhoved! Og især ikke før du har stiftet bekendtskab med et af de 2 stoffer alene, eller hvad du nu vælger.. Det er altid en super god ide at vide hvordan de stoffer man indtager virker på en før man går videre! Og første gang du fx. skal prøve noget, vil jeg helt klart anbefale en person, der har massere af erfaring inden for området som tripsitter eller som fx. er med på at tage det sammen med dig, og blive hos dig i et tidsrum som er aftalt før i begynder, så han/hun ikke bare skrider under trippet!
Og det er vigtigt at i self. aftaler at hvis du skulle risikere at få det dårligt, at han/hun kan blive der noget yderligere tid, indtil du så har det godt igen!!..
Godt trip herfra uanset hvad du end vælger!
Hilsen Morpheus!

Peace Morpheus!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

edeeo skrev:
Men hvis du dosere forkert, kommer du til at tro du skal dø. Taler af erfaring.

Hahaha. Den formulering fik mig sgu til at grine højlydt, genialt..
Den er skam god nok, men sådan er det vel med de fleste psychedelics.
Hash er bare utrolig lumsk, når man indtager det oralt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CTU
Jeg kunne ikke selv forestille mig at tage MDMA alene. Alle gange jeg har taget det har jeg simpelthen haft for stort behov for andre mennesker. Selv på afterglowet er selskab bare så meget bedre end normalt :)

Ketamin lyder som en idé, men som sagt ikke særligt psykedelisk med mindre du k-holer. Uden k-hole kan det dog sagtens være sjovt og behageligt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Det er helt rigtigt hvad du skriver med MDMAen Jack Bauer. Havde ikke set at det skulle være et "alene trip".. Men Jeg kan nu personligt MEGET godt lide MDMA alene også.. Det er nok en smagssag.. Men ja.. Man får så kanont meget lyst til at være i super godt selvskab og snakke om selv de mest mærkelige små ubetydelige ting som absolut ikke virker dybt alvorlige i situationen mens man roller!! Og i næste øjeblik har man glemt hvad man snakkede om hehe jeg elsker det! ubeskriveligt.. Men nok om det.
Ketaen har jeg ikk nær så meget erfaring med, men det kunne da være en ide bare med lidt, så man ikke ryger i hullet.. Men pas på med det da jeg virkeligt, i hvert fald synes slev synes man bliver så pisse ligeglad med hvad man laver når man flyver en tur på ponyen!! Man kunne nemt blive meget modig med doseringerne hvis man kan sige det på den måde, med for meget keta hjemme alene..

Peace Morpheus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]