Jeg har før K-holet "på gaden" da jeg tog en alt for stor dosis inden vi skulle videre fra en vens lejlighed. Det var ligesom at være voldstiv, jeg kunne intet se, nærmest ikke gå, og havde en slags blanding af CEV/OEV. Meget underlig/syret oplevelse. Det føltes som om, byen blev forvandlet til en stor levende organisme, hvor koncentrationer af energier - små glimt af gyldne lys - blev trukket af en slags tyngdekraft mod midten, og alt vi mennesker (skygger, i mine visuals) kunne gøre, var at følge strømmen, og se de små kuglelys trækkes mod midten. Lidt som mælkevejen.
Jeg kan huske meget lidt fra selve turen, men det var udelukkende mine venners skyld at jeg kom hjem i live, det er helt sikkert. Så props til dem.
Ketamin er - iforhold til de andre cyklidiner (PCP, MK-801, DXM, 3-MeO-PCE osv.) - meget bedøvende og derfor er der tale om et egentligt "hul", hvor de fleste gerne vil ligge ned og opleve det. Det samme kan ikke siges om de andre stoffer, da de frigiver meget mere dopamin. Skrækscenariet ses jo hos PCP, der bestemt er et af de stoffer med allermest stigmatisering i vores samfund. Folk har let til psykotiske anfald og "mad person in the street" episoder på det, fordi de kort sagt oplever et k-hole, men ikke *ved* de går rundt på gaden og gør det.
_________________ Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can. Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.
|