Retired skrev:
Nu er jeg ikke så meget inde i sagerne længere men kan nu alligevel ikke lade være med at tænke på det der blir skrevet her, så derfor blir jeg nødt til at spørge en smule dumt.
Er det i snakker om her det samme som folk kalder "møf" eller "mepf" kort for Mephedrone vil jeg tro. For faldt sku i i lørdags efter et par års afvendelse og endte med at tage en ca 3 gram fordelt udover 8-10 timer.
Det var første gang jeg har prøvet dette såkaldte "møf" og må sige at mit hjerte galloperede afsted med 500 km timen og selv nu her to dage efter vil jeg sige at mit syn er lidt fucked og hovedet med.
Havde sku aldrig hørt om det før og så plejer jeg godt nok heller ikke at røre det.
Men man stoler jo på sine gode venner, som jeg har hørt efter er blevet totalt addicted.
Nej, det er ikke det samme du har taget- rolig.

Dog virker "møf" til at være noget lort- kender en del der har taget det, men jeg har aldrig selv. Mht. din puls- så ligge pulsen på ca. 150 i trippet fra mange kemikalier. Din maxpuls er ca. 200. Tænk over det. Det svarer til at du spurter med 20km/t i så længe dit trip nu varer. Det at du er fucked nu lyder bare som "tømmermænd". Jeg går ud fra at du ikke har sovet eller spist ordentligt efter dit trip? Sørg for det, og så bliver du hurtigt god igen.