Obama skrev:
Blå kapselformede tabletter med OC trykt på den ene side og 160 tal på den anden side.
Og så sagnomspundne i hvert fald i DK, at jeg har en lille æske foret med guldvævet stof den skal ligge i, hvis jeg nogen sinde skaffer en ... ja altså de 15 sekunder det tager, inden den er på vej til at give mig et meget saligt - men sikkert også lidt savlende - udtryk i ansigtet

Obama skrev:
Det kan på ingen måde rådes at tage piller intravenøst! Der er ALTID fyldstoffer med.
Ja og du kan være nok så god til at fixe, det giver ikke noget særligt kick ... ved mig altså. Der er jo dem, der sværger til det...
Obama skrev:
Og det med piller i næsen.. Ellers tak! Piller er sku ikke lavet til at komme i næsen, knus jeres oxy-produkt i en lille sjat sodavand, skyl efter flere gange i glasset for at få det hele med. Der er ingen grund til at smide det på et cover og knuse med et kort når at to skeer sagtens kan klare tricket.
Jeg tror jeg har en teori, der går lidt på det der med, at man sværger til et eller andet. Eller tror på at en bestemt måde bare ER den bedste, no-matter what de andre siger. Jeg er selv en ... lad os bare kalde det "sniffer" selv om det lyder lidt 70'er agtigt, men "snorter" lyder lidt vammelt og "insufflør" ... er det ikke en der træder, til hvis den oprindelige ikke kan sniffe?

Og grunden til denne "religion" - hvad enten den er, at vi vil have vores OC'er blandet med diesel og kørt direkte i vores nylagte CVK, om vi vil ryge det som black tar ned af folie, sniffe det eller drikke det er nok for de flestes vedkommende, at man enten....
A: Kun har en-to-tre piller, og ikke vil "spilde dem" ved at eksperimentere
B: At man som jeg har 3 X 60mg/døgn men alligevel tænker "Det VIRKER JO, når jeg sniffer det, og hvad nu hvis ... så er 60mg måske spildt!
B har jeg tit været gal på mig selv over, for jeg er ret sikker på du har ret Obama ... der er lidt debat om, at virkningen kommer lidt langsommere men "rarere" på din måde, og jeg ved min måde virker på få sekunder. Men jeg vil nu prøve det andet der en dag Obama, det vil jeg.
En sidste grund til jeg stadig sniffer det, er de "gode gamle dage" med coke og amf i stride strømme, og Floridor & Clelestin der siger hva' ska du ha' min dreng ...
Jeg har så et par tip, hvis der er andre "sniffere" af OxyContin der ude.
1: Pil, skrab ikke, så er din kniv for skarp, pil coatingen af eller skrab forsigtigt så det kun er "maling" der kommer af, ikke det gode hvide - OK coatingen har som bekendt intet med Time Release'en at gøre, men den er træls at have i sit fine pulver!
En gammel urtekniv er excellent til formålet, eller en af de sakse sygeplejere har, bare skrab med det ene blad, du skal jo altså ikke klippe i den

2: To skeer er en ny måde jeg aldrig har tænkt på, og den er jo så genialt enkel som den kan blive. Ellers skaffer du som jeg, en gammel chrom-fyrfads-lysestage - ja det lyder åndssvagt men de blev solgt i sæt af tre en gang, men find en hård metal-kop eller lign. med lidt høje kanter på 2 cm. penge. Omkreds som et fyrfadslys er perfekt.
3: Tag en Penol 300 eller anden pen/tusch der er flad på toppen og af metal. Har du flere piller, så kom enten den ene i først eller PAS PÅ. Det kræver virkelig håndelag at bryde den uden den splintres i syv stumper du aldrig finder igen. Derfor den lille kop med høj kant.
Når den er i stykker eller det meste sidder fast under "støderen" skraber du rundt med det ene blad af den saks fra før

Til det hele ligger på bunden, og så støder du det igen mens du roterer pennen/støderen så det fin-deles. Så sidder det fast igen, skraber fri og roterer rundt og fin-deler igen.
Så, nu er vi der hvor vi leger, at vi har alle pillerne knust så godt vi kan, og det ligner pulver det hele.
4: Det banker du ud på en FAST flade, ikke et CD Cover. Jeg bruger en ret tyk aluplade, men en tyk plastplade kan også være fin. Den må gerne være større end A5 for...
5: Nu tager vi ... Sygesikringsbeviset - det er nemlig lidt tykkere end et typisk bank kort, men prøv selv. Find det der er tykkest, for nu samler vi lige bunken. Så trykker vi med respekt men lidt kraft ned midt i bunken og trææææker ud. Det gør vi et par gange, til vi er nødt til at samle igen med kortet. Husk at banke det så der ikke sidder en masse på det, og brug kun den ene side af det. Og fej i alle hjørner af dit lille bord, og træk vejret meget stille med åben mund.
Ved at trække i stedet for at "hakke" pulveret som vi gjorde i de glade 90'ere med et barberblad, drejer det sig om at trække pulveret så fint som overhovedet muligt. Så er der nemlig langt mere volumen der kan sætte sig de rigtige steder i næsen og svælget.
Gør du det korrekt, vil du når du slår bunken af to 40 mg ud på boret tænke (der er fandeme ikke meget) men med "trække-metoden" (og ja ja jeg ved det godt, fra nu af er jeg "Trækker-Drengen" her på sitet

vil du se en bunke der SKAL være dobbelt så stor, ellers må du i trækker/støder/drejer skole igen

Hver en af mine to baner er lige så stor, som når jeg ser andre knuse to 40 mg. hvis jeg gør alt rigtigt, og det gør jeg jo ... jeg trækker jo 3 gange om dagen for fanden

Jeg siger IKKE du får mere pulver rent mg. mæssigt, jeg siger bare det er finere, som talkum og dermed ultra nemt at snuse hele det følsomme område i næsen til med pulver, og uden klumper intet spild.
6: Hent et sugerør hos McD hvis du kan lide at suge det hele op med det samme i ét drøn. Kan du lide at trække den lidt ... sjovt nok kan jeg det ... så skaf et af de (aj nu er det sgu for meget) sugerør fra smoothies der kan ... trækkes ud ... jezzz

Det river du det tynde af, og bruger det lidt tykkere af det. Så får man en dejlig langsom snuser, af en alen lang bane der bare bliver ved og ved og lige når man SKAL trække vejret rigtigt er man færdig .... med den bane, så er der jo den anden ...
Ja, det er altså den passion man kan skrive med om OxyContin, når man er håbløst hooked og elsker det rigtig rigtig meget ... det og så at trække jo

PS: Og man er lidt lun på en... shhh