Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 21:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Som det er blevet nævnt før, er det ret så uheldigt at blande MDMA med alkohol, da du får denne reaktion:
MDMA hæver kropstemperaturen > indtager mere væske > fucker din saltbalance > Indtages ikke nok salt, kan man få nogle ret så uheldige bivirkninger, eksempelvis det dersens "død" i værste fald. Og det er næppe salt man tænker på, på en MDMA rus :)
Men MDMA'en er ikke den eneste synder i denne kombo. Alkoholen er nemlig også med til at fucke din saltbalance, hvilket mange forskere mener, også er en af grundende til fænomenet tømmermænd.

Derudover er der jo det rent og skær åndssvage i, at alkoholen dæmper din MDMA-rus.. Man tænder jo heller ikke et bål, for at hælde vand på, vel? :)
Som det også er nævnt før, er det en dårlig idé at kaste sig ud i ecstacy piller. Den eneste grund til at indtage ecstacy piller er, at få nappet MDMA'en de (gerne skulle) indeholder. Desværre er dette sjældent tilfældet, derfor er det en bedre investering at ringe til frøken emma (MDMA). Og det er da muligt, at det ikke er alle og enhver der kan skaffe MDMA, men nu bor jeg selv i Aalborg, og mange af mine kammerater, der har forskanset sig i de mindre provinsbyer rundt omkring, har intet problem med det. Selvom MDMA er lidt mere eksotisk, end en plade standard ryger nede fra pusheren i brugsen, så ville det da virke mærkeligt, at du kender en dealer, der kan sælge dig ecstacy piller, men ikke kan få hold på noget MDMA? Men hvad ved jeg - har personligt bare aldrig haft problemer med det.

Med hensyn til dit spørgsmål om hash/skunk + mdma/ecstacy (igen.. smid nu de lortepiller på hylden!), kan det godt gå hen og blive en vild tur. Det kan gå meget godt, og være rigtig hyggeligt, med nogle flotte farver, men du kan lige så godt risikere (ved dårlige doseringer), at du pludselig befinder dig i et lettere psykedelisk trip. Derfor vil jeg stærkt anbefale dig at holde dig til MDMA'en de første par gange, ELLER have en erfaren trip-sitter, hvis du kan få støvet sådan en op. Og nu mener jeg ikke bare Karsten fra klassen, der siger han har prøvet det ene og det andet, for det har han sandsynligvis ikke.

Men for god harm reduction's skyld, Hold dig til kildevand og grøntsager :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Snif krystallerne i små streger, en ad gangen. På den måde kan du kontrollere rusen som den kommer, i pillen derimod kan der være det dobbelte af hvad du kan tåle(men næppe Emma)
Bor også selv i en mindre provinsby, her er MDMA i krystaller mere udbredt end de pis piller. Hvis du ikke er faldet over det endnu, så vent til det sker.

Medlem
Brugeravatar

MDMA er et kanon stof, men pas på med hvor meget alk du samtidig indtager. Men gør dig selv den tjeneste at drikke en halv litter vand hver gang du har drukket en øl. Ødelægger intet ved rusen og din væske balance bliver holdt bedre igang. Dvs dine tømmermand dagen efter ikke bliver så slemme. Og sørg altid for du har et par benzo, opiater eller noget ryger til dagen efter når du skal slappe af på sofaen og spise junkfood:)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
sunshine reagge skrev:
Og sørg altid for du har et par benzo, opiater eller noget ryger til dagen efter når du skal slappe af på sofaen og spise junkfood:)

Lad være med at anbefale ham ting, som beviseligt ikke får hans krop på ret køl igen. Mejeriprodukter, bananer og nødder og den slags, er en god ting dagen derpå - "led ham ikke ind i fristelsen, lad ham selv finde vejen" er vel hvad jeg prøver at sige.... :?

Junior medlem

Halose skrev:
MikeM skrev:
Ja det er jeg godt klar over. :)
Kan godt være du opfatter mig som useriøs mht. emnet, men tro mig, det er jeg ikke. ;)

Men du oprettede også et topic omkring kombinationen Svampe + Hash, og også et topic omkring om det var muligt at blive skæv af Panodiler.

Og nu spørger du lystigt ind til ecstasy. Kan du forstå bekymringen?

Ja, det kan jeg faktisk godt. Men som sagt, så er der ingen grund til bekymring. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]