Har for et par timer siden modtag jeg lidt Tafil 1mg (Alprazolam) farven er Fudlstændig som den skal være, INGEN misfarver, så som hvide prikker. Den var lilla hele vejen igennem, er de originale det? BWT, smager ÆGTE tafil 1mg forfærdelit?? Stemplet hvor der står UPJOHN 90 på er meget tydelidt, De ser nærmest helt ny proceret ud
MEN, statede med 1½ pille. kunne ikke rigtig mærke noget efter en time, så det endte med jeg spiste 9 piller mere inden for 2 timer. Nu kunne jeg mærke lidt, men ikke voldsomt. Ingen tvivl om det var Alprazolam, men der kan umuligt være 1mg i hver pille. efter 10 stk følte jeg at kun havde indtaget 3-4mg Alprazolam højst!
Så gætter på der er va 0,3-0,4mg alprazolam i hver af disse piller.
De er ikke disederet farlige, ved selvfølgelig ikke med sikkerhed om de er blandet op med nogen knap så sunde bindemidler, eller endu være andre stoffer. Jeg kunne personligt ikke mærke andre aktive stoffer end Alprazolam, HAr det faktisk ret så dejligt og nyder Alprazolam rusen lige nu

og ryger lidt blød ryger, plus lidt methylone til at jaaa, bare hygge mig på

. men hey det er vel altid fucking røv at betale for en hvis mængde alprazolam, og så finde ud at, at man har fået under halvdelen af hvad man betalte for.
Ville lige smide en lille ''adversel'' omkring disse piller. Men skal ihvertfald regner med de ikke er ægte. og reg med at der kun det halve i. Ved selvfølgelig ikke bare om jeh er uhekldig, men syntes efterhånder at det vælter ind med især alprazolam kopier.
De Kopi Tafiler 1mg jeg har fået fat i ser fuldstændit sådan jer ud

Edit: Sorry for den rodede tekst, har en smule svært ved at fokuse på tastaturet

og glemmer lidt for tit hvad det er jeg er i gang med

såå lidt benzo er dekl vel i dem.