Citat:
Hvis du ikke kan styre dig når du bliver stiv, og absolut skal blive aggressiv eller provokerende overfor dine venner - så lad være med at drik så meget, eller lad helt være. Det ødelægger da aftenen for de mennesker omkring dig!
Jeg har skrevet før, jeg bliver ikke aggresiv. Angående det med amfetamin eller MDMA, det er ikke noget jeg kan få fat i rigtig, jeg har ingen troværdig pusher så jeg ved ikke om det er mel, kreatin eller amfetamin han sælger mig. Jeg er blevet snydt før med disse ting. Så før jeg har en troværdig pusher tør jeg ikke og vil jeg ikke eksperimentere med disse.
De sidste 2 gange her jeg har drukket har det gået ret godt faktisk, jeg tænker over hvad jeg siger nu da jeg vil for alt i verden ikke såre min kæreste eller mine nære venner.
Angående ovenstående qoute, folk synes jeg er morsom, men jeg får bare udset mig et "offer" nogengange som jeg simpelhen kommer til at køre alt alt for hårdt på og så ødelægger jeg aftenen for denne person - hvilke aldrig har været min mening at gøre.
6990 ulfborg
Ullsgade 4a