Saltbomben skrev:
I kunne evt. tage mærket, så comeup var lige omrking solopgang en Søndag?
For at hijacke topic en smule;
Ved godt at mærkers styrke er meget forskellige, men når folk snakker om at prøve syre for første gang, bliver de for det meste tilrådet til at ligge ud med et halvt mærke, men hvorfor aldrig et kvart, eller en tredjedel af et mærke?
Er dosen simpelthen for lille til at det er "værd" at tage så, eller hvad?
Får man overhovedet en idé om hvad syre er på så små mængder?
Jeg har hørt om ret voldsomme oplevelser på kun ½ mærke, og da jeg aldrig har prøvet andet end hash, og diverse stimulanter og downers, ville jeg måske være mere tryg ved en lavere dosis.
Ville helst ligge ud med LSD, da 2cb, svampe og LSA ikke tiltaler mig i samme grad som syre.
Jeg tror de fleste ville kunne klarer et halvt mærke Det plejer at være ret håndterligt. Og som de andre snakker om så ligger mærker generelt under de 100mic Så det er ikke en særligt høj dosis. Mener at threshold er på 20mic men skal ikkel ige gøre mig klog på det og gider sgu ikke finde det lige nu. Men må da indrømme at jeg har fået mærker i danmark som har virkert fint selvom jeg kun tog et halvt. Nogen af mine venner startede med et kvart, mere fordi der ikke var mere. De kunne da godt mærke det.. meeeeen.. Det var vidst ret stille og roligt.