Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg synes du skulle lade være, du er vel stadig kun 14-15 år, hold dig til drukken et par år ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt klart Amf,også herfra.Som Athur siger,,er de første gange fantastiske(hvis man tager en rimelig normal dosis).Jeg husker stadig mine første 2 Dexedrin.
Damn... :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har tilgengæld aldrig fundet amfetamin det mindste magisk. Nærmere som en slags overhyped koffein, som efterlader dig fuldstændig ødelagt dagen derpå. Det stof har klart de værste tømmermænd IMO, lige efter alkohol.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For at gentage de andre: Læs læs læs...
Og mit næste råd er lad være... men hvis der absolut skal prøves noget (og her forudsætter jeg du er "voksen", sund og rask osv.), så vil mit bud også være amfetamin... og gerne oralt, altså fx oprørt i et glas vand (og ja det smager grimt)...
Rusen indfinder sig langsommere og er knap så intens (som når det sniffes) - desuden holder virkningen længere, så man er mindre tilbøjelig til at skulle have mere i løbet af aftenen...

Med til rådet hører at du skal undgå at drikke så meget alkohol samtidig - det er slet ikke nødvendigt for at opleve de gode ting ved amfetaminen og man kan desværre drikke meget mere end normalt før man bliver fuld, så det er let at drikke alt alt for meget og regningen betales ved kasse 1 næste dag (en dum fejl jeg selv har gentaget flere gange :oops: )

Og så vil jeg anbefale dig kun at tage 1 gang når det er første aften. Drik det en lille time før du ønsker virkningen og nyd det så længe det varer - i stedet for at tage mere og mere hele natten... Min egen personlige tommelfingerregel går på at jo mere man tager, jo værre har man det dagen efter - så det er altid noget man skal have i baghovedet...

Med hensyn til dosis, så afhænger det jo meget af kvaliteten og personen - men hvis man tænker "hellere for lidt end for meget", så lever man generelt længere og virkningen bliver ikke nødvendigvis bedre jo mere man tager - når man når et vist punkt, så bliver bivirkningerne bare kraftigere uden man rigtig får mere ud af det

NB: Har du problemer med hjertet/blodtryk/lever/kredsløb eller lign. bedes du set bort fra ovenstående og holde dig langt væk fra stoffer som amfetamin :!:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]