jim fear skrev:
Er du sikker på at det er så rent? Hvis det er noget du har købt fra et eller andet skummelt internetsite eller lignende, så er der stor risiko for at det ikke er morfin... Lad være med at injicere noget du ikke er sikker på hvad er.
JA!!
Jeg vil på det kraftigste fraråde dig at skyde opioider.
For det første er der større risiko for afhængighed end hvis du sniffer det, og også en lille smule større risiko end ved rygning. Og der er MEGET større risiko for at blive hooked end hvis du holder dig til at spise det.
For det andet er det - som andre nævner - SLET ikke sikkert, at det du har fået virkelig ER morfin-pulver i den angivne renhed. Det er førhen set at skumle internet-kemikalie-suppliers "kommer til" at sende et forkert stof til folk - det var bl.a. hovedårsagen til at Psychedelia-brugeren Minimal døde.
Du risikerer død ved OD, da du måske har fået et stof, som skal indtages i meget mindre doser end morfin.
For det tredje er der risiko for fejl-fix - selv hvis stoffet er rent kan du jo risikere at fucke op og ramme forkert, eller gøre noget andet der ødelægger fixet. Og det er IKKE sjovt at miste følelsen i sin hånd, eller få amputeret et ben, fordi man ikke havde styr på teknikken og/eller var uheldig.
Hvad med at starte med at spise det? Så oplever du en mere smooth rus, som er nemmere at dosere præcist. Og min erfaring siger mig, at det så absolut er muligt at få en lækker euforisk rus ved "bare" at spise morfin (eller evt. lægge det under tungen og lade det blive optaget af slimhinderne dér).