Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det høje
Gartnersvinet skrev:
GripCripplin skrev:
Jeg har lige snakket med en god ven som er jævnlig bruger af tjald, ecstasy og psykedeliske stoffer og han mener at jeg helt klart skal lægge ud med lidt ecstasy for at se hvor meget jeg kan holde til og han er villig til at hjælpe. Er det en god idé? Det skal lige siges jeg slet intet ved om ecstasy.

Hvis du kun har adgang til usle ecstacy piller så er svaret nej ! Der er ingen piller længere som rent faktisk indeholder mdma i en ordentlig dose og kun indeholder mdma ! Hvis du har adgang til mdma krystaller så kunne det da være at foretrække at prøve først, men mdma kan på ingen måde sammenlignes med den tilstand du vil opleve på svampe eller LSD ;)

Javel ja :? Hmm.. Ja jeg ved sgu snart ikke hvad fanden jeg skal gøre! Min hjerne skriger om at blive krydret.. Jeg sagde til min ven at jeg nok havde tænkt mig at prøve med svampe om nogle år, og han mente så at jeg sagtens kunne tage ecstasy nu her bare for at teste hvad jeg holder til :)

Junior medlem

teste hvad du holder til? hvad er det lige du skal testes for, og hvad havde han regnet med, at en kiksetur skulle gøre dig klar til?
selfølgelig vil en ny stof oplevelse sætte sine indtryk hos dig, men altså ved nu ikke om bare fordi du har prøvet ecstacy, eller mdma, om det gør dig meget mere klar til et svampe trip.
men på den anden side, så kunne det jo være, at en blæser på mdma ville give dig det lille ekstra piff du leder efter pt, så ventetiden til din svame tur, vil opleves kortere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold dig fra pillerne! Som der bliver sagt er det stort set aldrig MDMA de indeholder. Jeg kunne godt anbefale MDMA krystaller hvis du sætter dig godt ind i det! Der er nogle ting man skal vide hvis man vil undgå MEGET slemme tømmermænd og evt. farer for helbredet. Der står alt du skal vide her på siden. Søg efter en tråd der hedder nogle lign. Mdma harm reduction.

Medlem
Brugeravatar

Okay ja :) Det er min ven der ville skaffe noget hvis jeg var med på den, men jeg ved sgu ikke om han taler om krystal. Sikkert ikke, men det stads er sgu lidt dyrt ikke? :? Omkring de 600-700 kan jeg se på faktaen.. For jeg er ikke ligefrem det rigeste individ på denne jord :( Ujha! Min hjerne tigger og be'r om snarlig spænding! Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
GripCripplin skrev:
Ujha! Min hjerne tigger og be'r om snarlig spænding! Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre..

Byg et flyvehop og kør over det med max hastighed, det gjorde jeg for spænding i din alder...

P.S. Husk hjelm.

P.P.S. Sorry for sur-gammelfar-hed, men der findes alternativer til stoffer for at få spænding i hverdagen....

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
GripCripplin skrev:
Ujha! Min hjerne tigger og be'r om snarlig spænding! Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre..

Byg et flyvehop og kør over det med max hastighed, det gjorde jeg for spænding i din alder...

P.S. Husk hjelm.

P.P.S. Sorry for sur-gammelfar-hed, men der findes alternativer til stoffer for at få spænding i hverdagen....

Haha yeah god idé! :lol: Ved sgu ikke :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Lad nu vær' med at tage e-piller, det er så dumt at få startet på!
MDMA i ren form er et dejligt stof, men pas på du ikke brænder nallerne på det!

Kan du ikke bare ryge noget god hash og noget godt skunk, du kan virkelig også blive twisted bare af og ryge - for mig er hash/skunk ihvertfald også psykedelisk engang imellem, sådan rigtigt!
Det for fedt, og syntes det handler en del om at have et godt humør inden du ryger, og tænke på en masse forskelligt, så kan man godt selv fremtvinge det lidt, imo!
Istedet for når du bare ryger fordi du egentlig ikke har andet at give dig til, og bare bliver slååkket!

Pas på stimulanserne, det er en bitch at få startet på hvis du ikke har en rygrad af stål - især når du har sådanne venner, som mener at man godt lige kan hapse nogle piller for at finde ud af hvordan det er at være på narko - den psykedeliske rus kan ikke sammenlignes med den rus du får på stimulanser...

Hvis du venter med at prøve noget psykedelisk, tror jeg kun det bliver bedre den dag du vælger at prøve det. Prøvede selv 2c-b første gang som 18årig og så derefter svampe, det er for blæret - men jeg er stadig glad for at jeg ikke gjorde det da jeg var 16.. (Så havde jeg jo taget 4gange så mange psykedeliske stoffer, end jeg har nu)

Medlem
Brugeravatar

Havde også læst en del om ecstasy, her de sidste par dage. Det er sgu fantastisk hvad Psychedelia kan gøre for en :D Det lyder bestemt som en god idé at vente, og blive ved med joint(sene) :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kunne jo evt. prøve at indtage hashen oralt, hvis du ikke kan vente.
Det giver en stærkere og mere syret rus end joints. (synes jeg i hvertfald) :)

Jeg gik også selv med de samme lyster, i din alder, men besluttede mig også for at vente.
Idag er jeg 18 år, og har stadig ikke rørt andet end hash og friskmalet kaffe, som jeg dog har nydt stor glæde af! ;)
Dette er jeg rigtig glad for, da der jo kommer en helt masse nye, spændende ting/muligheder
i takt med den stigende frihed, i løbet af teenage årene. :D

Medlem
Brugeravatar

MortenMonroe skrev:
Du kunne jo evt. prøve at indtage hashen oralt, hvis du ikke kan vente.
Det giver en stærkere og mere syret rus end joints. (synes jeg i hvertfald) :)

Jeg gik også selv med de samme lyster, i din alder, men besluttede mig også for at vente.
Idag er jeg 18 år, og har stadig ikke rørt andet end hash og friskmalet kaffe, som jeg dog har nydt stor glæde af! ;)
Dette er jeg rigtig glad for, da der jo kommer en helt masse nye, spændende ting/muligheder
i takt med den stigende frihed, i løbet af teenage årene. :D

Lyder satme hyggeligt! :D Det lyder som et rigtigt godt råd. :) Tusind tak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]