Khazim skrev:
Euforiseret skrev:
Khazim skrev:
Euforiseret skrev:
Guldhammer - pas nu på med den mængde! MDMA er det ultimativt dejligste stof på jorden - men i den mængde kan det hurtigt give bivirkninger
Hvad snakker du om? LSD kan virke mindst lige så euforisk...
Syndes ikke man kan sammen ligne LSD med MDMA som sådan.
Men lige precis LSD, og svampe - ville jeg nok også sætte på førstepladsen med MDMA, aligevel, LSD er jo ikke bare eufori, rusen er for kompliceret til at kunne bedømme rent euforimessigt.
Hvorfor kan man ikke sammenligne LSD med MDMA?
At du ikke selv kan kapere euforien, gør jo ikke at vi andre heller ikke kan.
Jeg ser bare mere LSD som en mere spirituel ting, så jeg tager det egenteligt ikke for euforiens skyld, men den eufori jeg har fået på det har klart været dejlig, bare sindssygt manisk og ude af kontrol - men det er jo noget man kan arbejde med under trippet:)
MDMA rusen er bare så fantastisk smuk, har haft mit livs lykkeligste oplevelser på det stof, hvor at LSD har givet mig en ubeskrivelig indsigt i mig selv og universet - må aligevel erkende at jeg har svært ved at kapere det.
Har oplevet nogle ting jeg ikke burde ha oplevet og har derfor droppet de psykedeliske stoffer indtil jeg engang føler mig klar igen - nok først næste år eller senere, så for mig er det MDMA jeg holder på, og det er nok også bedst for mig:)