vneo skrev:
Undskyld men hvorfor tage lykkepiller det er da noget nedern.
Hvorfor tage lykkepiller? Det hjælper sku mange mennesker med depression og/eller angst. Derfor...
Eller mener du hvorfor tage lykkepiller for at opnå en rus?
Tjah, er man blandingsmisbruger eller har det sindssygt psykisk dårligt og bare vil "væk fra det hele", så forstår jeg udmærket godt at nogle tager overdosis af lykkepiller (og bliver ved måske), fordi det fjerner den "farlige" eller smertefulde ædruelighed...
Og nogle får simpelthen ikke stillet nysgerrigheden, dumdristigheden eller hvad du vil kalde den - før de liiiige har prøvet at tage en _masse_ af sin udskrevne medicin måske.
Og til sidst er der jo også en lille procentdel som faktisk får en behagelig rus af visse slags antidepressiva, og ja det er nok ikke sundt for Hr. Hjerne - men er man rigtig psykisk hooked på beruselse så kan lykkepiller i ALLER værste tilfælde faktisk føre til afhængighed af "lykke-pille" rus, lol.
Jeg har været lukket inde et par gange på forskellige institutioner (røvkedeligt), og når der ikke var noget som helst at lave (fx. hele tiden) og jeg kedede mig sindssygt så kunne jeg godt finde på at tage på et sertralin trip, haha - hvad gør man ikke for at dræbe kedsomheden nogle gange
Det giver et "ok" trip faktisk.. stille og rolige visuals og ingen ubehagelig bodyload eller noget. Ulempen er så bare at det virker i flere dage
Men jeg vil alligevel ikke anbefale nogen at prøve det hverken een eller flere gange, da sådan nogle kæmpe doser antidepressiva roder rundt med signalstofferne i hjernen... på den forkerte måde! Det kan sku godt mærkes dagene efter...
Men kan du alligevel ikke lade være, så husk altid de vigtige HR råd!!
1. Læs læs og læs al det du kan om præperatet på internettet... Erfaringer, doser og whatever.
2. Start laaangsomt ud så minimerer du risici meget.
3. DON'T do it hvis du er på MAO-I (Fx. Nardil, Parnate, Marplan, solbær, passionsblomst eller dextromethorphan)
og jeg kunne blive ved (too much Ritalin)
men så er der jo ikke noget arbejde til dig/jer...