Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Man kan sagtens dø ved at ryge heroin! Om jeg vil kalde det for en OD ved jeg ikke rigtigt, men folk falder i søvn, brækker sig imens de sover og der efter bliver de kvalt i sit eget bræk.. Det er skam ikke noget man skal tro der er ufarligt bare fordi man ryger det!
Jeg ved godt der er noget der hedder tolerance og især indenfor morfika!.. Men så go kval kan det altså heller ikke være hvis du sagtens kan ryge et halvt gram på en aften.. Ikke noget jeg gad at bruge mine penge på.. Men Bare husk at passe på lige meget om du ryger dope, fixer det eller sniffer det.. Jeg var selv på nålen i en del år og har mistet enormt mange venner pga. det lort!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere with blood on my hands
Helt enig, det er noget rigtig skidt uanset om man ryger, sniffer eller IV'er det. Det er helt sikkert. Dope er dope! Nu siger jeg at jeg sagtens kan ryge ½ gr. god røg på en aften, det er jo ikke i løbet af en time men en hel aften. Det er da ikke noget at være stolt over, det er ikke det, men det syntes jeg sgu godt der kan forsvinde af og til på en aften, selvom det er gode varer. Det er jo meget forskelligt fra person til person. Det har du vel også selv set med dine bekendte, nogle går i gulvet (eller bordet) lynhurtigt og andre kan blive ved og ved... Det ER sgu meget forskelligt.

Men igen: Heroin er et slemt stof!! Det er temligt ødelæggende for de fleste. Ingen tvivl om det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]