Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Rush skrev:
Har du taget nogle "hjælpemidler" til din bodybuilding (evt. kur af en art?)? Måske kunne årsagen til din opførsel når du er fuld findes her.. kender en del bodybuildertyper, som går helt amok når de bliver stive.

Citat:
Inden i spørg til om jeg krudter den, så nej jeg benytter mig ikke af krudt.

Det er ikke fordi jeg bliver voldig, aggresiv eller generelt har truende adfærd, jeg skejer bare lige en tand for meget ud.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Hvis du ikke kan styre dig når du bliver stiv, og absolut skal blive aggressiv eller provokerende overfor dine venner - så lad være med at drik så meget, eller lad helt være. Det ødelægger da aftenen for de mennesker omkring dig!

Jeg har skrevet før, jeg bliver ikke aggresiv. Angående det med amfetamin eller MDMA, det er ikke noget jeg kan få fat i rigtig, jeg har ingen troværdig pusher så jeg ved ikke om det er mel, kreatin eller amfetamin han sælger mig. Jeg er blevet snydt før med disse ting. Så før jeg har en troværdig pusher tør jeg ikke og vil jeg ikke eksperimentere med disse.

De sidste 2 gange her jeg har drukket har det gået ret godt faktisk, jeg tænker over hvad jeg siger nu da jeg vil for alt i verden ikke såre min kæreste eller mine nære venner.

Angående ovenstående qoute, folk synes jeg er morsom, men jeg får bare udset mig et "offer" nogengange som jeg simpelhen kommer til at køre alt alt for hårdt på og så ødelægger jeg aftenen for denne person - hvilke aldrig har været min mening at gøre.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har det somme tider nøjagtig lige som dig, udser sig et 'offer' og laver jokes hele tiden, måske endda for grove nogle gange, bare svært og se når alle andre skrald griner i min branderet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]